Mado Kavacık Kavacık, Fatih Sultan Mehmet Cd. No:34, 34810 Beykoz/İstanbul

Engin Hafize Özdemiroğlu
20.10.2023
Mado Kavacık
Rezil bi yer sakin gitmeyin salep ictim yarida biraktim buzluktan cikmis gibiydi digerlerini yazmiyorum bile rzil bi yer
Mercan'ın Gezi Güncesi
19.10.2023
Mado Kavacık
Dondurma porsiyonları inanılmaz derecede az . Personeller ilgisiz ve somurtkan . Bu da mekandan aldığın keyfi azaltıyor . Kavacık bölgesinde çok fazla seçenek olmadığı için uğramıştık . Pek gidilecek gibi durmuyor . Porsiyonlarını artırırlarsa ve daha güleç olursa işler değişebilir :)
Ayşen YALIN
11.10.2023
Mado Kavacık
Kavacık çarşıda hızlı bir kahvaltı yapmamız gerektiği için 3 kişi geldik. Çayın sınırsız olduğu kahvaltıda 3.kişi için gelen çayın ücretli olduğunu belirttiler. Komik bir anlayış. Sınırsız kelimesinin anlamını bilmiyorlar sanırım. Gerek yoktu.
Cansu Akdemir
10.09.2023
Mado Kavacık
1 yıldız bile haketmiyor. O garson kız özellikle suratsızca hareketler yapması ve siparişimizi yanlış aynı zamanda eksik getirmesi tam bir fiyasko
Zeynep Yüce
25.08.2023
Mado Kavacık
Kavacık Mado’da çalışan personel(kadın) her geldiğimizde bizi guler yüzle karşılıyor. Kendisi cok kibar. Sunumlar çok iyi, urunler taze.
Aytekin Türk
22.08.2023
Mado Kavacık
Mado'nun dondurması çok güzel, lakin kavacık şubesinde müşteri karşılama dondurmadan daha soğuk. Kimseden özel bir ilgi beklemiyoruz bir hoşgeldin kelimesi yeterli bizim için birazda tebessüm.
MBU
06.08.2023
Mado Kavacık
Internet üzerinden siparişlerinizi, istisnasız iptal ederler. Herhalde verilen siparişin tutarını beğenmiyorlar. Tez zamanda hak ettiklerini bulurlar umarım…
Nastya With Music
Mado Kavacık
Krep tatlısı gerçekten harika, muhakkak denemenizi isterim.
Nur
Mado Kavacık
Bir tane çalışan vardı ve servis çok yavaştı 40 dakika kadar bekledik gelen tatlı taze değildi ve çalışan kişi hijyenik değildi tiramisuyu getirmeden önce koklayıp o şekilde getirdiğini gördüm..
Salih Guler
Mado Kavacık
Ben markayı incitmemek ve yurtdışındaki şubelerinin yüzüsuyu hürmetine iki yıldız veriyorum. Ama mado'nun acilen türkiye'deki şubelerinin kalite sorununa odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Bugünkü tecrübeme istinaden bu mekan kahvaltı yapmak için tercih edilmemeli. En pahalı menüsü olan köy kahvaltısı seçeneğinin içeriği o kadar kısır ki bir tereyağ bile yok. Neredeyse tüm rakiplerinin çift kişilik kahvaltı menüsü fiyatına, tek kişilik bile bol bol ekmek yemeden doyamıyorsunuz, mevcut öğelerinde de lezzet derinliği yok. Kahvaltının en önemli öğeleri eksik ve bunların her biri için ekstra ücret talep ediyorlar. Pahalı olsun ama müşterilerinize yarım yamalak kahvaltı menüsü sunmayın lütfen diye rica ederek ayrıldık. Eleştirilerimizi dikkate aldıklarını düşünmüyoruz ve dolayısıyla bu durum düzelene kadar kimseye tavsiye etmiyoruz.