Köfteci Yusuf Altıntaş, Total Petrol Ofisi Yanı, Özkarakoyunlular Cad No:233/A, 07112 Aksu/Antalya

Köfteci YUSUF |

YUSUF ÖZDEMİR
16.10.2023
Köfteci Yusuf
Servis konusunda çok acemiler teras kısmında kimse bakmıyor akşama kadar oturun siz çagırmadıkça yada içeri gidip seslenmedikçe kimse size bakmıyor sanırsam personel eksikliği var ama çözüm olarak personel almayı tercih etmiyorlar az adam çok iş mantığı burdada geçerli
Mustafa San
09.10.2023
Köfteci Yusuf
Her şubede olduğu gibi aynı kalite hizmet ve ürün bence başarılı yolda acelesi olan için izgaralar güzel çorbalar lezzetli fiyatına göre çok başarılı iyisi yollardasiniz
Murat Tuygun
16.09.2023
Köfteci Yusuf
Bu gün yediğim akşam yemeginde en kötü servisi gördüm.köfte geldi ekmek gelmedi.tam 10 dakika ekmegin gelmesini bekledim.çay istedik yine öyleArtık birdaha gitmem.fiyatlarida çok yıkseltmişler
Pearl Of Antalya (Gayrimenkul Uzmani)
12.09.2023
Köfteci Yusuf
Garson gençlerin kaşık çatalları koyarken nazik olmaları … Adisyonu keserken insan önüne atmaları .. Özellkle erkek garsonların atarlı olması .. Cuma günü hürmetine Bağışlıyorum .. Bunları denetleyen bir şef bir adam yok ortada .. lezzet konusunda sıkıntı yok .. Ama işletme olarak 5 kuruş verdiğimiz çalışanları denetleyiniz ..
Nesli Ka
25.08.2023
Köfteci Yusuf
Cok sacma bi tesis.Mescid yaziyor kocaman tabelada, su yok. Lokantada lavobo yok.El yikama icin imkan yok.Sipharis vermek istiyoruz, yerinize oturun gelecegiz diyorlar. Gelen yok. Asiri cok müsteri olmadigi halde.Hic bi tabela, fiyat listesi yok. Bilgi alaniyoruz hic bi sekil. Etrafta elemanlar dolaniyor, bakan yok.Kimse yol göstermiyor, ortada deli dana gibi dolandim.Paket olarak aldigim köfteli ekmekler ama guzeldi, ellerine saglik
Seda Ateş1690
17.08.2023
Köfteci Yusuf
Berbat bir işletme!! Böylesine hizmette yavaş çalışanların hizmet sektörü alanında bu denli eğitimsiz olduğu bir tesis görmedim köfteci Yusuf’un çok fazla şubesine gitttik böylesi ile ilk defa karşılaşıyoruz29.06.2023 tarihinde yani dün akşam saatlerinde köfte yemek için gittik garsonların aklı beş karış havada 1 porsiyon köfte ayran ve beşli soğan halkası söyledim ilk köfte geldi içeceğimi getirmediler soğan halkasını yazmayı unutmuş yatım saat onu bekledik alt tarafı 5 tane soğan halkası ve işletme yoğun dahi değildi gece oldu personeller yorgundur diye birşey demedik ertesi gün sabah kahvaltı için geldik 1 kişilik kahvaltı tabağı ve menemeni 1 saat bekledik böyle saçmalık olabilirmi ya kahvaltı geldi servis açılmamış kahvaltı tabağı geldi sonra menemeni bekledik bir süre oda yumurtası çiğ geldi kahvaltı tabağında sucuk yazıyorken içerisinde gelmedi birdaha bu şubenin önünden dahi geçmem servis neden bu kadar yavaş dendiğinde 2 kişiyiz diye savunmalarıda cabası eleman alın kardeşim bizim mi sorunumuz!
Kyhn Clkc
17.08.2023
Köfteci Yusuf
Havalimanına giderken, tesadüf sonucu gördüğüm ve girdiğim mekan. Az çorba, az köfte tercih ettim. Memnun kaldım. Ama ilk önce böbrek siparişi vermiştim, kalmadığı söylendi??? ama ödemede hala böbrek siparişi duruyordu, fark etmesek, 1 porsiyon böbrek fiyatına, az köfte yemiş olacaktık.Toplam ayran ile birlikte; az köfte, az çorba 74 TL tuttu, fiyat olarak uygun.
Onur Demirtaş
03.08.2023
Köfteci Yusuf
Tavada kıl olduğunu görevli personele bildirdiğim halde açık bayanımız mutfakta yok havadan uçmuş olabilirmi diye yaklaşımda bulundu açıklaması (havadan uçmuş olabilirmi) oldu.
Ismail şahin
Köfteci Yusuf
Kahvaltı tabağı aldık. Tabaklar çok pis idi. Melemen istedik içerisinden naylon parçası çıktı. Gerçi parasını almadılar ama, keşke temiz bir kahvaltı yapsaydik da parasını odeseydik.
Nokta Art
Köfteci Yusuf
Eskiden tam bir fiyat performans restoranıydı. Şimdi de yoğurt köfte vs idare eder. Bugün piyazı Antalya usulüne çevirdiklerini gördük ancak yumurta kabuklarından yiyemedik. Beyaz gömlekli 1.50 boylarında bi hanımefendi vardı garson şef veya marka sahibi de olabilir çünkü bana çay getirin falan diye bağırıyordu ona yumurta kabuğunu söylemeye cesaret edemedik çünkü tabakları fırlatırcasına koyduğu gibi aynı şekilde topladı. Zaten masayı toplarken de niye yemediniz bi sorun mu var falan demedi peçeteler çatallar fırlatılarak toplandı. Piyaz yoğurt patates üçlüsü var mı dediğimiz de direk yazdı adisyona ordan var olduğunu anladık. Zaten yetişemiyolar koşanlar bağıranlar sürekli pet şişe tabak falan düşüyor. Bir markanın bitişine tanık olduk ve son gidişimdi. Hatta Ankara Denizli ve diğer şubelerine de kesinlikle girmeyeceğiz! Artık köfteci Ahmet Mehmet Ayşe Fatma hepsi Yusuf tan üstün..