Avis Dalaman Havalimanı Dalaman Havalimanı İç Hatlar Geliş Terminali, 48780 Dalaman/Muğla

• Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık
  • Salı24 saat açık

Araç Kiralama & Rent a Car Hizmeti | Avis Türkiye | Araç kiralama ve rent a car sektörünün lider markası Avis'i ziyaret etmek ve online araç kiralamak için hemen tıklayın, rezervasyonunuzu oluşturun.

Dalaman Havalimanı İç Hatlar Geliş Terminali, 48780 Dalaman/Muğla

Emre KURT
09.10.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Halil bey otopark arkadaşları çok ilgililerdi :) mükemmel hizmet için teşekkürler bir dahaki kiralamada görüşmek üzere Avis :)
M
26.09.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Egea kiraladim. Giristeki Mustafa Serin Bey cok yardimci oldu. 5 gunluk kiraladim ama 2 gun sonra teslim ettim. Surecte yardimci oldular. Teslim edenler de guleryuzlu insanlardi. Ben memnun kaldim. Guven verdi. Yine Avis i tercih ederim. 3-5 kurustan kacip da tatilinizi zehir etmeyin.
Murat Budakoglu
25.09.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Avis bankosuna geldigim andan arabayi hareket ettirmem arasinda 5-6 dk gibi cok kisa bir sure gecti ve gorevli beyefendi guleryuzlu ve hizli destegi ile bunu saglayanlarin basinda geldi sanirim. Teslimat noktasinda da 0 kmye yakin sadece 700km de olan tertemiz bir araci hazir eden saha gorevlilerinin de benzer sekilde tum Avis'in kusursuz hizmet anlayisina destek verdiklerini gormek cok hos. Tesekkurler ve tebrikler Avis.
Görkem Kaya
19.09.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Hizmette sınır yok hersey çok güzel
Google Hesabı
10.09.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Mustafa bey'e düzgün iletisimi ve desteği için teşekkürler. 28 binde temiz ve valizinizi koymamız için bagajı dahi açılmış şekilde teslim ediyorlar Araci nokta kadar ufak 3 çizikle teslim ettim hiç sorun etmediler bile.Kiralamacilardan alıştığımız at hırsızlığından çok uzak profesyonel hizmet için çok memnun kaldık
Mustafa Kemal Yılmaz
02.08.2023
Avis Dalaman Havalimanı
En hızlı şekilde aracı teslim alıp teslim ettik. Araç gayet iyiydi. Alınan deposite araç tesliminden birkaç saat sonra geri iade edildi. Araç çok da temiz değildi malum köylere çıktık plajlara indik fakat hiçbir kesinti yapılmadı. Çok memnun kaldım.
Ali K.
01.08.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Online ödeme yaparak havalimanından iner inmez avis araç kiralama noktasına gittim. Biraz uzak olsada aldığım hizmete değdi. Araç temiz ve yeniydi. Herhangi bir sorunla karşılaşmadan teslim aldık ve ederken de herhangi bir sıkıntı yaşamadan twslim ettik. Karttan çekilen tutar saniyeler içinde iade oldu. Herkese tavsiye ederim.
Özcan Uzun
29.07.2023
Avis Dalaman Havalimanı
Bütün çalışanları çok kibar, güler yüzlü şekilde yardımcı olarak süreci bizim için hızlıca bitirdiler. Ofiste Mehmet Bey kadar kibar ve profesyonel birine denk geldiğimiz için çok memnun olduk. İlk defa araç kiralamamızın verdiği bir gerginlik vardı ama ancak bu kadar silinip süpürebilirdi o gerginlik. Teşekkürler.
Atlas Türkiye
Avis Dalaman Havalimanı
Avis kendine göre bir kredi skoruna göre araç kiralamaya başlamış. Aracın kira bedelini peşin ödememe rağmen sanki aracı kredi ile satın alacakmışım gibi kredi skorumu uygun bulmayarak parası ödenmiş aracı vermedi. Ek olarak ödediğimiz parayı da vermedi. Havaalanında öylece kaldık. KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. Kraldan daha çok kralcı yönetim Avisde. Yurtdışı Avis ile de iletişim leri yok. Biz tedarikçi firmayız deyip sizi ortada bırakıyorlar.