Meram Öğretmenevi Pirebi, Öğretmenevleri Konevi mahallesi, Kemha Sk. no:13, 42040 Meram/Konya

• Çarşamba24 saat açık

Menel Gökalp
17.10.2023
Meram Öğretmenevi
Yorumlardan korka korka gittiğimiz fakat Ççokkk memnun kaldığımız yer öncelikle park sprunu yoktu önü yeterince açıktı park ettik indik fiyat konusunda olsun gezi önerisi olsun çok yardımcı oldular odaya çıktık oda yeterince temizdi sıcacıktı oda ve kaynar su akıyodu resmen ütü istedik yardımcı oldular hemen kahvaltıda normal klasik kahvaltıydı çocuklarıda fazlasıyla düşünmüşler kahvaltıda seccade vardı çok önemliydi benim için ve herkes ses gürültü var falan yazmış ama bizim kaldığımız gecede de düğün gibi bişey vardı ama hiç ses gelmedi tamamiyle aileler vardı herkes çok mülaim ve sakindi yani yan odadan ses geliyo yazanları anlayamadım böyle bi işletme olduklarını sanmıyodum girene çıkana dikkat ediyorlardı tek sorun asansör yoktu ama buna rağmen biz çok beğenip bi kaç gün daha kaldık
Beyaz Nur
14.10.2023
Meram Öğretmenevi
Öğrenciler için de ayrı fiyatlandırma yapılsa çok daha iyi olur. Onun haricinde odaların düzeni ve temizliği gayet iyiydi.
Eda BİLGİÇ
12.10.2023
Meram Öğretmenevi
Temiz. Merkezi bir yerde ama tam şehir merkezine 1.5 km kadar uzak. Biz yürümeyi tercih ettik ancak tabi ki ulaşım ağı yeterli. Öğretmenler için çok uygun siviller için de uygun. Tek ve en önemli sorun cihaz şarj etme. Konaklama yoğun oldugunda odalara yeterli akım gitmiyor biz telefonumuzu sabaha karşı şarj edebildik ya da lobide. Bunun için önlemi alıp gitmek iyi olur
Damla Vural
20.09.2023
Meram Öğretmenevi
En büyük problem klima olmaması. Odalar aşırı sıcak ve camlar açılmıyor. Sıcaktan kavrulduk. Aynı zamanda temizlik eksikliği var. Tercih edilirken bir kere daha düşünülmeli.
Ozan Kalender
16.08.2023
Meram Öğretmenevi
Konum olarak merkezde. Düğün ya da nişan gibi bir organizasyona denk gelmediğim için araç park etmede sıkıntı yaşamadım. Bebek için park yatak bulunmuyor. Odada klima yoktu. Görebildiğim kadarıyla merkezi bir soğutma da yoktu. İnce bir yorgan yoktu sadece battaniye vardı. Battaniyeye bir örtü geçirilmemişti. Örtüyü sadece dolaba koymuşlardı. Bu nedenle battaniye kullanmadım. Banyo tuvalet çok ama çok küçük. Odanın içinde büyük bir basamakla tuvalete giriyorsunuz. Duşu ve sıcak suyu kullanmadım o nedenle yorumlayamam. Temizlik idare ederdi. Kahvaltısı gayet yeterliydi. Ürünler taze ve güzeldi. Verilen fiyata göre normal bir yer. Beklentinizi yüksek tutmak için epey bir ücret vermeniz gerekiyor.
hatice şeyma kara
29.07.2023
Meram Öğretmenevi
Odalar sıcak ama maalesef tuvalet kokusu bazen cok geliyor. Kahvaltı çok çeşitli olmasına rağmen kalite bakımından iyi değildi. Bebek sandalyesi de sadece 1 tane vardı. Sadece 1 gece kaldık uzun süre kalmak için çok elverişli olmayabilir.
Ufuk dağ
Meram Öğretmenevi
Şimdiye kadar birkaç ogretmevinde konakladım. Fakat en iyisi bu öğretmenevi diyebilirim. Belki de bizim odamız öyleydi temiz ve bakımlı bir tesisti. Oda kahvaltı konseptinde bir tesis..
Ahmet Nur Taş
Meram Öğretmenevi
Dünür odada kaldık. Geniş ve çok ferahtı. Personel ilgilendi. Temizdi. Memnun kaldık eşimle
mahoni çavuş
Meram Öğretmenevi
4 gece ailemle kaldık, çalışanlara teşekkür ediyorum. Binanın eski olması haricinde herşey iyiydi. Yer bulabilirseniz DSİ nin misafirhanesi hemen yanında orada kalın, yer bulamazsanız bile ögle ve akşam yemeği için dsi nin yemekhanesi ve kafesini kullanabilirsiniz...
Yerel Rehber
19.07.2023
Meram Öğretmenevi
Çalışan arkadaş ilgili güzel bir öğretmen evi. Asansör olmaması kötü. Biraz temizlik eksiği var genel olarak değerlendirirsek geceyi geçirin yeterli.