Kızıldağ Milli Park 32802 Beyköy/Şarkikaraağaç/Isparta

Sevdalinka
18.10.2023
Kızıldağ Milli Park
Gerçekten tertemiz havası yeter çok güzel çok.İçinde konaklayabileceğiniz bungalov tarzı evler var izin alarak ücreti mukabilinde çadır açabiliyorsunuz. Restoran ve çadır kafesi de mevcut. Güvenlikli ve temiz. Mis gibi havası cabası
Ahmed KARAHAN
24.09.2023
Kızıldağ Milli Park
Oksijeni bol, çam ağaçları ile manzarası müthiş bir yer. Birkaç eksigi var yürüyüş yaparken ıssız insan korkuyor, mangal yapanlardan dolayi heryer mangal kokuyor, yürüyüş yollarında yeterli açıklama yok, bu yol göle gider dediler baya gittik ama bir türlü bulamadık geri döndük. Hatta 7-8km gittik, buğday bahçelerine vardık.Tavsiye ettigim yerlerden biri, doğayı seviyorsanız mutlaka uğrayın.
Kamil Akdoğan
20.09.2023
Kızıldağ Milli Park
Çadırla konaklamaya birebir güzel bir yer. Rakım olarak çok yüksektesiniz, ardıç,sedir ağaçları muhteşem. Sakin huzurlu bol oksijen. Çadır yerleri düz temiz ve güzel yapılmış. Bir iki gün kalmak için ideal bir yer. Yemek ve kahvaltı malzemelerinizi, üçlünüzü almayı unutmayın. İçeride bulunan restoranda ilgi, hijyen,fiyat uygunluğu aramayın. Kendiniz götürün yiyeceğinizi. Adamlar küçük bir sepet ekmek veriyorlar,ikinci bir ekmek isterseniz 15 lira para yazıyorlar(o kadar yer gezdim,ilk defa gördüm bunu?). Kahvaltı bitmeye yakın çay falan geliyor. Benden demesi. Geri kalandan memnun kalırsınız.
Paramedik Bey
07.09.2023
Kızıldağ Milli Park
Isparta Şarkikarağaç'tan yaklaşık 10 km stabilize yoldan geliniyor. Doğanın mükemmel manzarası için kesinlikle uğranılması gereken bir yer. İçinden yaklaşık 9 km sonra Beyşehir göl manzarasına ulaşabilirsiniz. Giriş ücreti 24 lira. Kıl çadır da kahvaltı yapıp çayınızı içebilirsiniz. Kamp için ideal bir yer. Kiralık çadırlar da mevcut gelip burdan kiralayabilirsiniz. Tuvalet var. Restoran var. Şimdilik ateş yakmaya izin yok malum ülkede çıkan yangınlardan dolayı. Ama hazırlıklı gelip ailecek güzel bir piknik yapılabilir.
Onur Sazan
22.08.2023
Kızıldağ Milli Park
Doğası harikulade, burada konaklayacağım… Yazdım ve 4 gece konakladım. Şimdi en baştan ayrıntı vermek gerekirse yolu güzel sıfır asfalt her araca uygun, restoranı ve kafesi var, kahvaltı, yemek ne isterseniz var, her ikisinde de servis, lezzet, sunum, temizlik yeterli ve iyi, konaklamak için sanırım 7 adet bungalow var bunlar oldukça büyük kalabalık kalınabilecek evler, birde küçük konteynır ev dedikleri yapı var. Ben mayıs ayında oradayken bu evlerin uzun süre daha rezerve olduklarını söylediler, ben 2 gece kendi çadırımda, 2 gece de işletmeye(kaymakamlık) ait olan geniş çadırda konaklama yaptım. Çadır alanı geniş, wc ler çok ve temiz ancak buraya dikkat ben koskoca alanda 1 gün hariç tek başıma konakladım sadece bir gün benden sonra gelen bir Alman turist vardı, kalabalık olursa ne denli temiz olur bilemem, ama sessiz olamayacağı kesin. BURADA Kİ EN ÖNEMLİ NOKTAYI EN SON BÜYÜK PUNTOYLA YAZIYORUM!DOĞA HARİKULADE, MAVİ SEDİR ORMANI MÜTHİŞ, 3 FARKLI GÜZEGAHI VAR HEPSİNİ YÜRÜDÜM VE PAYLAŞTIM.
yasin selçuk palalı
07.08.2023
Kızıldağ Milli Park
Haziran ayında gittik ve 1 gece kaldık. Sabahları kuş sesleriyle uyandık. Oğlum kuş seslerine bayıldı. Geceleri ise çokça köpek sesi var. Hassas olanlar bu durumu dikkate almalı. Köpekler çok uysal, çocuklar için tehlike oluşturmuyor. Doğası, havası zaten çok güzel. Restoran ve ayrıca kahvaltı hizmeti var. Kendi çadırınızla gelebilir veya kamp yerinden çadır kiralayabilirsiniz. Çadır alanlarında ateş yakılmıyor. Mangal yeri günübirlik piknikçilerin olduğu bölümde ve oldukça geniş bir alan. Yürüyüş parkurları çok güzel. Çadırlarda elektrik var. Çocuk parkı var. Tuvaletler bir kaç farklı yerde var temizlik yapıldığını gördük.
Volkan ERİKÇİ
06.08.2023
Kızıldağ Milli Park
Harika bir ortam. Sadece kuş sesleri ve sessizlik var. İnanın ki sessizliğe ve çeşit çeşit kuş seslerine doyuyorsunuz. Etraf sedir ağaçlarıyla kaplı. Kamp alanı güzel ve temiz. Banyo, tuvalet, çeşme, elektrik, mescit, lokanta mevcut. Dağ başı ama ıssız değil. Akşamları serin oluyor hazırlıklı gidin. Lokantası gayet güzel. Sahibi Ali Abi işini severek yapan, parayı merkeze koymayan, ikramları esirgemeyen biri. Yemeklerin fiyatları da lezzetleri de gayet uygun.Kamp alanı için rezervasyonu internet sayfasından yapıyorsunuz.
Yasin Candan
Kızıldağ Milli Park
Çok güzel bir yer. İşletmeciler bir çok yere göre daha hassas. Tuvaletler temiz ve yeterli. Çöp tenekeleri yeterli ve çok. Çevre temiz. Hava mükemmel. Kendi çadırınızı getirmenizi tavsiye ederim. Elektrik var. Buzdolabı ücretli günlük 20 TL. Çadır kendinizden olursa günlüğü 65 TL. Web sayfasından kampın telefonunu arayarak günlük durumu öğrenebilirsiniz.
mehmet akdeniz
Kızıldağ Milli Park
Kış aylarında kar varken gidilmesi daha mantıklı. Konaklama için kullanılan eclerde şömine var. Piknik amaçlı da kullanılabiliyor. Ayrıca içinde bir et lokantası da mevcut. Kırmızı şarap şömine seven çiftlere karlı günlerde tavsiye ederim. Yürüyüş dışında bir aktivite olmadığı için uzun süreli konaklamalarda sıkıcı olabilir.
Muhittin Poyraz
Kızıldağ Milli Park
Havası tertemiz ve serin,yerince yürüş yolları ve mangal yakacak şömine ve oturma masa Bank var.Tek sıkıntı yeterince umumi çeşme yok.Tek bir yerde çeşme var. Oda piknik alanından baya dışarda bir yerde.En azından ben görmedim çeşme başka.