Aksu Cağ Kebap Kazım Karabekir Paşa Mahallesi, Kongre Cd, Kilise Sk. No:5, 25040 Yakutiye

AKSU KAPI CAĞ KEBAP ERZURUM | Meşhur Erzurum Cağ Kebabı

Zehra Serdar
19.10.2023
Aksu Cağ Kebap
Cağ kebabı çok güzeldi. Baya beğendim. Fiyatı da diğer popüler mekanlara göre çok daha uygun. 30 küsürlerde bir fiyatı vardı. Garsonlar, çalışanlar çok ilgiliydi. Kadayıf dolmasına bayıldım kesinlikle yemeden ayrılmayın. Mekan çok kalabalık olmasına rağmen çok güzel ilgilenildi. Hiç bekletilmedik. Tek olumsuz yanı tuvaletler çok pisti. Keşke tuvalet temizliğine de aynı özen gösterilse.
Mustafa
05.10.2023
Aksu Cağ Kebap
Cağ kalitesi ve miktarı iyi. Ortam gayet güzel hijyen başarılı fakat tuvaletlerde sıvı sabun ve kayıt havlu yoktu. Ayrıca bazı musluklar çalışmıyordu. Personelin müşteriye tavrı güzel. İkramlar ortalama. Erzurumda fiyat performans olarak iyi cağ yemek açısından tercih edilebilir.
Mehmet Akif Er
13.09.2023
Aksu Cağ Kebap
Uzun yoldan geldik, tavsiye üzerine gittik, çalışanları ve ortamı çok beğendim, yolumuz uzun olduğu için arabamızdaki termosa çay koyabilir misiniz dedik, tabii deyip çay doldurdular, Allah razı olsun.. Erzurum'a yolum düşerse tekrar geleceğim bir mekan..
Hüseyin Furkan Gözalan
17.08.2023
Aksu Cağ Kebap
İl dışından tavsiye üzerine gittik ve bayıldık. Daha öncesinden cağ kebabı yememişiz onu fark ettik. Atmosferi çok güzel, konum olarak iyi, önünde ücretsiz otoparkı var, Tuvaletleri temiz, yemek lezzetli, çalışanlar güler yüzlü ve samimi sadece ücret diğer dükkanlara göre biraz daha pahalı o kadar şahsen ben bayıldım. Ellerine sağlık.
Mehmet Beşir
17.08.2023
Aksu Cağ Kebap
Etleri lezzetliAlt katta lavabolar ve mescitte varBu gibi işletmelerde mescit olması okadar güzel ki .Şişler tek tek geliyor . Sıcak sıcak yiyorsunuzŞeflerin ellerine sağlık iyi çalışmalar
Muhammed Emin ERBEK
12.08.2023
Aksu Cağ Kebap
Cağ kebabının lezzeti güzel, fiyatı (şişi 38 TL) piyasaya göre makul. Böylesine büyük bir tesis için en önemli eksik tuvaletler temiz değil. Bu kadar lezzetli cağ kebap yenilen bir mekanda böylesi bir kusurun bulunmaması gerekirdi. Umarım ilk fırsatta bu konuya çözüm getirirler. Bunun dışında açık ayranı çok beğendim. Neredeyse bardak kadar köpüğü vardı üstünde.
Merve Nur Başer
Aksu Cağ Kebap
İlk defa cağ kebabı yedim. Oldukça lezzetliydi. Hizmet güzel. Kadayıf dolması da hafifti.
emre özgül
Aksu Cağ Kebap
Lezzetli bi tat geliyor evet ama et olarak mı yağ olarakmı anlayamadım sürekli sakı gibi çiğniyoruz çocuklar zaten tadını alıp çıkarıyor. Tuvaletler idare eder kalabalık olduğunda. İlgi zayıf kalıyor. Kasada alenen bahşiş bekleniyor bu durum beni rahatsız ediyor.öyle olunca vermek istemedim. Ortam fena değil ama birçok yere göre nezih bir ortam. Müzik yok sürekli çatl bıçak sesleri geliyor. Yemekhanede gibi hissediyor insan kendini.
Hüseyin Kâmil YILDIZ
Aksu Cağ Kebap
Cağ kebabı güzeldi. Sezarin hakkını sezara vermek lazım öncelikle.Fakat yancı ürünleri olan soğan yoğurt ve salatası kötüydü.Önceden doğranmış hazırlanmış beklemiş ve kendinden geçmiş.Yoğurt desen sıcak vaziyette mide bulandırıcı.Sadece cag kebabı güzelTatlıları kesinlikle yemeyin berbat.mideniz bulanır. Hepsini denedik aşırı şekerli.Cağ kebabı şişi 35 TLPorsiyonu diğer restoranlara göre fazla.Fiyat performans mekanı.Valesi var otoparkı var.Aracı valeye vermeyin kendiniz parkedin.Tuvaletler pisLavabolarda sabun ve kağıt havlu yok.Yerler ıslakKısacası bakımsızSadece yemek yeme yerine odaklanilmisSalon büyük eleman çok ama hepsi salona eşit dagilmamisİşletme konusunda da zayifliklari var.Erzurum'a gitsem bir daha gider miyim ?Bide Mehmet ustayi denerdim ben olsam.
Eyüp Esat Er
16.07.2023
Aksu Cağ Kebap
İstanbuldan sırf şunun için geldik, daha öncede birkaç yerde yemiştik ama aksu başka bir seviye, bir dahakine hiçbir şeyi düşünmeden geleceğim adres