Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi M. Fevzi Çakmak, 34283 Arnavutköy/İstanbul

Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi M. Fevzi Çakmak, 34283 Arnavutköy/İstanbul

Dürümcü Musa Usta – Bir Kere Denemeniz Yeter | 2010 yılında Musa Usta , Ailesi ile birlikte başladıkları bu meşakatli yolda, sizlerin destekleriyle bugün 5 şubesi ve yaklaşık 200 çalışanı ile sizlere hizmet etmekten gurur duyuyoruz.

M. Fevzi Çakmak, 34283 Arnavutköy/İstanbul

• Arabaya servis

ÖMER FARUK KURTULUŞ
02.10.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Adana söyledim adana kebap ile Urfa kebap aynı dürümün içine biber koyarak acılı hale geliyor adana oluyor hiç hoş değil, çalışanları başarılı güler yüzlü.
“Ben Deniz” S U
27.09.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
adana dürüm çok güzeldi ancak personel ilgisiz ... adisyon kesmedi ve benden aşırı hatalı hesap alıyordu oğlum uyardı hatayı düzelttiler...
Muhammed Salih KAYA
24.09.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Siparişiniz 1 saate teslim oluyor aciktiysaniz baska biryer arayın.1 çorba için 3km mesafeye siparis getirmiyorlarmış. Çorba 50 tl
Bülent 58
11.09.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Dürümü satiramadıkları için dürümüne bişey diyemiyorum. Ayrıca içinde et çok az oluyor. Açıkçası çok beğenmiyorum.
A
29.08.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Pazar günü ailece kahvaltı yaptık 5kisi hizmet çok güzel ve hızlı güler yüzlü Musa beyinde masaları gezip sıcak lavaş dağıtıp hatır sorması çok güzel aileyle gidicek süper bir yer teşekkür ederim
İdiye Hilal Bağ
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Dürümünü de kahvaltisini da denedim. Adana dürümün içine ulaşmak baya zor oldu. Eti çok az. Tavuk dürüm için aynı şey geçerli değil gayet doluydu. Kahvaltısı orta düzey 200 lira kişi başı fiyatı bidaha gitmem kahvalti için.
Mehmet akif Özdemir
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Ailenizle gelebileceğiniz nezih bi ortam yemekler cok lezzetli personel cok ilgili
Et
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Gerçekten güzel bir atmosfer herşey düşünülmüş ben çok aç değildim sadece hamburger yemek istedim fakat hamburger gerçekten çok büyüktü lezzeti ortalamaydı ama fena değildi fiyatı 50 TL diğer arkadaşlar saç falan yedi sordum beğenmişler tadını. Yemek öncesi ikram ettikleri çiğköfte ve mezeler başarılıydı çay içtik yine ikram ettiler fiyatları biraz yüksek ama kalite ucuz olmuyor maalesef.
ömer gözcü
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Dürümlerini beğendiğim için gitmiştim karışık pide de yapılıyormuş onu denemek istedim. Gereğinden çok fazla büyük yapılıyor hamuru ince ama genede çok fazla buna dikkat edin ayrıca dürümdeki mmnuniyetim pidede olmadı malesef lezzetli değildi teşekkür ederim
Mehmet Öksüz
07.07.2023
Dürümcü Musa Usta Havalimanı Şubesi
Öncelikle siparişten önce gelen çiğköfteler hakkında konuşmak istiyorum. A4 kağıttan daha ince gelecekti neredeyse. tüy hafifliğinde çiğköftecikler geldi. ardından adana dürüm söyledik ama lavaşın arasında adana’yı bulamadık diyebilirim. domates lavaş yedik resmen. hayatımda gördüğüm en ince “et”i bu işletmede gördüm. ardından lahmacun geldi. tabiiki kıymasız lahmacun. şaka gibi geliyor ama maalesef bu yazdığım her şey gerçek ne yazık ki…