Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx Sapanca Mehayzey Bungalov.Sakarya sapanca nailiye mah.nailiye cad.NO:171:1, 54600 Sapanca/Sakarya

Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx - Kamping Bungalov |

Rauf Özgenç
18.09.2023
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
Konum itibariyle Sapancanın balkonu diyebiliriz.Manzarası süper.Kafa dinlemek için harika bir yer.sadece kuş sesi dinliyorsunuz.Bungalovun içi geniş ferah.Mutfak olsun, oda olsun her türlü araç gereç mevcut.Hikmet beyin ilgisi alakası herşeyi daha da güzelleştiriyor.Şirin bir bahçesi var.Balkonda barbekü çok keyifli.Kahvaltısı 2 kişi için gayet yeterli ve lezzetli.Tavsiye ederim
Bünyamin USLU
15.09.2023
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
Geçen sene eşimle gitmiştik çok beğenmiştik Hikmet beyin ilgi alakası evin konumu içi vs. çok iyiydi bu hafta daha kalabalık olarak tekrar gittik ve aynı memnuniyeti yine yaşadık daha sonraki müsait zamanımızda tekrar gitmeyi düşünüyoruz.
Ümit Abdik
14.09.2023
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
Öncelikle işletme sahibi Hikmet bey çok ilgili ve sıcak bir insan. Gelirken stabilize bir yerde yolda kaldık kendisini çağırdık, sağolsun hemen geldi toz içinde kaldı ama kurtulduk. (Eve çıkmadan önce mutlaka Hikmet beyi arayın ki sizi asfalt yola yönlendirsin. Navigasyon stabilize yola yönlendiriyor büyük olasılık siz de yolda kalırsınız)Bunun yanında evlerin müthiş manzarası var. Evler temiz ve akşamları sıcak. Isınma problemi hiç olmadı. 2 aile rahat konaklayabilir. 2 odada çift kişilik yatak ve salonda da koltuk var. Elektrikli ocak, mangal düzeni, buzdolabı, çaycı, kahve mak., mutfak eşyaları mevcut. Dışarıda yemeğe o kadar para vermektense etinizi ve kahvaltılıklarınızı yanınına alın, Sapanca'nın en güzel manzarasında keyfinize bakın. Çok memnun kaldık, Sapanca'ya gelirsek yine burayı tercih ederiz. Hatta tesadüfen aynı tarihlerde sapancada lüx bir otelde konaklayan tanıdıklarımız evi görmeye geldi, bir dahakine biz de buraya geleceğiz dedi. Sapanca'da dolandırıcılık çok oluyormuş, gönül rahatlığıyla Hikmet beyin tesisini tercih edebilirsiniz.
Erkan Akkoyun
16.08.2023
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
Gerçekten çok güzel bir deneyimdi. Bungalov evin kendisi, balkonu, manzarası, doğası tek kelimeyle harikaydı. İlgisi için de Hikmet Bey’e çok teşekkür ederim. Herkese de tavsiye ederim. Ailesiyle birlikte kafa dinlemek, temiz hava almak isteyenler için çok uygun bir yer. Müsait bir zamanda tekrar gideceğim.
özge yılmaz
10.08.2023
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
10-12 Şubat arası 2 gece arkadaşlarımızla tercih ettiğimiz ve çok güzel bir haftasonu tatili yaşadığımız yer. Hikmet Bey her konuda son derece ilgiliydi, bir isteğimiz olduğunda her konuda her zaman yardımcı oldu. Geldiğimizde kar olmasına ve yolların sıkıntılı olmasına rağmen bize tüm yol boyunca eşlik etti, gerçekten kendisine tüm ilgi ve alakası için çok teşekkür ederiz. Ayrıca karlı olmasına rağmen manzara mükemmeldi, yazın da görmeyi çok istiyoruz. Isı konusunda ise hiç sorun yaşamadık, şömine, klima ve elektrikli sobalarla hiç üşümedik. Çok teşekkür ediyoruz bu güzel haftasonu için.
Hilal Aksarı
Sapanca Mehayzey Bungalov Evleri Eşsiz Manzara Lüx
Manzara olarak gördüğüm en iyi yerlerden biri diyebilirim. Hikmet Bey gayet saygılı ve kibar biriydi eşim ve ben kendisine çok teşekkür ediyoruz her şey için. Temiz ve sakin bir yerdi , gayet ilgililerdi.