Badem Tatil Evi Selimiye, 48710 Marmaris/Muğla

gunseli sahan
17.09.2023
Badem Tatil Evi
Öncelikle böyle bir yerde kaldığım için çok ama çok mutluyum. 2 gece kaldık fakat daha uzun kalmadığımız için pişman olduk. Nebiye Hanım ve ekibi çok sıcak kanlı ve profesyonel insanlardı. Her konuda inanılmaz derecede yardımcı oldular. Otel bi kere inanılmaz temiz. Çarşaflarından şampuanlarına kadar inanılmaz kaliteli. Otelin kendine ait plajı var. İstediğiniz saatte otelin kendi minik teknesiyle plaja götürülüp getiriliyorsunuz. Denizi muhteşem! Otelde bir gece yemek yedik barbekü yapıldı ve her şey taptazeydi. Balık mezeler enfesti. Diğer gece de yemediğimize pişman olduk çünkü diğer gece yediğimiz restoran otele göre çok çok düşük kaldı. Eylül’de mutlaka tekrar gitmek istiyoruz. Otelden check out yaptığımızda ödediğimiz fiyata inanamadık. Aşırı uygun bir fiyat cıktı ve hatta acaba yanlış mı hesapladılar diye düşünmeden kendimizi alamadık. Söyleyebilceğim tek bir negatif bir şey yok burası ile ilgili. Bu Türkiye’de yaptığım ilk dört dörtlük tatildi diyebilirim. Senelerce gidebilceğimiz bir yer keşfetmek çok iyi oldu. Her şey için çok ama çok teşekkür ederim.
CEYHUN SAVAS
15.09.2023
Badem Tatil Evi
Bayram tatilinde ailece gittik. Personeliyle, temizliğiyle, doğasıyla ,özel koyu ile dört dörtlük bir butik oteldi. 4 gün çok kısa geldi. Tadı damağımızda kaldı. Otelin sahipleri Türkan Hanım ve Nebiye Hanım çok ilgililer. Tekrar gitmeyi çok isteriz. Çok teşekkür ederiz.
Ayça Narin
11.09.2023
Badem Tatil Evi
5 yıldır her yaz mutlaka geldiğimiz, Selimiye’ nin en özel butik oteli diyebilirim:) Otel sahipleri Nebiye ve Türkan abla tüm misafirleri ile birebir ilgileniyorlar. Sahile 5 dakika yürüme mesafesinde olan teknesi ile Salih Kaptan sizi otelin özel koyuna götürüyor. Kahvaltısı ve yemekleri de tek kelime ile harika. Selimiye ve manzarası eşliğinde akşamları da keyifli vakit geçirebilirsiniz. Odalar da son derece temiz ve özenle dekore edilmiş. Kısacası bir kere geldikten sonra, Selimiye’de başka bir yere gitmek istemeyeceksiniz:)
Yağız Ateşok
09.08.2023
Badem Tatil Evi
Cennetten bir köşe gibi.Inanilmaz temiz ..yemekler inanilmaz lezzetli ve özel. Size özel koylarının olması ve ulaşımı sağlamaları harika bir avantaj her şeyiyle 4/4lük en kısa zamanda tekrar gelmek dileğiyle.
ilhan barlas
Badem Tatil Evi
Başka bir yerde erken rezervasyonumuz olduğu için burada kalamadik. Tesisin tamamını gezdik. Sonrasında da manzaraya karşı kahve içtik. Bir dahaki sefere burada kalmaya karar verdik. Kendilerine ait plaja dilediğiniz zaman tekne ile götürüyorlar. Akşam üstü ise birşeyler içerken kuş bakışı manzaranın tadını çıkarmak mümkün.
Semih Yilmaz
Badem Tatil Evi
Atmosferi hoşuma gitti. Dinlenmek, tatil yapmak ve kafa dinlemek isteyen herkese tavsiye ederim. Otel sahipleri cana yakın ve her misafirle yakından ilgileniyorlar.
Emrah Samdan
Badem Tatil Evi
Şimdiye kadar hiç bu kadar evimde hissettiğim bir tatil yapmadım. Oda temiz, kahvaltı mükemmel lezzetli, özel plajı harika, manzarası çok hoş. Her şeyden önce Nebiye ve Türkan Hanımlar ve çalışanların misafirperverliği eşsiz. Burada kalan diğer misafirler yıllardır buraya geliyormuş. Biz de farklı bir yer aramayacağız.
Mustafa Çetinbulut
Badem Tatil Evi
Nebiye ve Türkan Hanım evlerinde gibi ağırladılar. Ellerine sağlık. Odamızın manzarası muhteşemdi. Denize girilen ufak koy gayet temiz. Salih Kaptan ve tüm personel gayet saygılı. Bir gece Salih Kaptana muhakkak Levrek yaptırın. Değme balıkçıdan lezzetli ve doyurucu.
Handan Oduncu
Badem Tatil Evi
İZ BIRAKANLAR UNUTULMAZ ♡İşletme deneyiminden bahsedeceğim ancak bana göre öncelikli olan, Badem Tatil Evi'nin kalbimizde bıraktığı iz ve hisler üzerine yorum yaparak başlamak istiyorum. ♡Selimiye'ye eşimle ilk defa bu yaz gitme şansı bulduk. Daha rezervasyonu yaptırdığımız ilk andan itibaren nezaketleriyle, ilgili yaklaşımlarıyla, önerileriyle ve samimiyetleriyle kalbimizi kazandılar. Sıcacık, keyifli, ışıltılı ve huzurlu iki gün geçirmemize neden oldukları için ve eşimle anı hanemize bu unutulmaz deneyimi kattıkları için tüm Badem Tatil Evi ekibine teşekkür ediyorum. Türkan Hanım, Nebiye Hanım ve Salih Kaptan başta olmak üzere baştan sona tüm çalışanları uyumu yakalamış ve misafirlerine güzel bir deneyim yaşatmak için bir ekip olmanın gücünü anlayabilmiş güzel insanlar" olarak tanımlayabilirim diye düşünüyorum.Badem Tatil Evi