Antalya Mekan Arapsuyu, Akdeniz Blv. No: 122, 07070 Konyaaltı/Antalya

Serhat Birinci
15.10.2023
Antalya Mekan
Tantuninin lezzeti yerinde fakat porsiyonlar inanılmaz küçük. Tabağın yarısı neredeyse boştu. Yanında gelen ikramlar da pek iyi değildi. Fiyatına değecek bir yer olduğunu düşünmüyorum bir daha gitmem.
Eyüp Can AYGAR
10.10.2023
Antalya Mekan
Tantuni yemeye geldik lakin dayak yemekten beter olduk!!Sadece isim değişti dedikleri lezzet rezalet! Çay istedik arkadaş söyledi duyduk diye tepki veren rezil bi tip ve rezil iletişim söz konusu.Sanırım eski lezzet yok gibi değişmiş dediğimizde isim değişti daha çok müşteri arttı sizinki psikolojik diye cevap veren bi işletme çalışanları var öyle bir tip söz konusu! Kesinlikle tavsiye etmiyorum uçuk fiyatlar ilgisiz garsonlar suratsız bir adam kasada tek kelimeyse leeeşşş !!Bir daha asla!! sakın ha sakın tavsiye etmiyorum!
Hasan Hüseyin Üzümcü
20.09.2023
Antalya Mekan
Kesinlikle cok lezzetli...Tantuninin yanina verdikleri mezelerde gayet basarili...Ekmek arasi et tantuni+kola 52tl
Furkan Orçan
16.09.2023
Antalya Mekan
şırdan yedik güzeldi ama personel arkadaslar musterılere bıraz daha mesafeli olursa daha ıyı olur çok lağbaliler
Sevil
09.09.2023
Antalya Mekan
Lezzet olarak çok güzel masaya gelen ikramlar göz doyurucu turp salata ekşi ot vs var hepsi taze sadece porsiyon olarak bir adet yetmiyor 20 tl civarında
Ahmet Sarma
09.09.2023
Antalya Mekan
Bayram da 5 tavuk tantuni 5 ayran 925 TL aldılar ne bu dedim Fiat bu dedi zehir zıkkım olsun
Isa Boztemir (theMagnifisa)
06.08.2023
Antalya Mekan
Mersin'deki lezzeti buraya taşımışlar. Fiyatlar da Antalya'da bir sahil lokantası için gayet makul. Tantunisi enfes. Normalde tantuniyi pek sevmem ancak Mersin Göksel Tantuni ile yine sevmeye başladım, o sevgim burada da devam etti. :)
Aydın YÜKSEL
Antalya Mekan
Tantuni siparişi verdim. Bekliyoruz. Çay içer misiniz dediler? Çok iyi olur dedim. Gelen çay açık biraz demli olsun dedim aynı çay bir ton açılarak geri geldi.Şimdi tantuni bekliyorum umarım onlarda çay gibi olmaz. 1 yıldızı çay ve ilgi için verdim. Berbat
Senanur Baratalı
Antalya Mekan
Dün paket servis yaptırdım tantuni dürüm istediğimi sanıyordum bana gelen dürümcüktü kesinlikle ve kesinlikle aldığı fiyatı haketmiyor bir daha asla gitmem.
Blabla Blabla
09.07.2023
Antalya Mekan
Restoranın yeri gayet güzel çoğu komi gayet iyi ama garsonundan memnun değilim saat 2 civarlarında geldim çok da kalabalık değildi dükkan, adam içeride sigara içiyor ve küllüğünü servanta koyuyor eliyle gizleyerek ve arkası dönük içiyor, sigaradan rahatsiz olan biri olarak bu durum beni çok üzdü. Ve ilgisi ve alakası berbat müşterilerle ilgilenemiyor bu durumu onun yaşına verdim tantunici ustaları bile dezgahın arkasında sigara içiyor yani hijyen sıfır ilk defa geldim bidaha gelmem yemek deseniz sandwich Kadar doyurucu değil. Çalışan çocuklara sürekli kaba davrandıklarını görüyorum burası nasıl bir işletme anlamış değilim. Gelmemenizi şiddetle tavsiye ederim.