Özterme Pide Salonu 19 Mayıs Cumhuriyet Caddesi No:34, 55030 İlkadım

irem irkin
06.10.2023
Özterme Pide Salonu
Bir yıldızı bile hak etmiyor malesef. Müşteri memnuniyeti ve nezaket malesef hiç olmayan bir yer. Pidelerine gelirsek eğer çok kötü kokuyor ve hiç lezzetli değil ayrıca siparişlerimizi çok geç getirdiler.
mustafa pıçak
28.09.2023
Özterme Pide Salonu
Yemek yemeğe gittik dk dediler 1.30 saat oldusonra özür dilemek yerine ablaa paket yapak dedi terbiyesiz kimseye öneriyorum Allah belalarını versin
Kadir
27.09.2023
Özterme Pide Salonu
Samsun gezisinde tercih ettik çok lezzetli ve uygun fiyatlıydı
Hasan Doğan
16.09.2023
Özterme Pide Salonu
Tavsiye üzerine gittim iyi ki de gitmişim. Çok lezzetli, doyurucu, günümüz ekonomisinde makul fiyatlarda pide çeşitlerini bulabileceğiniz bir işletme. Bölgedeki gerçek pideyi bulabileceğiniz adres.
Ruveyda Erol
07.09.2023
Özterme Pide Salonu
Eğer puan vermeden yorum yapılabiliyor olsaydı kesinlikle bunu yapabilirdim. Müşteriye doymuş, yüzler memnuniyetsiz, suçlu olan kesinlikle müşteriymiş gibi davranılan bir yer. Tur şirketi ile gittiğimiz bizden en son oturan masanın bile siparişini hazırlayıp vermelerine rağmen bahanelerinin yoğunluğa sığdırılması... İlk defa bir lokantada yemek yemiyoruz turla gelenle ilgilenmiyip kendi müşterisine özen vereceklerse tur acentalarını kabul etmemeleri tavsiye edilir. Bir kuru özür çok zor birşey değildir ama kasiyerinizin madem iptal oluyor tüm üst katı iptal ediyorum diye bir cümle kullananazsınız... umarım yorumları okumayı kendinizi geliştirebilmeyi düşünebilirsiniz...
cem kar
28.08.2023
Özterme Pide Salonu
Tur ile Samsun durağında pide yemek için bulunduk. Ürün kalitesi vasatın altındaydı. Hizmet son derece kötü. Tok esnaf ve burunları beş karış havada. Tavsiye etmiyorum.
ali barut
Özterme Pide Salonu
Tur acentesinin tavsiyesi üzerine gelip Bafra pidesi yedik ancak pideyle hiçbir alakası yok ayran bile ekşiydi. Tek yıldız bile buraya fazla
Gökhan Baştürk
Özterme Pide Salonu
Samsun'da gelinmesi gereken en favori yemek mekanı. Biraz kalabalık olabilir ama lezzeti için beklemeye değer. Serin üst balkonu yakalarsanız keyfini çıkarın, afiyet olsun.
Şaban Kabak
Özterme Pide Salonu
İlk gittiğimizde memnun kaldığımız için ikinci kez gittik. Üst katta çalışan garson alt katta çalışandan daha iyi ilgilenmişti. İlk gittiğimizde ızgara çeşitlerini denedik. Çok memnun kalmıştık. Sonrasında pide çeşitlerini denedim ama beklediğimizi bulamadık maalesef. Tekrar yolum düşerse ızgara tercih ederim. Fiyatı da piyasa ile aynı düzeyde.
Ñeslihan Kaşıkçı
Özterme Pide Salonu
Bir karadenizli olarak lahana çorbası ve karadeniz pidesi yedim. Tuzlu yememe rağmen çorba şap gibi idi. Çok tuzlu idi. Ayrıca yanında mısır ekmeği olmamasını ayrıca esefle kınadım. Pidenin kıyma oranı eser miktarda idi ayrıca istediğim gibi gelmedi. Çorba, pide su ve şalgama 198 tl ödedim. Mekan sıcak ve servis yavaştı. Yorumlara bakarak gittim ama hayal kırıklığı...