Metin Usta Erzurum cağ Kebabı Çenedağ, 41900 Derince/Kocaeli

Yahya Kürşat
22.10.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Kalite hizmet çalışan hosgurusu 10/10 mükemmel bir iş yeri.Ama çorbaya limon konmaz açıklaması tuhaf geldi biraz.
Burak Muğanlo
15.10.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Acılı acısız karışıklığı olan siparişimize çok kibar bir şekilde yenisini göndermeyi teklif ettiler. Sürekli sipariş verdiğimiz iyi bir işletme. Tavsiye ederim.
Sevcan Dağtekin
26.09.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Hizmet çok çok iyi. Calisanlarin hepsi çok güler yüzlü ve ilgili. Servis başladığında ortaya gelen salata vs...yiyecekler masadaki kişi sayısına göre çok az. Porsiyon küçük. Daha fala olması gerekir. Çağ kebabı fena değil. Bana çok fazla yağlı geldi. Daha iyilerini yemiştim. Tekrardan gidermiyim evet kesinlikle giderim. Çalışanları ve hizmet çok iyi
Koray Soydal
25.09.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Cağ kebabı çok güzel deneyin derim. Ailecek fırsat buldukça ziyaret ediyoruz. Arabayla giderseniz biraz otopark sıkıntı oluyor. Cevrede paralı otopark varmı arastirmadim. Ust sokaga cekiyoruz arabamizi bir sorun olmuyor. Tekrar söylüyorum Çağ kebabı harika. Tesekkurler.
Furkan Yagışman
23.09.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
CAĞ kebap değil YAĞ kebap!Porsiyonlar yetersiz fiyat gereksiz pahalı.Çalışanlar güler yüzlü fakat tecrübesiz.SUNUM VASATIN ÜSTÜ.2 kişi totalde 450 TL hesap ödedik.Servisle gelen mezeler kesinlikle yetersiz.Öncelikle patlıcanlı meze diye adlandırdığınız mezeyi kim yaptıysa ciddi söylüyorum bir daha yapmasın. Tadına bakıyor mu?!Sanmam. Meze desen meze değil, yoğurt desen yoğurt değil. Fotoğrafını görsele ekliyorum. Ekli olan görsele dokunulmamıştır. 1 kaşık koymuşsunuz,işletme servis etmeye utanır,yazık günah.Çiğköfte getiriyorsunuz iyi hoş, yanındaki marulu buzluktan çıkarıyorsunuz. Getirilen marul buz tutmuştu.Salata getirmişsiniz bir kasenin içinde 2 kişi için yetersiz olduğunu göremiyor musunuz ?Lavaş koymuşsunuz eline aldığın an 10 parçaya bölünüyor. Kaç günlük lavaş olduğu belli değil. Keşke fotoğrafını çekseydim.Pide kesip doğramışsınız taş gibi. Ekstradan lavaş pişirmelerini rica ettik. 1 adet getirdiler.Lahmacun sipariş ettik, baharattan yenilmiyor. Lahmacun değil adeta hindistan sokak lezzeti!Dip not: Masadaki soğanı ekstra olarak istedik. Servis içinde yoktu.Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Umarım yorumumu dikkate alırsınız benden sonra gidenleri iyi bir şekilde karşılarsınız.Saygılar.
el yl
22.08.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Kurban Bayramında akşam 18.00 de gittik. Civar lokantalar kapalı olmasına rağmen servis vermesine çok sevindik. Giriş katta kapalı ve açık alanı , üst katta da kapalı ve açık alanı olan büyük bir yer. Garsonlar hızlı , Güler yüzlü. WC ‘ler temiz. Savun ve kağıt havlu akşam olmasına rağmen eksiksizdi.Çağ kebap sipariş ettik. Hızla geldi. Et sert ve tuzluydu :( salatalar ve mezeler güzeldi. 4 kişi içeceksin ikiler cağ yedik 156₺ ödedik. Fiyatlar makul. Çaylar tazeydi.
Mete Durmaz
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Cağ kebabı fazla yağliydi ve lezzetsizdi şiş başına alınan 50 tl lezzetine göre çok fazla.Çalisanlar gözümüzün önünde ocaktaki şişe takılı caği yere düşürdü çaktırmadan takmaya çalıştılar ama fark edildi.Hijyenik de değildi maalesef..
Oguzhan Ugur
09.08.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Ben tir söförüyüm derinceye ilk defa yuk getirdim yemek icin meydana gittim hic dogru duzgun bir yemek yeri yok suriye lokantasi dolu orda esnafin birine sordum burda en guzel yemegi nerde yigebilirim diye metin ustayi tarif etti gittim mekan cok hos garsonlar yuler yuzlu isini duzgun yapiyorlar di menu istedim menu yok dediler boyle bir mekan da menu nasil olmaz anlamiyorum ben ne fiyat tutturursam modun da neyse lahmacun söyledim yanina acik ayran söyledim sudan farksiz ayip olmasin diye ictim kapali ayran söyledim lahmacun söyledim yanin da yesillik vermiyolar yesillik istersen ucretli lahmacun da 40 tl bu arada lahmacun demeye agzim varmiyor kiymadan cok her sey vardi sanki salca sosuna bulanmis gibi ben hic beyenmedim aksam oldu hala midem yaniyor tavsiye edilcek bir mekan deyil bence
Tunç Bro
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Çalışanların ellerine sağlık kebapları lezzetli ve güzel.küçük temiz ferah bir mekan herkese tavsiye ederim gidin ve kebabın tadına varın
Remzi Turan
07.07.2023
Metin Usta Erzurum cağ Kebabı
Çağ kebabı güzel fakat mükemmel değil, izzeti ikram güzel, güler yüzlü personel.