Pulera Suit Bungalow Çamlıhemşin, No:2, 53750 Çamlıhemşin/Rize

Alihan Demir
19.08.2023
Pulera Suit Bungalow
Öncelikle 2 gün boyunca bizimle ilgilenen Ümit beye çok teşekkür ederim. Mükemmel manzara eşliğinde harika odalar. Çok güzel bir kahvaltı. Müşterilerine misafir gözüyle bakan tam bir aile ortamı. Rizeye yolu düşenlerin hiç tereddüt etmeden mutlaka gelip kalmasını tavsiye ederim. 2 gece kaldık doyamadık. Keşke vaktimiz olsaydı da daha fazla konaklama imkanımız olsaydı. Yolumuz bir daha düşerse gideceğimiz tek adres. :)
Seda kose
17.08.2023
Pulera Suit Bungalow
2 gece konakladık. 4yaşındaki kızımla gittik ailecek memnun kaldık. Gece üşürüz diye çok fazla kalın kıyafet getirmiştim hiç gerek kalmadı. Tercih etme sebeplerimden biri de akşam yemeğinin çıkmasıydı ve pişman etmedi. Köftesi de tavuğu da lezzetli ve doyurucuydu. Çocukla her yer tercih edilemiyor ne yazıkki ama buraya tekrar gideriz, yazın o manzara eşliğinde kahvaltı yapmak istiyorum. Temiz, sakin samimi bir işletme. Restoranda biraz soba dumanı oluyor gördüğüm tek sorun oydu.
Ümit Çapkın
01.08.2023
Pulera Suit Bungalow
Bir gece konakladigimiz pulera suit den o kadar memnun ayrıldık ki herseyi ile muhteşemdi. Odalar temiz,kahvalti süper, akşam yemeği efsane idi. Manzarasi ve fırtına deresinden gelen o akarsuyun sesi ile huzurlu bir tatil geçirdik. Bunlar üstüne birde İşletme sahibinin sıcak kanliligi güler yüzü de eklenince kendimizi müşteri olarak değilde tanidik bir dostumuza misafirliğe gitmiş hissi verdi. Akşam yemeğinden sonra hepberaber sobanın başında bir demlik çayla yapilan o sıcak muhabbetin verdiği zevk ile tatilimiz hiç unutmayacagimiz bir anı olmuş oldu. Teşekkürler pulera suit.... Hiç düşünmeden tercih etmenizi tavsiye ederim.
Seda Özbey
Pulera Suit Bungalow
İki gece kaldık. Manzarası çok güzeldi, bungalovun içi de çok güzel dizayn edilmisti. Şöminesi çok güzel yaniyordu, hiç sorun çıkarmadı. Temizliğe çok dikkat ediliyordu. Sevim ablayı görünce zaten anlarsınız kendisi de mekanları da çok temizdi. Bir Elazığlı olarak yemek konusunda ümitsiz gitmiştim ama yemekleri gerçekten çok lezzetliydi. Taze ve doyurucuydu, başka bir yerde asla yemek yemeyin. Fiyatları da çok makuldü. Her konuda yardımcı oluyorlardı. Oranın içine girdikten sonra sizi müşteri değilde misafir gibi görüyorlar. Gitmeden yorumlarda ülkü böcekten bahsedilmisti ne olduğunu anlamamıştım ama evet haklıymış ulkuyle sohbet etmek gerçekten çok güzeldi. Benzer yerlerle fiyat karşılaştırınca ücreti gerçekten çok daha uygun. Sadece şöyle bir sorun var söminenin konumlandırılmasindan kaynaklı üst kat çok aşırı ısınıyordu . Alt kat normal bir ısıda oluyordu. Onu da duzelteceklermis zaten. Gidenlerin bilgisi olsun
Burcu Bayram
Pulera Suit Bungalow
Muhteşem bir manzara sahip temizliği çok güzel . Bungalov un iç dizaynı çok iyi . Şömine çok güzel yanıyor hiç zorlanmadan ısınabiliyorsunuz. Çalışanların ilgisi ve samimiyeti özellikle çok güzel. Sakin huzurlu ve mutlu ayrılabileceğiniz bir işletme gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz
Zeki Tahsin Beyaz
Pulera Suit Bungalow
Gayet sessiz ve ailenizle beraber güzel vakit geçireceğiniz, temiz nezih bir ortam... İşletme sahiplerinin misafirperverliği yeter sadece... Herşey gayet iyi... Tekrar düşünüyoruz
Kübra Özbaykız Ayaz
Pulera Suit Bungalow
Balayı için gittik çok keyifli ve anlamlı bir tatildi, öyle güzeldi ki yaylaları gezme planımızı odanın ve manzaranın ambiyansını daha fazla yaşamak adına iptal ettik.Akşam yemeği hususunda başka bir yere ihtiyacınız yok Adem şefin ellerinden benekli alabalığın tadı hala damağımızda kaldı. Yemek fiyatları oldukça uygun, çekinmenize gerek yok maksimum kişi başı 60 tl civarı. Kahvaltıya hiç değinmiyorum çeşit çeşit her şey doğal ve yöresel, reçeller ev yapımı, muhlama yumurta her şeyde köy tereyağı kullanılıyor enfes olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Sevim hanım ve Adem bey mutfakta harikalar yaratıyor.Odaların temizliği ciddi anlamda üst düzeydi, evimizin hijyenini ve konforunu bulduk kaldığımız diğer otellerle kıyaslayamıyoruz dahi.Oda dekorasyonu şahaneydi her şey ahşap ve doğal ambiyansa uygun zevkle döşenmiş, içerisinde bulunmaktan büyük keyif aldık.Ulaşım konusunda çekinmenize asla gerek yok alçak arabayla asfalt yollardan ulaştık.Hüseyin bey, Elif Hanım, Ümit bey, Adem şef ve Sevim hanım her şeyi şairane bir şekilde yürütüyorlar. Sohbetlerine, güler yüzlerine, insanlıklarına doyamadık ömrümüzde geçirdiğimiz en güzel tatildi.Kar yağdığında tekrar görüşmek dileğiyle…