Villa Kaş Bohem Andifli, Büyük Çakıl Cd. no: 21/9, 07580 Kaş/Antalya

Ayşe Gümüşoğlu
11.10.2023
Villa Kaş Bohem
Villa kaş bohem inanilmaz keyifli, huzurlu ve cok modern dizayn edilmiş. 4 aile geldik ve super eglendik. Hic bir sikinti yasamadik. Villa isletmecisi Merve hanim harika bir insan ve çözum odakli. Kaşa'a tatile gelenlere şiddetle tavsiye ediyorum.
mustafa cem babalık
06.10.2023
Villa Kaş Bohem
En az eviniz kadar sizi rahat ettirecek Bi ortam. Herşey son sistem tasarlanmış,Otel konforunda mükemmel Bi evdi. Villa sahibinin nazik ve çözüm odaklı olması bize pozitif yansıdı. Merkeze ve plaja yakınlığı da villanın artılarından. 6 aile gittiğimiz bir evde eksiksiz ve donanımlı bir tatil imkanı sunan Merve hanıma, arkadaşlarım adına da tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim.
AYDIN MAKİNA
17.09.2023
Villa Kaş Bohem
Ailemizle geldik çok memnun kaldık. Başka yerde tatil yapmayı bir daha düşünemem. Kaş merkeze çok yakın konum harika. İlk defa bir yerden bu kadar memnun kaldım. Yorum yapmadan geçemedim. Harikasınız…
Alim ÇEVİK
26.08.2023
Villa Kaş Bohem
4 aile olarak konaklama yaptık.Villanın konumu ve temizliği konusunda söylenecek tek şey; Mükemmel !!!Villa sahibesi Merve hanım için söylenecek tek şey ; Harika bir insanÇalısan personel harika!!!Kesinlikle öneririm...
Oğuz BAYAZIT
15.08.2023
Villa Kaş Bohem
Çok güzel bir tatil geçirdik, odalar, temizlik her şey çok güzeldi. İlgililere çook teşekür ediyoruz. Bir de belediye yolları toparlarsa daha da güzel bir Kaş olur.
Kemal Kaya
08.08.2023
Villa Kaş Bohem
Şimdiye kadar 2 defa burada kaldım. Yaz döneminde Kaş nefis, kışın da Kaş’ı seviyorum. Kaş’ın en iyi tekne turlarını düzenleyen Kaptan Ergun’un misafirlerine sunduğu bir apart otel. 3 katlı. Sanırım 16 kişiye kadar konaklayabiliyor. Önünde kocaman havuzu, bahçesi ve dağ manzarası var. Büyükçakıl plajına araçla 2 dakika. Konumu çok iyi. Kalabalık ailelerin konaklaması ve haftalık kiralamaları için şahane olur.
Hasan Cetin
Villa Kaş Bohem
Bu sene Kas tatilimiz icin illa Kaş Bohem i tercih ettik. Rezervasyon asamasindan konaklama bitimine kadar mukemmel bir tatil gecirmemizi saglayan Merve Hanim ve Ergun Bey'e cok tesekkur ederiz. 6 yatak odasi, her odasinda banyosu olan, girdigimizde herseyiyle tertemiz buldugumuz bir tesis ile karsilastik. Onunde havuzu ve bahcesi olan, dag ve deniz manzarasini izleyebildiginiz, Kas merkezin sicak havasinin tersine pufur pufur esen bir konum. Buyuk Cakil plajina ve merkeze yakinligi ile bize cok kolaylik sagladi. Genis aileler icin, huzurlu doga icinde bir tatil arayan ama sehire de yakin olsun diyenler icin cok ideal. Merve Hanim'in ilgi alakasi ust duzeydeydi. Kendilerine tekrardan cok tesekkur ediyoruz. Tekrardan gorusmek dilegiyle.
Mert Tuna
Villa Kaş Bohem
Öncelikle, kaldığımız bu villa son derece yeni, sanırım bu sezon tamamlanmış (2020), odaları pırıl pırıl, havuzu tertemiz, herhangi bir su basınç-sıcaklık, elektrik sorunu olmayan mükemmel bir yerdi.Havuz çevresi, jakuzisi, mangalı, mangal yanı kamelyesi, günün her saati villa ve bahçesinde kullanabileceğiniz bir yeri mevcut. Her yer son derece kullanışlı (her yerde priz var, çeşme var).Biz buraya 5 aile gittik bir de bebeğimiz vardı. Bebeğimiz için bebek yatağı buldular, müsaitlikleri bulunduğu için bebekli ailemizi normalden çok daha erken kabul ettiler ve hepimizi son derece sıcak karşıladılar.Villa bizim favorimiz büyükçakıla yürüme mesafesinde, ayrıca likya yolu üzerinde.Villanın işleticileri son derece profesyonel ve samimiydiler. Taahhüt edilen her şey ve daha fazlası burada vardı.Bizler tatilimizden çok memnun kaldık ve güzel anılarla döndük. Umarım bu yorumumuz da sizler için güzel anılara vesile olur.
Cemil Lale
11.07.2023
Villa Kaş Bohem
Yaptığım en iyi tatillerdendi. Maldivler ve sarontini’ye gittim burası bir başka. Kaldığımız villa ultra lüks ve fiyat performansı çok iyi. Villa sahibi çok ilgili ve yardımcı. Ailem ile yaşadığımız en iyi deneyim di. Teşekkür ederiz . Tüm dostlarıma şimdiden anlatmaya başladım bile.