Lale Pension Kale Molla Sokak No:2, 32500 Eğirdir/Isparta

karmer
11.10.2023
Lale Pension
Beğenmedik, eksikleri çok, daracık bir sokakta, vasıta parkı problem, yenilenmemiş bir odada kaldık, banyo kokuyordu ve oda temizliği eksikti, eşyalar eskiydi
Cihan Yıldırım
21.09.2023
Lale Pension
Eğridir de göle nazır harika bir pansiyon. İşletmecisi İbrahim bey son derece profesyonel ve yardımsever. Huzurlu bir tatil için kesinlikle gidilmeli.
Onur Sazan
08.09.2023
Lale Pension
Gayet ferah, temiz, manzarası güzel, etrafı açık neredeyse 360 derece panoramik bir seyir sağlıyor, sessiz bir işletme, bulunduğu konumu güzel, kahvaltısı yeterli, Eğirdir merkez de, tarihi noktalara yakın, fiyat performans olarak çok iyi ve tercih edilebilir.
Ulku Sayin
02.09.2023
Lale Pension
Eğirdir Gölü içine uzanan ve en güzel yer olan yarımadada bulunuyor. Odalar temiz ve konforlu. Eskitme bazı ayrıntılarla otantik bir görünümü var. Bir tatilde en önemli şeylerden biri olan uyuma rahatlığı çok iyi, yastıklar ve yatak oldukça rahat ve temiz. Sadece yerdeki halılar problem oluşturuyor, güzel bir görünüm sağlasa da toz topluyor. Alerjik astımı olanlar için bence ya halısı olmayan oda tercihi olmalı ya da kaldırılmalı. Kahvaltısı sürekli yenileniyor ve oldukça çok çeşidi olan yerel tatların da sunulduğu güzel bir kahvaltısı var. Teras da kahvaltı yapıyorsunuz ve muhteşem göl manzarasında sıcak çay eşliğinde tatilin tadını çıkarıyorsunuz. Personeli güleryüzlü ve oldukça yardımsever. Eğer İç Anadolunun serinliğinde ve dingin göl suyu huzurunda bir tatil düşünüyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim.
Uğurcan Demir
01.09.2023
Lale Pension
Cam temizliği dışında her şey iyiydi. Manzara efsane olunca camların temiz olması da önemli hale geliyor. Eğirdir'de olduğundan ucuz olacağını düşünmeyin, fiyatlar ana akım tatil yerleri gibi. Kahvaltısı ve manzarası her şeye değer yine de.
rukiye pınar akkanat
02.08.2023
Lale Pension
Temiz bir pansiyon. Güzeldi. Kahvaltısı süper. Sahibi çok konuksever. Akşam yemeklerinde tercih ederseniz memnun kalırsınız. Balık hem lezzetli hemde fiyatı civardaki yerlere göre hesaplı. Meşhur diye diğer restoranları tercih etmeyin balıklar yağın içinde yüzüyor.
Emine Kaçar
Lale Pension
Ben diğer yorum yapan arkadaşlar gibi iyi yorum yapamıyorum kardeşimin yemin töreni için gelmiştik tefonla önceden yer ayırttık bize 1 çift kişilik 3 tek kişilik yatak ayarladiklarini söylediler odaya gittiğimizde 2 tek kişilik yatak vardı bı yatakta yere atıp yatcagimizi söylediler odanın ısınma problemi olmadığını söyledi ama saat 10 olmadan donmaya başladık ve gece 12 gibi mecburi çıkış yapmak zorunda kaldık zaten uykusuz uzun yoldan gelmiştik dinlenmeden tekrar gece yarısı memlekete dönmek zorunda kaldık ve yorgun olarak mecburi dönüş yaptık çok mağdur olduk bu yorumu okuyan sorumluya sesleniyorum Şükrü " ismindeki çalışanıniz dan şikayetçiyim bize tefon görüşmesinde odanın ısınma problemi olduğu ve yatak hakkında bilgi vermedi çalışanlarınıza dikkat ederseniz bizlerde mağdur olmayız yazık insanlar sizlere güvenip o kadaryoldan geliyorlar ve yorgun olarak mecburi dönüş yapmak zorunda kalıyorlar."
zeynep kahriman
Lale Pension
Çok beğendik. Otel ayrı güzel kahvaltısı ayrı güzel işletmenin bize göstermiş olduğu ilgi nezaket çok ayrı güzeldi. O kadar memnun kaldık ki gerçekten çok sevdik. Manzarası da bi o kadar mükemmeldi. Hem uygun hem yakın hem temiz ve işletme her türlü konuda yardımcı oluyor.
Halil Bahcivan
Lale Pension
Bir çok misafir gibi biz de, yorgunluk atmak için bir gece kaldık. Bizim için en büyük artısı evcil hayvan kabul etmeleri çünkü yanımızda kedimiz de vardı. Lale pansiyonda göl manzaralı ufak bir odada kaldık, Fulya pansiyon ve Charl's ile ortak işletme. Kahvaltıyı (oldukça zengin guzel bir kahvaltı idi) Fulya pansiyon terasında çok güzel bir manzara eşliğinde yaptık. Beklentinizi çok yüksek tutmayıp, şirin bir pansiyon olarak bakarsanız memnun kalırsınız. Benim bundan sonra durak noktam olacaktır.