Köroğlu Konağı Sarıalan Mevkii, 14100 Merkez, Kartalkaya Yolu, 14100 Bolu

Köroğlu Konağı

Köroğlu Konağı - Kartalkaya | Köroğlu Konağı Bolu Aladağlar da Kartalkaya'ya 4km mesafede Sarı Alan Yaylasında Bulunmaktadır.

Sarıalan Mevkii, 14100 Merkez, Kartalkaya Yolu, 14100 Bolu

Uğur Bey
23.10.2023
Köroğlu Konağı
Ahmet bey samimi birisi lakin odalarda eksiklikler mevcut, kapı altlarından rüzgar alıyor ve duşlar da pek elverişli değil. Restaurant yemekleri güzel köfte ve sucuğu begendik. kahvaltıda başarılı tam bir köy kahvaltısı. son olarak tavsiyem bölgedeki elektrik kesintileri için jeneratör edinmeleri.
Sara Ekizoğlu
22.10.2023
Köroğlu Konağı
Aile işletmesi 2 tane yaşlı evli çift işletiyor. Telefon ile aradığımda ücreti konuştuk kahvaltı olmadığını ama çiftin oğlu ‘annem ve babamda yaşıyor onlarla bir şeyler yersiniz pandemiden dolayı kahvaltı yok dedi’ bizde tamam dedik. saat 8 de işletmeye giriş yaptık. Çay ikram ettiler. Sonra bir türk kahvesi içtik odaya çıktık. (türk kahvesi ben yaptım) Oda sıcaktı. Sabah uyandık odada şampuan bile yoktu. İndik aşağıya biraz peynir birkaç zeytin ve yumurta vardı çayımızı bile kendimiz aldık. sonra türk kahvesini kendimiz ve onlar için kendimiz yaptık. otelden tam çıkacaken yaşlı amca geldi. Kahvaltı parasını istedi. 2 kişi 2 çeşit kendimiz topldığımız kahvaltı için ve kendimiz yaptıgımız türk kahvesi için 150 tl ödedik. Yapılan çok ayıptır çünkü bunu telefonda konuşmamıştık. Ve hesap numarası için 25 dk oğullarını bekledik. Açıkcası 2 dilim peynir 2 türk kahvesi için 150 tl ödemek bir daha gelme planımızı iptal ettirdi. Gelmeden önce kendinize ve onlara yaptıgınız kahve için bile para ödeyeceğinizi düşünerek gelin ;) ( Allahtan sigarayı çardakta içtiğimiz için ücret talep etmediler. niyetim çardakta ücretliymiş )
Hayriye Benli
11.10.2023
Köroğlu Konağı
Aile işletmesi çok güzel bir otel. Sabah uyandığınızda tertemiz mis gibi bir havayla uyanıyorsunuz. Mekan çok güzel aile o kadar misafirperver ki çok beğendim kendilerini, çocuklarından ninesine dedesine hepsi güler yüzlü güzel insanlar çok hoş sohbetler. Odaları tertemiz nevresimler banyosu tuvaleti tertemiz. Bir daha gitsem yine yeniden kalmayı isteyeceğim şahane bir dağ evi...
GÖKSEL
10.10.2023
Köroğlu Konağı
Kayak için gittiğimiz Kartalkayaya 10km mesafede olan Konak çok mükemmel iki insan Mehmet Amca ve Sare Teyze tarafından işletiliyor. Konağın odaları sıcacık kalorifer ile ısınıyor ve sıcak su sürekli var. Kahvaltısı eşsiz ve muazzam. Dışarıdaki çardaklarda soba var ve tüm akşamınızı sıkılmadan geçirebilirsiniz. Konağın hemen yanında upuzun bir kızak rampası var. Kayak merkezindeki babylift e göre gayet uzun ve keyifli. Ayrıca Mehmet amcanın ordan kaymak için kendi yaptığı kamyon şamyellerini kullanabilirsiniz. Çocuklarınız bayılacak. Tesise çıkıp dünya para vermektense konaklama için burası çok ideal.
Esra Duman
09.10.2023
Köroğlu Konağı
