MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET Aydoğdu Mah, Ulubey Sk. No:6, 59030 Süleymanpaşa/Tekirdağ

MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET

Mazi Tur Tekirdağ tatil.com, Tatilbudur.com, MNG turizm, cafe tur satıcısı, THY Uçak bileti, vize işlemleri | Mazi Tur Tekirdağ tatil.com , tatilbudur.com, MNG turizm, cafe tur paketleri, Tüm havayollarının uçak biletleri, vize işlemleri. Mazi Tur Tekirdağ.

Aydoğdu Mah, Ulubey Sk. No:6, 59030 Süleymanpaşa/Tekirdağ

Nur Özer
07.10.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Şarköy'den Bozcaada turuna günlük tur aldık. Ertesi gün sabah havanın yağmurlu göstermesi sebebiyle bilet iptali istedik. Bir gün önceki konuşmada çalışan yağmurlu havada biletlerin iptal olacağını söylemişti. Sabah şirketi havanın yağmurlu olduğunu ve iptal istediğimizi söylemek için aradığımızda kesinlikle yağmayacak ben güvence veriyorum, eminim, gelmezseniz bilet yanar cevabını alıyorum ve telefonu suratıma kapatıyor. Kendisi Allah galiba hava durumlarını yönetiyor. Bu şekilde terbiyesizce konuşma görmedim. Kesinlikle memnun kalmadım bu saatten sonra da kimseye önermem.
ahmet yıldırım
30.09.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
İzmir den misafir olarak geldiğim Tekirdağa, Mazi tur ile Karadeniz gezisine katılma mutluluğunu yaşadım Başta Orbay bey ve Şennur hanıma ve diğer personellere çok teşekkür ederim...ilgi alaka her şey çok güzeldi...
Selen Çevik
29.09.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Uludağ günübirlik tura katıldık.Çok eğlenceli geçti.Herkese tavsiye ederim.Orbay beye ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.Başka turlarda görüşmek üzere ✋
Bahar Turan
11.09.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Mazi Tur Karadeniz turunuzdan çok memnun kaldık. Karadenizin güzelliklerini görmek de sizlerle ayrıca çok güzel oldu. Teşekkür ederim.
Sabahattin Akin
29.08.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Dün 2.ekim.2023 pazar günü Üsküdar Kuzguncuk Beylerbeyi gezisi yaptık, Kaptanımız Orbay bey ve Özer beyin sayesinde güvenli ve rahat bir gezi yaptık, Kanlıca pudra şekerli yoğurdunu tattık, gezimiz çok güzel geçti, Mazi turu kutluyorum. Sabahattin Akın
AYŞE MERCAN
20.08.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Katıldığım Karadeniz turu cok guzel, dolu dolu ve bol eğlenceli geçti :) Yeşilin tüm tonlarina doyacaginiz ve kesinlikle görülmesi gereken doğal güzelliklerden... Tüm ekibe çok teşekkürler, nicelerinde buluşmak üzere!
Muzaffer Türk
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Çok deneyimli ve samimi bir ekibin yönetiminde harika turlara katılım fırsatları mevcut. Güzel anılar yaşamanız ve biriktirmeniz için herkese tavsiye ederim.
Zafer Poyrazoglu
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Orbay Bey çok sabırlı ve işini iyi yapan bir acenteci. Kendisi ile tur yapmak büyük keyif.
Ayşen Tan
07.07.2023
MAZİ TUR - TEKİRDAĞ TATİL MARKET
Yakın arkadaşlarımızla katıldığımız bir gece konaklamalı mini Yunanistan turumuz çok güzel geçti.Güzel anılarımıza yenilerini kattık.Mazi tur bölge hakkında çok aydınlatıcı bilgiler verdi bize...Çok teşekkür ederiz...