İkra Tur İstiklal, Reşadiye Esnafı Sk. No:1 D:E, 26010 Odunpazarı/Eskişehir

Derya Ebru
14.10.2023
İkra Tur
22 Şubat 14 günlük turla gittim gayet memnun döndüm emeği geçen herkesden Allah razı olsun
Ahmet BAĞCIOĞLU
04.10.2023
İkra Tur
Profesyonel bir organizasyon.. gittiğimiz otelde sıkıntı vardı ama şirket görevlileri o kadar ilgili ki otel personelinden bile önce davranıp sıkıntılarımızı çözdüler. Çok güzel kalpli insanlar hepsine ayrı ayrı binlerce teşekkür ederim.
Nazife Ersoy
27.09.2023
İkra Tur
Sevval umresine ikra tur ile gittik cok guzel umremizi yapip geldik ikra tur ve hocalrina cok tesekkur ederiz cok memnun kaldik Rabbim bidaha gitmeyi nasip etsin insallah gitmek isteyen herkesede nasip etsin insallah
Salah Hammad صلاح حماد
24.08.2023
İkra Tur
Kesinlikle tavsiye etmem herşey çok kötü.Sitelerindeki olumsuz yorumlarım silindi.2 Şubat 2023 te gittim öncelikle 2017 gittiğimde çok iyiydi sayıca 2 otobüs dü.Simdi 8 otobüs organizasyon sıfır rehberler yaşlı ve yorgun(kişiliklerine asla sözüm yok)gençler var biri kaba diğeri karılarla haha hihi çene çalıyor başka meziyeti yok. Eskişehir'den giden ben kendimi Kütahya'lilarin arasında buldum sözde m.ali kaptan nın grubunda olacaktım . Bayan 2 rehber var hava cıva.servisler ikra nin 100 m yukarıdaki oteline çıkmıyor yaşlı kalp hastası koa vs var söylenmesine rağmen hep bahane.yemekleri otelde yatanlar erkenden bitirildigi için KÂBE den gelenler ise kalanlarla yetiniyor zira self servis kimin ne yaptığı belli değil.Otel odalarına havlu sabun vs bir nevi paran varsa geliyor zira bahşiş almadan grtirmiyorlar. Ölü bir sirket görünümlü ikra tur.daha çok çok şey var ama yaz yaz bitmiyor.KESINLIKLE TERCİH ETMEYİN DERİM.Ha bide cidde gezisi var ki alelacele çarşı gezilmeden dönüldü otobüslerin Mekke da başka işi varmışFacebook da kaç kere yorum yazdım hepsini sildiler eleştiriye tahammülleri yok
Ali Osman Can
İkra Tur
3 aylarda 22 Şubatta 14 günlük grupla Umre'ye gitme şansımız oldu. Firmanın yaklaşımını çözüm odaklı gördüm ve çalışanlarının çoğu ile tanışma fırsatım oldu. Hepsi de iyi insanlar maşaallah. Bizde esnaf olduğumuz için çalışmalarını yakından takip ettim. Çevremdeki arkadaşlar ile beraber seneye nasipse tekrar kutsal topraklara gitme planlarımız var, yine İkra Tur'u tercih ederim ve kendilerine de başarılar dilerim
OTO DOKTOR EKSPERTİZ
İkra Tur
Eskişehirde umre kafilesi ile gittik ve son derece memnun kaldık eksra gezilerden ücret almaması ince hoş bir hareket oldu ve otelleri yakındı çok teşekkür ederim
halil kasap
İkra Tur
Geziler için tercih yapılabilecek bşr işletme.
ayşe Küçükel
İkra Tur
Selamünaleyküm. Eşimle beraber ilk umremizi yapmak için Bursada ikra tur ile anlaştık. Pasaportlarımızı verdik ve ödemeyi yaptık. Kötü olaylar kısa sürede başladı. Pasaportlarımızı kaybettiler. Sonuçta kendileri masrafını karşılayarak yeniden pasaport çıkardılar ama işin stresi bize yetti.Neyse Medine'ye vardık.Eşimle ben pasaport kontrolünden sonra akşam namazı vakti olduğu için hemen mescide gidip namazı kıldık. Diğer pek çok insanın akşam namazı kazaya kalmış. Biz bu tur şirketini tercih ederken cemaat olunca ibadet hassasiyetleri olur diye düşünmüştük.Medine de otele gittik. Odamız pis ve kapı kilidi bozuktu. Problemi çözmelerini istedik. Eşim çok sinirlenene kadar birşey yapan olmadı. Hatta organizasyonla ilgilenen Muaz bey eşime sizin verdiğiniz paraya göre otel bu dedi.Olay büyüyünce odayı düzenleyip kapı kilidini de tamir ettiler.Medine de yemek servisi çok kötüydü. Ama gönlümde kalan asıl şey Peygamber Efendimiz sav in ravzasına girememek oldu. Bizi Mescidin 32 nolu kapısından sokup brandalarla kapalı yerde namaz kıldırdılar. İşte burası dediler. Ama meğerse değilmiş. Sonradan Mekke de başka gruplardan öğrendim kandırıldığımızı.Mekke yi de ayrıca yazacağım. Bu beldede olmak elbette çok güzel. Ama bize Türkiye de vadedilen ile buralarda yaşadıklarımız çok farklı."
Muhittin Adıyaman
İkra Tur
Hoşgeldiniz Zemzem. Merhaba Hurma. Dalıp gitmemek mümkün mü O Güzel Beldelere. Vesselam