sushi34 İstiklal, Mevlana Sk. No:29, 34515 Esenyurt/İstanbul

tuncay yalçın
23.10.2023
sushi34
Uzak doğuya gittiğimde noodle yemeyi çok severim gece canım seafood noodle çekti, internetten görünce sipariş ettim, kapanmaya 1 dakika kalmış olmasına rağmen getirebikeceklerini sölyediler, beklediğimden daha iyiydi. Beylikdüzünde uzakdoğu lezzetini neredeyse yakalamış olmaları beni çok şaşırttı. Kesinlikle tavsiye ederim. Siparişimi geri çevirmeyip getirdiğiniz için teşekkürler. Mükemmelsiniz.
Tarık Kır
16.10.2023
sushi34
Ben aşırı beğendim ilk defa yedim özellikle hardal gibi kendi yaptığı bir sos var kesinlikle verse ekmek banıp yerim gayet güzel hizmet ve müşteri ilişkisi güzel tavsiye ederim
Mehtap Aksoy
26.09.2023
sushi34
Uzun zamandır yediğim en iyi sushi. Ellerinize sağlık. Ayrıca restoranın bizimle ilgisi de cabası. Tekrar tekrar gelinir.
Necmettin Yamak
20.09.2023
sushi34
İlk kez Sushi yemek için bir mekan arıyorduk. Yorumlardan yola çıkarak Sushi34e gitmeye karar verdik. Araçla geldiğimizde Google Maps ulaştığımızı söyledi ancak sabırlı olup ara sokağı kontrol ettiğimizde bulabildik. İyi ki de bulmuşuz. Alim Bey ve ekibi ile tanışma fırsatını yakaladık. İçerisi son derece loş, sakin ve kaliteli vakit geçirebileceğiniz bir ortam. Biz ilk defa deneyimleyeceğimiz için Alim Beyin de rehberliğinde farklı kombinasyonların bir arada olduğu bir tabak tercih ettik. Bu tabakta fotoğrafta gördüğünüz gibi California Roll, Maki Fire, Sesame Salmon Roll. Hepsi de birbirinden güzeldi. O kadar sevdik ki peşine Ton balıklı ve levrekli Nigiri deneyimledik. Karidesli Pilav ve Soyalı Karidesli Noodle da istedik. Ancak bunların porsiyonları da lezzetleri kadar büyük bilginiz olsun. Güleryüzlü ve sıcakkanlı Alim Bey ve ekibinin hizmetinden memnun kaldık. Gönül rahatlığıyla sizler de tercih edebilirsiniz.
Rabia Sancak
30.08.2023
sushi34
Suşinin içinden kıl çıktı ayrıca chopstick koymayı unutmuşsunuz nasıl unutabildiniz anlamadım somonların üstü kararmıştı umarım bu sadece benim başıma gelen bir olaydır
Sabriye Karataş
29.08.2023
sushi34
Eşimin bu sokaktan insan bile geçmiyor girmeyelim dediği yerden musmutlu ayrılıyoruz. Hizmet, lezzet aşırı iyi. Mutlaka denenmeli ❤️
B. D.
21.08.2023
sushi34
Yemeksepetinden sipariş verdim denemek için. Gelmesi 1 saat 50 dakika sürdü yoğunluktan denildi, tamam dedim kabul ettim. Sonra içeriğinde ACI SOS(dinamit) olmayan sushi rollar ACI GELDİ!!! Cevap? İçinde srirachalı acı sos var, hayır diyorum içerikte yazmamışsınız restoran kapalı diyor. Tabiki kapanır gelmesi 2 saat sürdü! Yiyemedim acılıktan daha da diyecek hiç bir şeyim yok
Handenur Coşkun
18.08.2023
sushi34
Yediklerimiz çok güzeldi.. ikinci tabağı söyledim :) Mekan çok sadeydi, pek sevmedim. Tuvalet ile mutfak tam kapatılmamış plastik bir paravan var ama üstü iki metreden sonra boşluk kokular karışıyor.. hijyen konusunda sınıfta kaldı.
HAXER_TR
28.07.2023
sushi34
Önceden arkadaşım ile gitmiştik ailem ile gittim bu sefer gerçekten hem şefimizin sohbeti ve sıcak kanlılığı hem yemeklerin lezzeti herşey 10/10⭐
Simge Aksoy
sushi34
sushi sevmeyen biri olarak gidip bir şans vermek istedim iyi ki de vermisim artik canim ne zaman sushi çekse adresim belli herkese tavsiye ediyorum