Elite Hotels Dragos Yalı, Piri Reis Cd. No:3, 34844 Maltepe/İstanbul

Hüsamettin Canbilen
20.10.2023
Elite Hotels Dragos
Mekan güzel, çalışanlar kibar ve hizmet kalitesi son derece iyi.Yaklasik140 kişilik gurup olarak akşam yemeği yaptık indirimli fiyatla 800 tl ye yakın para ödedik adam başı. Ordöv tabağı zayıf, şaraplar vasat altı gibi geldi.Belki herseyin fiyatı ve maliyetler artınca böyle oluyor. Sınırsız içki opsiyonu fiyatı yükseltiyor, yemegin kalitesini düşürüyor.Genelde memnun kaldık diyebilirim ama şarap kalitesi ve Ordöv tabağı cok zayıftı.
Faruk Acayir
18.10.2023
Elite Hotels Dragos
Klasik şehir oteli... Odalar temiz ve düzenli.Hizmet güzel.Guvenli ve rahat. Yalnız odalarda İnternet ve TV yi kullanmak zor yardım almanız gerekiyor .Zor
Önder Meydan
27.09.2023
Elite Hotels Dragos
Herşey harika ama yenilip içilenleri hemen restaurant misali hemen alınması haricinde herşey güzeldi teşekkürler
Gezgin /Reisender
24.09.2023
Elite Hotels Dragos
Şimdiye kadar iki defa konakladık. İlk konaklamada odamızdan memnunduk(7 gün). Ancak ikinci ve kesinlikle son seferki konaklama tam bir hüsrandı. 3 günlük konaklama içinde 3 ayrı oda değiştirdik, bir önceki konaklamada kaldığımız odaya geçince anca rahat bir gece uykusu çekebildik. Diğer iki odada yataklar içine göçüktü, sırt ağrısı mı desem uykusuzluk, kızgınlık, boşa geçen tatil mi desem işte rezillikti. Tüm bunların üstüne o kadar oda değiştirip taşınmanın neticesinde ayakkabılarımın olduğu poşet otelde kayboldu (3 tane, hepsi totalde 5 kere giyilmemiş Derimod çizme, Nike spor ayakkabı, Rieker Bot). Bu saçma otelden çıkıp başka otele yerleşmemizden üç gün sonra spor ayakkabılarımı giymek istediğimde poşetin olmadığını fark ettik. (Başka hiçbir yerde olamaz. Çünkü biz buradan çıkar çıkmaz derhal diğer otele geçtik. Ve yine de insanlık hali diye diğer otele girerkenki kamera kayıtlarımızı isteğimiz üzerine bize gösterdiler ancak elimizde poşet yoktu.) Elit Otel’e gidip durumu bildirdiğimizde derhal hiç araştırma yapmadan alaylı bir yüz ifadesiyle “bizde yok!” dendi. “Kamera kayıtlarına bakalım” dediğimizde “Biz üç günlük kayıt tutuyoruz. Sizden sonraki günlerin kayıtları var, öncesi yok.” dendi. Kim inanır ki buna? Biz inanmadık. Sen koca otel, kayıtları sadece 3 günlük sakla. Bir de “Girişte imzalattığımız kağıtta kaybolan eşyalardan sorumlu değiliz yazıyor.” diyor. Ne âlâ, “Buradan çıktığında ne bıraktıysan bizimdir.”in bir başka biçimi bu. Ayrıca biz gidip orada “Siz mesûlsünüz.” demiyoruz ki, “Kayıtlara birlikte bir bakalım, nereye gider bu ayakkabılar?” diyoruz. Bir de pişkin pişkin “Ama siz unutmuşsunuz, ne yapalım.” diyor, gülüyor.3 ayrı oda değiştirince şükür ki kendimizi hangi odada bıraktığımızı unutmamışız!Orada hiçbir eşyanız güvende değil. Çünkü kasalar bile yerlerine monte değildi. Bu nedenle kaldığımız süre içinde ziynet eşyalarımı bile yanımda taşımak zorunda kaldım. Ayakkabıların da gideceğini bilseydim tüm valizimi taşırdım. Bu fiyata gidin daha güvenli bir yerde kalın!
Mimar Hilal Yücel
14.09.2023
Elite Hotels Dragos
Tren sesi beni öldürdü. Yastıklar bana çok yüksek geldi, odaya sigara kokusu sinmişti, dolapta sudan başka birşey yoktu. Bunlar dışında herşey normaldi.
UIM Dijital İletişim Ajansı
30.08.2023
Elite Hotels Dragos
BNI toplantılarımız için sürekli geldiğimiz bir Otel. Çalışanları nazik ve ilgili. Tek sorun Otopark onu da vale hizmeti ile çözmüşler
Durdane Dulger
18.08.2023
Elite Hotels Dragos
Lobiden ,mutfak ,bar personeline,kattaki temizlik sefinden ekibene kadar, hepsi isini seve seve yapan bir aile gibi tesekkur ediyorum...banyolar gercekten super temiz..odalar rahat...insan gitti yerde birazda memnuniyete bakiyor... tum otel calişanlarlari tebrik ediyorum...otel degilde misafiri gelmiş bir aile gibi davranmalari en guzeli...kesinlikle tekrar tercih ederim...
Ahmet şaban küçükkör
08.08.2023
Elite Hotels Dragos
Otelde birkaç eksik gözüme çarpmıştı ve bireysel memnuniyet değildi sağolsun işletmeci yardımcı olmaya çalışan gelişmeye düşünceye önem veren biri benim gibi seçici birisini(kaliteye değil iyi niyete hizmette seçici) bile memnun etmeyi başardı
Emre Özilhan
03.08.2023
Elite Hotels Dragos
3 hafta önce konakladık. Temizlik, personel ilgisi ve oda servisinden memnun kaldık. Kahvaltı açık büfe ve standart çeşitler içeren bir kahvaltı. Akşam yemeğinde de çok fazla seçenek yok fakat herkesi memnun edebilecek yiyecek çeşitlerini bulmak mümkün hem kahvaltıda hem de akşam yemeğinde.Odanın kliması çok zayıftı, bir görevliyi çağırmamıza rağmen klimanın maksimum kapasitesinin bu kadar olduğu söylendi. Odaya giriş yaptıktan sonra ertesi güne kadar hiç kapatmadan en düşük derecede çalıştırmamıza rağmen tam olarak ertesi gün istediğimiz serinliği elde edebildik. Banyo çok güzeldi özellikle duş oldukça keyifliydi ancak klima zayıf olduğu için banyo asla serinlemiyor. Eğer sıcak havayı sevmiyorsanız bu durum sizi zor durumda bırakabilir.Artık çoğu şehir oteli özellikle geç saatlerde dışardan odaya sipariş vermeye izin veriyorken bunun kesinlikle yasak olduğunu söylediler bize. Otelin menüsü sizi tatmin etmezse gece odanıza pizza söyleyip keyif yapamıyorsunuz.Yüzme havuzu temiz fakat günün büyük bölümünde havuz ve çevresi gölgede kalıyor. Tüm gün güneşlenmeyi sevenler için bu durum can sıkıcı olabilir.
Mery’em
Elite Hotels Dragos
Senelerdir aile ortamı olan çok temiz çok güvenilir başta güler yüzlü personeli ile her daim sizi tercih etmekten mutlu oluyoruz. Erhan Beye, Aydoğan Beye, Ahmet Beye, Hüseyin Beye, Ergul Beye, Nurdagul Hanıma, Hayat Hanıma çok güzel ağırlamalarına sonsuz teşekkürler.Meryem Yiğit