Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida kent avm.kıbrıs şehitleri cad. Z3, D:0010, 16050 Osmangazi/Bursa

uludagkebapcisi | uludagkebapcisi

kent avm.kıbrıs şehitleri cad. Z3, D:0010, 16050 Osmangazi/Bursa

• Yalnızca nakit
  • Terasta oturma alanı

Ömür Kırbaş
06.10.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Arkadaşla iskender yedik lezzetsizdi ve fiyatı kalitesine göre oldukça pahalıydı. Avm içinde baydöner ve hd iskender de var ve fiyatı daha uygun. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Hasan Şama
10.09.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Yıllardır bildiğimiz lezzet her zaman severek yiyorduk fakat bu sefer gerçekten üzdü. Üzerinde gelen et ve dönerin kendisi çok sertti. Dönerin lezzetini alamadık. Sirkülasyon hızlı olması için mi yoksa başka bir sebep mi var bilmiyorum fakat tekrar gitmeyeceğim kesin. Paranın hakkını veremediler kesimlikle. İstanbul kayışdağı şubesinde yediğimiz çok daha lezzetliyken gerçek yerinde o lezzeti yakalayamamaları büyük sıkıntı. Umarım düzeltirler.
Zeki Kizildogan
29.08.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Yillardir ailemle her yedigimizde ayni tadı ve kaliteyi bulabildiğimiz tek yer bana göre. Personel samimi davraniyor. Bursa'da döner yiyecekseniz bana gore ilk terciginiz bu mekan olmalı. Fiyatlari makul, kalite ucuza olmaz bence. Mekan tarihi, doğal samimi bir ortam. Turşularını mutlaka yemelisiniz. İçeri girdiğinizde sizi ilk muhteşem bir tereyağ ve kebap kokusu karşilayacak.
Arda Girgin
24.08.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
28.03.2023 tarihinde ziyaret ettik. Meşhur bir yer, ün yapmış ve bence bunun rahatlığı içersindeler. Neden mi? 1.5 porsiyon iskendere belirttiğim tarih için 300₺ ücret ödedik ve inanın doymadım. Yani lezzet mi, haksızlık etmeyeceğim standartın bir tık üstü diyebilirim ama benzer lezzetlerde çok fazla iskender yemişimdir. Açıkcası gramajını bilmiyorum ama porsiyonun tabağı gerçekten çok küçük. Bir dahaki Bursa ziyaretimde burayı tercih etmem. Ama inanın bu yorum ilgili restoranın sağ kulağından girip, sol kulağından çıkar, 1960 lardan beri süregelen bir hizmetiniz var ama bu sonsuza kadar devam edecek diye bir kaide yok. Fiyat/porsiyon politikanızı gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
adem sağlık
22.08.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Bursa ziyaretimde tavsiye üzerine geldim 1 porsiyon iskender kebaba 280 TL para verdim ve doymadım evet çok lezzetli ama kesinlikle fiyatı çok abartı
Çağatay Dinç
17.08.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Benzer isimle bir yer daha var. Sanırım bir ayrılık durumu sonucu ya da farklı şube mantığı var. Ara sokaktaki yerde uzun kuyruklar olduğu için AVM dibindeki yeri denemek istedim. Muhtemelen insanların diğer taraflara gitmesinin 2 sebebi olabilir. Ya fiyat odaklı bakıldığı için ya da internette ilk yer olarak diğer yer gösterildiği için olmalı. Eğer fiyat odaklı değilseniz buraya mutlaka gitmelisiniz. Şimdiye kadar yediğim en iyi iskenderdi diyebilirim. Porsiyon fiyatı 140₺ herkes için uygun olmayabilir.
Recep Albayrak
08.08.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Aslında eski yerine gitmek istedik fakat arac park yeri sıkıntısı vardı avm nin olduğu mekana git.ek zorunda kaldık yene de güzeldi dışarıdan gelenler için söylüyorum bursa kebabindan baska birsey beklemeyinyani yemek yancısı salata veya başka şeyler yemekler iyi di ama biraz pahalı gelebilir
hüseyin coskun
30.07.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Bayramın birinci günü büyük bir hevesle iskender kebap yemek için gittik. Dışarıya masa koydular, eksik olmasınlar, ama çöp kovası yanına. Neyse sipariş verdik ve yemekler geldi. Şefimiz sos ve tereyağını attıklarını iletti. Biz de teşekkür edip yemeye başladık. İnanın çok yerde iskender yedik ama lezzet çok vasattı. Yoğurt yanına az konmuştu, sos desen yok gibiydi, tereyağı varla yok arasındaydı. Yedik ama açlıktan yedik desem yeridir. Umarım yazdıkları kız dikkate alınır.
Senem Senem
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Haziran ortasında Bursa gezimizde ziyaret ettik. Ne yalan söyleyeyim İskender kebabın tadı hala damağımda. Sıcaktı, harika pismisti ve malzemesi oldukça boldu. Çalışanlar ilgili ve saygiliydi. Ortam ferah ve nezihti. Aldığı para sonuna kadar helali hoş olsun. Tekrar geldiğimde yine aynı yeri tercih edeceğim insaAllah.
Volkan Kartal
13.07.2023
Kent Meydanı Uludağ Kebapçısı cemal usta 1964 den beri ict gida
Antalya’dan geldik. Bu gün güzel döner yiyelim diye vedat milor’un bile bahsettiği kebapçıya geldik. Şu zamana kadar bu kadar lezzetsiz ve pahalı bir şey yememiştim. Eti çiğ mi sert mi belli değil. Çalışanlara bir şey söyleyemem. Saygılılar ama yediğimiz kazık ve o iskender görünümlü şey…