Vento Italian Akçapınar mahallesi 30/1, 48640 Ula/Muğla

Burcu Bilgin
18.10.2023
Vento Italian
Ambiyansı, müzikleri çok hoş bir mekân, yemekler gayet lezzetliydi. Her şeyden çok memnun kaldık, teşekkürler.
Metehan Sarıkaya
13.10.2023
Vento Italian
Doğa ile iç içe muhteşem bir deneyim yaşadığımız bu İtalyan restoranı, ortamın sakinliği ve dekorasyonunun özenle seçilmesiyle beni etkileyen bir atmosfere sahip. Yemeklerde kullanılan aromatik yağlar, lezzetlerine eşsiz bir tat katıyor ve gerçekten çok lezzetli oluyor. Ravioli ve pizza gibi İtalyan spesiyalitelerinin yanı sıra peynir topları da enfes. Ayrıca, şarap seçkisi de oldukça geniş ve her biri birbirinden kaliteli. Personelin samimi ve özenli hizmeti ise memnuniyetimi artırıyor. Dinlendirici ve huzurlu bir atmosferde harika bir yemek deneyimi için kesinlikle tavsiye ederim.
Elvan Esmeray
05.10.2023
Vento Italian
İşletmesinden lezzetlerine manzarasından atmosferine mükemmel bir mekan. Kahvaltı için gelip kalkmak istemediğimiz bir yer oldu üstelik çocuklara olan ilgileri zarif davranışları onların bile hiç sıkılmadan zaman gecirdikleri bir haftasonu sabahı oldu. Tüm çalışanlara teşekkürler.
Gökhan ÖZDEMİR
17.08.2023
Vento Italian
Harika bir mekan tasarımı çok güzel bir ambiyansı var. Yemekleri oldukca lezzetli. Özellikle yemeğin yanında servis yapılan patates graten e bayıldım. 3 arkadaş akşam yemeği yedik gayet makul bir hesap ödedik. Ayrıca çalışanlar oldukça yardım sever ve güler yüzlü.
Soner Tufekci
13.08.2023
Vento Italian
Biz pizza yedik ve satap içtik, fiyat sunulan atmosfere göre normal diyebilirim.Nehrin yanında çok güzel bir manzarasi var.Çalışanlar güler yüzlü ve ilgili.
Hakan
10.08.2023
Vento Italian
Akyaka Akçapınar mevkiinde ender raslayacaginiz harika bir mekan her ürünü özenle hazırlandığı eşsiz lezzetleri bir araya getirerek üstüne birde okadar samimi sicak karşılamaları yıllardır tanıdığımız bir mekan havası ortamı müthiş Duygu hanım çok teşekkür ederiz sizi tanidigimiza çok mutlu olduk ❤️
asuman karaca
Vento Italian
Övmeye nereden başlasam acaba :)Bizimle ilgilenen guler yuzuyle mekanı daha da samimi hissettiren Buğra'dan mı, kendisini göremediğimiz ve ellerinin lezzeti ve emeği için teşekkürlerimizi bilahare ilettiğimiz Şef'imizden mi, mekanı dekorasyonu ile büyüleyici kılan zevkli sahibesinden mi..Ve bir de Pizzalar tabi ki.. Pizzaları açık ara yediğimiz en iyilerden ki buna yurtiçi, yurtdışı da dahil. Malzemelerin kalitesi bir yana, hamurunun hafif olması, ben gibi hassas mideli birini hiç rahatsız etmemesi ile de ayrıca sahane!Buraya her yolumuz düştüğünde mutlaka uğrayacağımız bir yer.Hep böyle devam etmesini tüm kalbimizle diliyoruz:) Emeği geçen herkese sevgilerimizi iletiyoruz.
Tayfun Oncu
Vento Italian
Fethiyeden 18 kişilik arkadaş grubuyla yaptığımız gezide sabah kahvaltımızı yaptık.Çok memnun kaldık , mekan , kahvalti on numaraydı. Farklı lezzetler için tekrar geleceğiz. Bes yıldızı fazlasıyla hak etti..
özge şahin
Vento Italian
İftar için geldiğimiz bu keyfi bol mekan güler yüzlü hizmeti ve güzel pizzasıyla bizi çok memnun etti. Yemekten sonra soba köşesindeki kahve sunumları, hoş müzikleriyle kalkmak istemedik. Yaz akşamlarını da görmek için tekrar uğranır :)