AS Antik Sabunhane Mıhlı, Zeus Caddesi No:4, 17980 Küçükkuyu/Ayvacık/Çanakkale

2032 Yorumlar

AS Antik Sabunhane Mıhlı, Zeus Caddesi No:4, 17980 Küçükkuyu/Ayvacık/Çanakkale

AS Antik Sabunhane – Hikayeler bir varmış bir yokmuş ile başlar, gerçek hikayeler ise zamanla yazılır… |

Mıhlı, Zeus Caddesi No:4, 17980 Küçükkuyu/Ayvacık/Çanakkale

• Aynı gün teslimat
  • Sahibi kadın olduğunu belirtiyor
  • Mağazadan teslim alma

Lutfiye Keleş
16.10.2023
AS Antik Sabunhane
İnanılmaz tatlı bir hanım tarafından işletiliyor.Girit mübadili aile en iyi bildikleri işi yani zeytinyağı üreticiliği yapıyorlar.burası eski imalathane.duvarları aile fotograflarıyla dolu.küçük bir müze gibi.Aile mirasına sahip çıkılması takdire şayan bir durum.hanımefendi bizzat kendisi yapıyor sabunları.hangi durumda hangi sabunu kullanmalısınız diye uzun uzun anlatıp bilgilendirdi bizi sağolsun.kokudan mest olabilirsiniz.altın madalyalı bir zeytinyağları var onu kesinlikle almanızı öneririm.küçük de bir kafesi var değerlendirebilirsiniz
Fikriye Bas
10.10.2023
AS Antik Sabunhane
Yaşadığı toprakların doğal zenginlikleri ve kültürüne sahip çıkıp, değer katarak Küçükkuyu'nun gelişimine katkıda bulunan genç girişimciyi kutluyoruz. İlginç doğal sabunları, ödül almış zeytinyağı ve Girit mutfağından örneklerin sunulduğu doğal bahçesiyle ziyaret etmeye değer bir mekan.
Esra Kara
25.09.2023
AS Antik Sabunhane
Yorumları görüp öyle kahvaltı için uğradığımız bir yer oldu . Ortam şirin tam bir yerel köy Ege kahvaltısı tarzında sabun müzesinin içerisinde, çok tatlı bir sahibesi var hoş sohbet bizimle bayağı ilgilendi sağolsun ❤️ Ancak patates kızartması sanırım haşlama patatesten yapılmış bayağı kızarmasına rağmen içi pişmemişti ve lezzetli değildi .Daha çok reçeller marmelatlar zeytinyağı tarzındaydı biz daha çok sıcaklar sevdiğimiz için bize full hitap etmedi ama patates harici hepsi çok lezzetliydi.
Tuba Polat
11.09.2023
AS Antik Sabunhane
Biz hafta ici gittiğimiz için pek kimse yoktu. Güneşin batışı ve şehrin manzarasını izlemek için çok güzel bir yer. Akşama doğru sergilediği için, Eğer biraz duracaksanız yanınıza ince de olsa giyecek bir şey alın.Bu sunak veya taş-tepe ile ilgili bir kaç tane hikaye var. En bilineni zeus'un truva savaşını bu tepeden izlediği. Ayrıca burası çok öncesinde tanrılara adak adandiginda kurban rituelinin uygulandığı yer oldugu için kutsal kabul edilmiş. Bu uygulama ve hikayeler zamanla değişmiş ve bir süre sonra müslümanlar için de önemli bir zaatın yattığı yer olarak anılmış türbe gibi ziyarete edilmiş.
Esma Yeşim VAROL
01.09.2023
AS Antik Sabunhane
Dinlenmek, pekçok çeşit doğal sabun almak, leziz yemekler yemek, çay içmek için çok güzel bir yer. 3 günlük Akçay tatilimizde 2 kere gittik.İşletmenin sahini maşaallah çok zarif, ilgili, becerikli bir hanım.
Emre Laçinler
09.08.2023
AS Antik Sabunhane
Ev yapımı köfte, gözleme ve Girit mantısı harikaydı. Misafirperverlik için çok teşekkürler
Murat Atb
06.08.2023
AS Antik Sabunhane
Altınoluku geçtikten sonra Çanakkale istikametine doğru Küçük kuyu ya geldiğinizde sağ tarafta tabelasını görüyoruz. birkaç km dar yollardan yokuş çıktıktan sonra ulaşıyoruz. aracınızı park ettikten sonra 500 mt yürüyerek ulaşıyorsunuz. Biraz ilerisinde kafelerde mevcut. Çam ağaçları arasında güzel bir yürüyüş yolu sonunda körfez manzaralı büyük bir kaya ile sone buluyor. Umarım bu doğallığını korur.
Muhammet Bektaş
04.08.2023
AS Antik Sabunhane
Araç gidiş yolu dar, bir gidiş bir geliş. Tepeye çıkınca hemen sağda Zeus Altar’ına giden orman yolu, dikkat edin kaçırmayın. Giriş ücretsiz, girince solda köy manzarası gayet güzel. Sıcak havalarda mutlaka su bulundurun. Altara varınca sol alt tarafına da göz atın. Manzara zaten mükemmel, merdivenden çıkınca sağ tarafta eski küçük merdivenleri görebilirsiniz. Sonrası bol bol fotoğraf, Adatepe köyü de gayet hoş ama bu yapıda pek çok yer mevcut güzel ülkemizde. Haftasonu ve resmi tatillerde çok kalabalık. Araç gidiş yoluna sağlı sollu park edenlerde sağ olsun.
ismail çayır
01.08.2023
AS Antik Sabunhane
Hayatımın en acayip deneyimi.Yüzlerce sabun var ve biz gittiğimizde bir sabunun üretimini canlı olarak izleme fırsatı bulduk. Oldukça elit bir alan. Bahçeli ve kafesi var.
RECEP Ç.
AS Antik Sabunhane
Adatepe köyüne girmeden hemen sağ tarafta kalıyor navigasyona yazdığınızda alt tarafa götürüyor navigasyon hedefe ulaştınız dedikten sonra ortalama 600-700 metre daha ilerlemeniz gerekmektedir.Ulaştıktan sonra 800 metrelik bi yaya yolu sizi karşılamakta bu yolu isterseniz at ile gezinti yaparakta ilerleyebilirsiniz zira girer girmez sizi ücretli binebileceğiniz atlar karşılıyor yok yaya olarak gitmek istiyorum diyorsanız yol biraz yorucu olabiliyor özellikle kucağınızda çocuğunuz varsa yolun sonunda sizi kare şekilde zeus altarı beklemektedir. Üst tarafına dikkatlice çıkılması gereken bi merdiven mevcut ve üst tarafına çıkılınca manzara müthişşş enfes yola değdi diyorsunuz. Bu arada anlam veremediğim yan tarafında bulunan bi ağaca insanların bez mendil vs bağlamaları herkesin inancına saygım sonsuz lakin bu yapılan ortamı kirletmekten başka bir işe yaramıyor.