Her şeyiyle çok iyi bir yer gerçekten bir aile işletmesi ve çok iyi insanlar ilgili ve kibarlar. Çalışanlar çok iyi. Odalar temiz ve güzel. Tek eksiği wifi yok onun dışında çok memnun kaldık. Kartalkayadaki otellere dünya kadar para vereceğinize burada kalıp 10 dk da kartalkayaya çıkabiliyorsunuz. Bu açıdan değerlendirildiğinde bile çok mantıklı bir konaklama imkanı aynı zamanda. Kahvaltısıda yemekleri de gayet güzel ve fiyatlarıda ortalama denebilir.
Görkem Görkem
16.09.2023
Köroğlu Konağı
Aile ortamı ile kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz süper bir konaklama yeri.Yukarıdaki otellerle fiyatını karşılaştırdığınızda çok cazip bir seçenek haline geliyor.ArtılarıÇok lezzetli ev işi kahvaltısıSobalı kamelyalarıFiyat/PerformansDağa yakınlığıOdalar ve lobi hep sıcakEksileriOdalarda şampuan vs yokHousekeeping hizmeti zayıfSon olarak her başımız sıkıştığında imdadımıza koşan Ahmet abiye teşekkürü borç biliriz.
Selçuk Akgül
10.09.2023
Köroğlu Konağı
Ekmekler bayat aşırı pahali , köfteleri çiğ köfte ekmek 55 tl sucuk ekmek 50 tl anca 1 saatte hazırlanıyor içinde çok az malzeme var tavsiye etmem sadece sobanın sıcak olması iyi
aybige akdağ
05.09.2023
Köroğlu Konağı
2 defa yazın kaldık. Sessizliği, doğanın güzelliği ile tam kafa dinlemelik bir yer. İşleten aile de samimi ve ilgili. Bir aile dostunuzu ziyarete gitmişsiniz gibi hissettiriyorlar. Köyden tereyağı almıştım nerede saklasam diye düşünüyordum, Ahmet bey'in annesi, kızım mutfağa git buzdolabına koy dedi o derece rahat hissediyorsunuz. Gitmeyeli 2 sene olacak değiştirmişler midir bilmiyorum ama günlük fiyatına göre akşam yemeğinin olmaması garip gelmişti bana.
hürbin fıçıcıoğlu
Köroğlu Konağı
otel ve lokanta kısmı için söylenebilecek kötü bir şey yok. günübirlik veya konaklama için nezih bir yer. çalışanlar güler yüzlü. ancak iş şambrel ile kaymaya gelince fiyatlar can yakıcı. 1 şambrel saatlik 25 tl. otelde konaklamışsanız eğer otele 175 tl. şambrel günlük 25 tl.. 3 aile 8 kişi günübirlik gittiğimiz bu yerde yapılan uzun pazarlık sonucu 4 şambrel gün boyu 200 tl.ye anlaştık (bence bu bile çok). başka ailelerde var tabi kaynaştık 7 şer 8 er kayıyoruz. akşam ayrılırken şambrel kirasına bakan ihtiyar 100 tl daha ver demez mi? Tamam sezonda kazanıyorsunuz da bu kadarına vurgun denir. pazarlığımızda bu yoktu diyerek vermedim. bütün moralim bozuldu. dünya yol geldim gittim boşa gitti.
Kadir Yavuz
Köroğlu Konağı
Konaklayamadan otelden çıkmak zorunda kaldık telefonda konuştuklarımızdan bambaşka durumlarla karşılaştık bize verilen fiyatın 2 katı fiyat istendi kabul etmediğimiz için geç saatte karla kapalı yollarda başka otel aramayla uğraşarak çok mağdur durumda kaldık otelin yalan yanlış bilgi vermesi yüzünden. Ayrıca yediğimiz akşam yemeğine (1 tabak köfte 5 adet 1 küçük tabak salata ve 1,5 porsiyon bulgur pilavı) 110 lira istemesi sonucunda istediğim adisyonda yazan 1,5 bulgurun karşısında 50 lira yazması tam bi fiyaskoydu. Açıklama olarakta kendilerini 5 yıldızlı otellerle kıyaslamaları çok komikti sonuç olarak kesinlikle tavsiye etmiyorum burda kalmaktansa 30 km gider merkezde daha temiz güzel bi otelde 3 te 1 daha uygun fiyata konaklamanızı öneririm. Bu tarz insanların misafirleri yolunacak kaz gibi görmesi küçük ve yerli işletmeleri de olumsuz etkiler.