Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı Gölcük, Demirel Sokak No:6, 35755 Ödemiş/İzmir

Gölcük, Demirel Sokak No:6, 35755 Ödemiş/İzmir

• Yardımcı indüksiyon döngü sistemi
  • Doğa yürüyüşü
  • Piknik masaları
  • Umumi tuvalet

Hüseyin Kart
01.10.2023
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Gerçekten muhteşem bir yer doğasıyla işletme çalışanlarıyla. Biz ilk kez 29-30 nisan 1 Mayıs tarihleri arasında gittik. Her konuda yardımcı oluyorlar tam bir aile işletmesi. Ayrıca ailenizle çok rahat edebileceğiniz güzel bir yer. Biz 1 yaşında bebeğimiz ile gittik hiç bir sorun yaşamadık. Fotoğraf için çok güzel kısımları ve aksesuarli alanları da mevcut ısınma için size kova veriliyor. Her ihtiyacınızi karşılıyorlar elektrik WC market kafesi mevcut. Karavan ve çadıra uygun pikniğe uygun bir yer. 19-20-21 Mayıs'ta tekrar gitmek için sabırsızlıkla bekliyoruz
Gökhan Özkol
30.09.2023
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Gayet güzel bir kamp alanıydı. Merkeze yakınlık olarak diğer kamp alanlarından daha avantajlı olduğu için tercih ettik. Çadırlarımızı istediğimiz alana kurduk ve rahat sessiz bir gün geçirmiş olduk. Geliştirilebilir bir kamp alanı ama çoğu açıdan da yeterli olduğunu düşünüyorum.
dr.bülent erata
24.09.2023
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Gölcük ilginç bir yermiş. Egede Karadeniz havası. Kampın eksikleri olsa da Manzara süper. Yolunuz düşerse burayı tercih edebilirsiniz.
Harun Horuz
03.09.2023
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Kamp kurmak isteyenler için mükemmel bir yer huzur verici işletme sahipleri mütevazi ilgi alaka gayet güzel hoş görü ve fiyatları iyi çadır yeri 30 tl ben şimdilik tek geldim keşif için bukez ailem ile gelicem kamp kurmaya
Ömer Mehmed ÖZLÜ
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Çadırlı , karavanlı kamp yeri çdırınız yoksa temin ediyorlar elektrik , lavabo , Wc , duş var . Çay kahvaltı var.Yerde ateş yakmaya izin verilmiyor mangal yakabilir siniz.Kamp alanı ve çevresi temiz mekân sahipleri ilgili ve güler yüzlü.Gitmeden önce aramanız tavsiye olunur fiyatıda makûldür.
Koray Koru
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Elmas Camping arkadaş tavsiyesi ile gittim. Gölcük, doğayı nefeslemek için harika bir yer. Bu mekanda göl kenarında nefeslenebiliyorsunuz. Camping alanları yerleşim yerinin karşı kıyısında yer alıyor.2020-Ekim ayı çadır başı 30₺ ödeme yaptım. Sürpriz rakam vs. olmadı. İşletme içinde hazır mangal, et, çay, market modu pek çok şey barındırıyor. Elektrik, kullanım için suyu mevcut. WC rahatlıkla kullandık temizlik yönünden memnun kaldık.
Güray Günerhan
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Göl kıyısında karavan ve çadır kamp yeri. Kendi çadırınız yoksa size çadır temin ediyorlar. Fiyatlar oldukça uygun. Personel nazik ve ilgili. Kamp alanı temiz ve güvenilir. Elektrik, lavabo ve wc bulunmakta. Sakin bir ortamda doğa ile baş başa bir tatil yapmak ve kafa dinlemek için güzel bir mekan.
Ferhat Turan
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Temiz bir kamp alanı. Bizim hiç çadır ve kamp deneyimimiz olmamasına rağmen beğendik ve kalasımız geldi. Sonraki tatil planlarımız arasına doğa - kamp tatillerini de ekledik.Ücretlere gelecek olursak iki kişilik çadırlar 100 lira, kendi çadırınızı kendiniz getirecek olursanız 30 lira. Ayrıca çadır getirip yatak da kiralayabiliyorsunuz.
Ömer Karapınar
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Ailemle gittik temiz bakımlı bir yerdi memnun kaldık tavsiye ederim diyer camp yerlerine göre fiyatı da gayet uygundu
Melis Aydın
16.07.2023
Elmas Camping Elmas Aile Çay Bahçesi ve Kamp Alanı
Gittiğimizden itibaren ilgiyle karşılandık.Ne istediysek ellerinden geldiğince temin etmeye çalıştılar.Çadırların içi tertemiz ve tüm herşeyin yeni yıkandığı kokusundan belli.Herşeyden önce maddi kaygı gütmeden işletilen bir yer. Sessiz sakin yürüyüş yapabileceğiniz gölün kenarında bir kamp alanı.Çocuklarınızla güzel zaman geçireceğiniz bir yer.Güler yüzlü hizmetiyle bizleri rahat ettiren elmas camping personeline çok teşekkür ederiz.En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere....