MüzeCafe Rumeli Hisarı, Yusuf Ziya Paşa (Perili) Köşkü, Balta Limanı Hisar Cd., 34470 Sarıyer/İstanbul

• ÇarşambaKapalı
  • PerşembeKapalı
  • CumaKapalı
  • PazartesiKapalı
  • SalıKapalı

Müzecafe ⇠ Borusan Contemporary ⇠ Borusan Contemporary | With its magnificent Bosphorus view, the Müze Cafe is an ideal place to end to a day full of art. Having a rich menu, Müze Cafe enables a unique experience for breakfast or brunch...

+902123620290

Eren Olgac
15.10.2023
MüzeCafe
10 adet patates ve evde yaptığımız kalitede hamburgere 60-70 TL aldılar, ASLA tavsiye etmiyorum belki tost + çay yapacaksanız gidilir.
Esra Fırat
06.09.2023
MüzeCafe
Cafeye girdiğimizde küçük kızım ayakta kaldı, garson sandalye temin edeceğini söyledi fakat dakikalarca ne sandalye getirdi ne de hesap almaya geldi. Bir kere daha söyledikten sonra baktık umursamıyor(zaten bir garson vardı) kalkıp gitmek zorunda kaldık. Hesabı dakikalarca almayan garson siparişi ne zaman getirir hesap edin. 2 yıldızı da ortalama fiyatlara ve manzaraya verdim. Hizmet olmayınca onun da önemi yok zaten.
Ayberk Kabacı
25.08.2023
MüzeCafe
Köri soslu tavuk ve tavuk kulbasti güzeldi. Çalışanlar kibar. Ayran ve limonata ev yapımı güzeldi. Fiyatları bu manzaraya göre baya uygun. Ferah çok güzel bir kafe tavsiye ederim.
Ahmet Uyanık
19.08.2023
MüzeCafe
Burası hafta içi ofis hafta sonu müze ve kafe olarak çalışıyor. Kafe güzel manzara hoş, sadece sıcak çikolata içtik ama hazır sütle karıştırılmış bir içecek geldi, yani yeme içme anlamında tavsiye edemem ama çay içip manzara sohbet güzel olur
Berkay Kırcı
07.08.2023
MüzeCafe
Manzarası için gittik müzeyi gezmedik fiyatlardan ötürü. Biz gittiğimizde oturacak yerler vardı ama kalabalık. Sessiz güzel bir yer ürünleri de yeterli tat olarak.
Hakan
MüzeCafe
Son zamanlarda sosyal medyada gözükünce bizde müzeye ziyarete gittik. Fakat müze ziyareti bütünce keşke çıksaydık. Bu Cafeden 2 adet soğuk kahve söyledik fakat içerisine kahve koymaya korkmuşlar. Bildiğiniz dümdüz su getirdiler. cheesecake siparişi verdik fakat vermez olaydık o da bayat geldi. Ne yedik ne de içtik. Bir daha gideceğimi düşünmem. Gitmek isteyen varsa kapalı içecek içebilir
Bülent Dölek
MüzeCafe
Ctesi sabahı 10:05’de sipariş verdik, saat 11:20 ve kahvaltı tabağı hala gelemedi, bol bol su içebilirsiniz ama servis beklemeyin… Hazirlamasi 1 saati geçen tabak da budur! Takdir sizin!!
Mickey Tollerraine
MüzeCafe
bayat ekmek ( tuttugunda parcalanıyor ) icine top seklinde pembemsi renkli bir köfte , yanına 2-3tane numunelik patates ve cok az marul domatesten olusan hamburger tabagını 85 tlye satıyor. yiyecekleri basarısız ve fiyatını hic haketmiyor. belki içecek alınabilir. yıldızı manzara ve garsonların efendiliğine verdim.
Bilal Gecer
12.07.2023
MüzeCafe
konum iyi biraz pahalı biraz da güler yüz oluverse tamamdır.