Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur 5JXR+CM Kaş, Andifli, Kaş/Antalya, Süleyman Sandıkçı Sokak, 07580 Kaş/Antalya

Ana Sayfa | DennisBoat KaşKekova |

5JXR+CM Kaş, Andifli, Kaş/Antalya, Süleyman Sandıkçı Sokak, 07580 Kaş/Antalya

• Sahibi kadın olduğunu belirtiyor

Emel Aydın
07.10.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Biz kaş tatili sırasında yaşanan tecrübelere ait yorumları dikkate alarak kendimize rotalar belirledik. Dennis Boat geçirdiğimiz harika gün için çok teşekkürler. Öğle yemeğinin kekovada bir restoranda yeniyor olması, ekibin ilgi ve güler yüzü, yapılan bilgilendirmeler ve kaptanın her bir yolcuyla ilgilenmesi gerçekten şahaneydi. Hiç maceraya gerek yok gönül rahatlığıyla söylüyorum tekne turunda adres çok net.
Gözde Özer
30.09.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Güzel keyifli bir tekne turuydu. Hizmet ve kültürel bilgilendirmeler ile hoş zaman geçirdik. Yemek için duraklama yapılan yer de gayet güzeldi. Teşekkürler
Burak Tunar
14.09.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Çok ilgili bir ekip var, turdan önce ne dediler birebir aynı şeyleri yaşadık.Aşırı kalabalık olmaması, tekneye kabul edilen insanların nezih gruplar olması teknenin geniş ve rahat olması çok iyiydi.Toplam tur süresi olarak limandaki diğer yerlerden çok daha uzundu.Yemeğin ele tutuşturulmayıp yerinde servis yapılması ve tekne ekibinin her masayı mekan sahibi gibi dolaşması çok zarifti.Kesinlikle en büyük hassasiyet turist memnuniyeti.Aradaki 100 TL den çok daha fazlasını alıyorsunuz...
EBRU PEKER
28.08.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Kaş a 2016 dan beri her yaz geliriz ve mutlaka Denmis boat ile Kekova turu yaparız..Mehmet Kaptan ve ekibi profesyonel olarak turu düzenliyor. Ailelerin rahat edebileceği keyifli bir yolculuk oluyor. Öğle yemeği Üçağız daki restaurantta alınıyor. Mehmet Kaptan rotayı öyle bir ayarlıyor ki diğer teknelerle iç içe olmadan rahatça yüzebileceğiniz keyifli zamanlar yaşıyorsunuz.
Uğur Özalp
24.08.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Sayının az olması, sadece aile kabul etmesi, yemeğin dışarıda yenmesi ve en önemlisi tecrübesiyle en iyi rotayı belirleyen, rüzgarı, dalgayı sürekli takip edip en keyifli noktalara götüren kaptanı sayesinde harika bir tur oldu.
mehmet ali
12.08.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Tüm koylar güzeldi ve koylara varmadan önce isimleriyle birlikte eğer tarihi bir önemi varsa bunlarla ilgili güzel bilgilendirmeler yaptılar. Koylarda kalma süresi bizim gibi balıklara bakmayı sevenler için kısa olsa da her şey çok güzeldi :) memnun ayrıldık bütün ekibin emeğine sağlık :) Tereddüt etmeye gerek yok yapıştır geç :D
Gks Gks
05.08.2023
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Daha önceden Kaş’a gelip Kekova turu yapmıştık. Bu sefer arkadaşımızın tavsiyesi ile Dennis’i tercih ettik. Bizi cezbeden seçici olmaları, yemek servisinin teknede değil Kekova’da restaurantta veriliyor olmasıydı. Rahatça yemeğimizi yedik, sohbetimizi ettik.(teknede elde iki arada bir derede yemek pek keyifli olmuyor denedik önceden).Yolculuk sırasında doğru tercih yaptığımıza sevindik. Öncelikle sahibi Mehmet Bey, Ahmet Bey ve Salih Bey çok ilgili ve güler yüzlülüler. Ortam temiz ve nezih. Spesiyal çayları lezzetli,kek ve meyve servisleri bulunuyor.Doğum günümüz olduğu için ince düşünceleriyle hediye almışlar. Çok naziksiniz. Çok mutlu ayrılıyoruz. Tekrardan her şey için teşekkür ediyoruz.
Emre Aksoy
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Keyifli tekne turu4 farklı koy ve batık kent ve simenayı gezdik, hakkını veriyor.
E. E.
Dennis Boat Kaş Günlük veya Özel Kekova Tur
Çok keyifli bir gün geçirdim. Tekne rahat ve kaliteli, yemekler lezzetli, kaptanımız ve görevli diğer arkadaşlar çok nazik ve ilgili.. Herşey için çok teşekkür..