Green Park Camping Kurfallı, Yolu, 34983 Şile/İstanbul

Semanur Güney
03.10.2023
Green Park Camping
Konum olarak harika fakat işletme rezil ve ötesi asla tavsiye etmiyorum. Gelmeden önce her şey çok güzel her şey çalışıyor. Fakat geldik bungalov dedikleri şeylerin içinde örümcekler var, hijyen sıfır. Tuvaletler iğrenç kokuyor. Duş alma yerinden buz gibi su geliyor. Bir sıvı sabun ve peçete koymak cidden çok mu zordu? Buzdolabı çalışmıyor yiyeceklerimiz bu sıcakta bozuldu. Çalışanların da maşallahı var ego tavan. Konuşamıyoruz bile.Paranızla rezil olmak istiyorsanız buyurun arkadaşlar. Bir yıldızı bile haketmeyen bir işletme.
Faik Coktozar
20.09.2023
Green Park Camping
Konum olarak çok güzel bir yer olmasına rağmen maalesef camp ortak kullanım alanları çok kötü Durumda. ( wc-banyo-bulaşık alanları) ama bu ne kadar işletmenin suçu tartışılır. Sabahları temizleyip yıkıyorlar fakat gelen gündelik Kampçılar inanın mahvedip gidiyorlar. Kampçı olup bu kadar pis olmayı aklım almıyor. Kaldıkları kamp alanlarında çöplerini bırakanların yüzdesi 50. Peşlerinden birilerinin yine arkalarını toplamaları gerekiyor. Çadır alan kampçıyım derse olacağı bu oluyor sanırım.bu arada kimse kusura bakmasın yorumları okuyorum ilgisiz felan demişler fakat gayet ilgililer. pozitif olursanız pozitif cevap alırsınız. Şimdiye kadar 1 dediğimiz 2 etmediler.
Şüheda Sena Er
20.09.2023
Green Park Camping
bu kamp alanına arkadaşlarımızla bir kaç günlük tatil yapalım diye gittik ama ilk ve sondu bu. işletme o kadar rezildi ki. aşırı ilgisizler ve imanları para olmuş. ayrıca telefon asla çekmiyor ve bu konuda hiçbir bilgilendirme yapmadılar bize. wifi var güya ama asla bir işe yaramıyor. bungalov çadır dedikleri yerde inşaat işçisi gibi yattık. her yer örümcek ağıydı. tuvalet duş rezil gibi. güvenliği yok. gecenin bir yarısı kapımız açıldı biz yatarken. dönüşümüz için otobüs taksi sorduk hiçbir şekilde ilgilenmediler, bir işletmede bunlar olmamalı asla. 2 gece için ücret ödemiştik ama gecenin 3ünde anahtarı teslim edip apar topar çıktık bir sorun mu var diye sormadılar bile, dalga geçer gibi tepki verdiler paranızla rezil olmak istiyorsanız burası tam adresi.
Eylül Zehra Başak
12.08.2023
Green Park Camping
Kız kıza 2 güntatil yapalım diye gittik ama ilk ve sondu bu. işletme o kadar rezildi ki. Telefonlar çekmiyor aşırı ilgisizler ve imanları para olmuş. bungalov çadır dedikleri yerde inşaat işçisi gibi yattık. her yer örümcek ağıydı. tuvalet duş rezil gibi. güvenliği yok. gecenin bir yarısı kapımız açıldı biz yatarken. dönüşümüz için otobüs taksi sorduk ama hiçbir şekilde ilgilenmediler, 2 günlük para ödemiştik 1 gün zor dayandık ailelerimize haber verdik gecenin 3ünde anahtarı teslim edip apar topar çıktık 4 kız gecenin o saati noldu da gidiyosunuz bi sorun mu var vs. hiçbi şekilde sorulmadı dalga geçer gibi tepki veriyolar kendi aralarında gülüp eğleniyorlar insanlarla asla önermiyorum paranızla rezil olmayın.
Emre Ure
27.07.2023
Green Park Camping
Mekan ortam olarak güzelDenize yakın 2 gece kaldık kendi cadirimizla kişi başı 150lira ücreti varÖrdek Kaz Tavşan lar rahat rahat dolaşıyor, tatlı bir atmosferi varDenize yakın sahili çok güzelİçerisinde marketi varAğva ya yakınGüvenilir bir ortamÇadıra elektirik vermiyorlar lakin ortam aydınlatması guzeldiTuvaletlerin bir tık temizliğe ve bakıma ihtiyacı varTekrardan yolum düşerse gelirim yine
fatih akbulut
Green Park Camping
Ilk defa gittik çok memnun kaldık fakat insanlarımız çok pis her taraf çöp içinde tesis temizlemeye çalışıyor ama bayram yoğunluğu nedeniyle Çok yeterli olamadılar ama yine de tavsiye ederim
ahmet alkan
Green Park Camping
yer çok güzel olmasına rağmen işletme çok kötü, elektrik var dendi fakat yok varsa bile telefon şarjı için bile 20 tl istediler. Mekanın resepsiyon kısmındaki hanımefendi çok lakayit ve sevimsiz tavırlarda bulunarak ego tatmini yapmaya çalışıyor. Para alırken bile nakit verin ibanla uğraştırmayın vs diyerek saçma tavır sergiledi. İnternet çekmiyo zaten o yüzden hiçbir şekilde önermiyorum…
ahmet doğan
Green Park Camping
Böyle rezil. Böyle iletişim yoksunu ve aç bir işletme görmedim. Herhangi bir bilgilendirme vs asla yapılmamasına rağmen. Herkes alkolünü alıp eğlenmeye gelmişti. 2-3 tane ne olduğu belli olmayan çocuk eğer bizden alkol almazsanız fıçıları kullanamazsınız dediler. Bizde kendi masamızı getirdik kurduk. Masa üzerinde olan boş CARSLBERG biraları bir şey yapamadıkları için gelip aldılar bir şey demeden. Müdahalemiz sonunda geri aldık. Kimin yanına gidip bize yaptıkları muameliyi yaptılarsa masamıza davet ettik. Ne işletmenin kendi arasında iletişimi var. Ne de organizasyon firmasıyla.Ayrıca asla tavsiye etmiyorum. Bungalov dedikleri şey yörük çatırı. Zemini kırık. Her şey leş gibiydi. Tuvaletleri rezaletti bildiğin fareler çirit atıyordu.Duş var denildiğine inanmayın.Pislik, pas içinde.Ve o kadar cimri ve pisliğe düşkün bir işletmeki el yıkamak için musluktan akan su yok denecek kadar azdı.Giderken cidden iyi düşünün.
YEŞİL PERİ
Green Park Camping
Kesinlikle tavsiye etmiyorum gitmeden önce her türlü yardımcı olacaklarını söylüyorlar 1 bardak sıcak suya bile para alıyorlar İnternet yok telefon çekmiyor tuvaletler temiz değil duş alma suları buz gibi icerde fiyatlar deseniz hersey 2 katı gitmeden önce bir daha düşünün 2 adet karton bardağa bile para isteyen bir işletme ilk ve son gidişimiz oldu gidecek olanlar tekrar düşünün diyorum. Kendi paranızla nasıl rezil olursunuz gidin ve görün