SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ konaklar mahallesi, Halil Şişman Cd., 53750 Çamlıhemşin/Rize

konaklar mahallesi, Halil Şişman Cd., 53750 Çamlıhemşin/Rize

Ahmet Düzgün.01
01.10.2023
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Sabahın erken saatlerinde Kaçkar dağları ile başlayan güne Ayder yaylası ve ardından sini safe yöresel kahvaltı evi ile yarilamak güzel. Kahvaltı evi hakkında yorumlara bakarak gelmiştim. Kahvaltı serpme kahvaltı şeklinde . İçerik Karadeniz olmazsa olmazi mıhlama ile başlıyor ve organik aroma tatlı kestane balı yerini alıyor. Peynirler yöresel ayrı bir tatlı. Manzara doğa sessizlik sıcak çay daha da renk katmakta. Mekan nezih duzenli . Sahibi beyefendi insanlar. İşini güzel yapıyorlar. Karadeniz turunda ilk tercih ettiğimiz kahvaltı mekan.tercih edilebilir. Güzel hizmet, teşekürler .diğer Ayder ve Kaçkar turlarında kahvaltı yapmak dileğiyle...
Leman Karacan
14.09.2023
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
4 çeşit pide yedik ve çok lezzetliydi. Köfte de çok lezzetliydi ve yumuşacıktı. Ailece yemeklerden ve restoran çalışanlarının samimiyetinden çok memnun kaldık.
Seray Akdağ Kardaş
31.08.2023
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Mihlamasi harika! Peyniri ve tereyagi o kadar lezzetli ki bitiremedim diye üzüleceksiniz. Çünkü porsiyonlar çok büyük. Gördüğüm en bol kahvaltıydı. Bal, kestane balı; acı gelirse şaşırmayın tadı harika
DOĞAN ZAFER
21.08.2023
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Lezzetli, temiz ve çeşitli menü seçenekleri mevcuttur. İşletme sahibi ve çalışanlar güler yüzlü. Yemekler lezzetli fiyatlar uygundur. O bölgede gidilebilecek en iyi mekanlardan biridir. Memnun kaldık. Teşekkür ederiz.
Olcay AKTAŞ CİHAN
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
manzara, ilgi alâka , atmosfer çok güzel.Samimi ve ilgili çalışanları var.Arka bahçedeki salıncak cok keyifli..
Merve Sili
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Pide yedik çok lezzetliydi.Fiyatlar normaldi turistik bölge diye sisirmemisler. İnsanlar çok guleryuzluydu memnun kaldık. Rıfat abiye de hoş sohbeti için ayrıca teşekkür ederiz. Yolu düşenler mutlaka uğrasın.
Ömer KÜÇÜK
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Burada bir kere pide yedik, bir kere de kahvaltı yaptık. Pidesi güzeldi. Kahvaltıda kaygana ve muhlama güzeldi. Bu civarda yediğim en iyi muhlama diyebilirim. Sahipleri ilgili ve kibardılar. Burada kahvaltı denenebilir.
Hüseyin ULUDAĞ
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Rize/Çamlıhemşin de çok güzel ve şirin bir işletme. Sabah kahvaltısı mükemmel. Kuymağı mutlaka burada denemelisiniz. Başka yerlerde kuymak yedik, burası kadar lezzetli değildi. Ortam ve çalışanlar mükemmel. Biz Ankara dan Balayı turuna çıkarak geldik. Herkese tavsiye ederim.
mralone thedark
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Kapanma saatinde aradım bizim için açık kaldılar . Hizmet lezzet ve fiyatlar çok iyi. Porsiyonlar yetişkin için oldukça doyurucu. Masaya ikram olarak gelen salatayı yakın bir tesiste bir porsiyon yemek fiyatana almıştık. Tekrar yolum buraya düşerse mutlaka yemek için gideceğim.
BURAK ARIKAN
12.07.2023
SİNİ KAFE- YÖRESEL KAHVALTI VE YEMEK YERİ
Ayder gezimizde sosyal medyadan denk gelip uğradığımız bir mekandı iyi ki de uğramışız. Kahvaltıda her şey çok doğal ve çok güzeldi. Çamlıhemşindeki bu mekan gönül rahatlığıyla tercih edilir. Biz çok beğendik..