cennet tepesi ali baba çiftliği Denizli, Kocaeli Çayırova Yolu üzeri no:100, 41400 Gebze/Kocaeli

Denizli, Kocaeli Çayırova Yolu üzeri no:100, 41400 Gebze/Kocaeli

yasemin öz
09.10.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Okul olarak kahvaltıya gittik 5 kişiye bir serpme kahvaltı verildi randevu oluştururken kişi başı diye anlaşılmıştı.Serviste çalışan kişiler iyi niyetliydi ancak gelen çay da dahil herşey eksikti tam bir hayal kırıklığı oldu bizim için.Mekan daha tertipli ve düzenli olabilirdi.Acikcasi kimseye tavsiye etmem verilen paraya degmeyeck bir yer.
Gülhan Aksu
09.10.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Cumartesi akşamları canlı müzik varmış.Geniş bir bahçesi ve ayrıca kapalı alanı var.Alkol alabileceğiniz ve yemek yiyebileceğiniz bir mekan.Fiyatları makul, ben sadece çay içtiğim için porsiyonlar ve lezzetler hakkında henüz yorum yapamıyorum, başka bir zaman deneme şansım olursa yorumumu güncellerim.
ergün altun
29.09.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Hayatımın en büyük hatası aracı sola çevirerek bu mekana girmek ben böyle lezzetsiz işten anlamayan gıda sektörüne uzak bir hizmet anlayışı görmedim rezalet aldıkları ücreti görseniz bu berbat tatsız tutsuz masaların pislik hayvan kılların içinde olduğu bir mekan işletme sıfırHesap Nişantaşı...
Seda Yılmaz Çolakoğlu
21.09.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
3 haziran cumartesi günü kalabalık arkadaş grubumla kahvaltıya geldik. Maalesef korkunç bir tablo ile karşılaştık. Hizmet kalitesi çok kötüydü. Kahvaltı çok kötüydü. Hijyen sıfırdı.mekan sahibinin üslubu çok kötüydü. Fiyatlar gereksiz pahalıydı. Menu çok eksikti. Hiç bir şekilde tavsiye etmediğim bir mekan olarak hafızamda kaldı.
Adem ARIKAN
17.09.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Ayser hanım ve ali beye özellikle teşekkür ediyorum gerek personel olsun çok ilgili sıcak ve samimi insanlar sevgi ve saygılarımla sunarım gerek güler yüzleri ile gerek ilgi alaka için teşekkürler hafta sonu canlı müzik ile keyifli oluyor oda konaklama temiz ve hijyen yine gidicem teşekkürler cennet tepesi ali baba çiftliği teşekkürler ayser ablam ve ali abim sağolun tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın
Elif Inan
24.08.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Korkunçtu.Toplu kahvaltıya geldik.180 lira kişi başi para verdik ve 6 kişilik kahvalti getirdiler.Hiçbir şeyi kabul etmeyip bir de bizimle kavga ettiler. Resmen enayi yerine koyuyorlar insanı. Herkes masadan aç kalktı.
Cihan Turan
16.08.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Mekan biraz daha düzenli, tertipli ve temiz olabilirdi.Çalışanlar çok ilgili ve samimiler.Müşterilerle tek tek selamlaşıp ilgileniyorlar.Kahvaltıya gittik semaver yada demlik getirlilebilirlerdi.Çay her bittiğinde çalısan çağırmak zorunda kaldık.Aile ortamı olduğu icin çocuklar icin güvenilir bir mekandır.Kahvalti ve yemekleri güzel.Kedi köpek tavşan ve atlar bulunuyor.Ortam düzenli ve temiz olsaydi güzel diyebilirdim.Ayrıca bungolaw tarzı evlerde konaklayada biliyorsunuz Aile yada es dost gezileri icin güzel bir mekan düğün kina sünnet iş ve dost toplantıları yapılıyor.
Hülya Vural
13.08.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Cok kibar ve nazikler ustelik musterilerle tek tek selamlasip ilgileniyorlar ortam Aile icin cok HOS samimi ve cocuklar icin guvenilir kahvalti ve yemekleri tatminkar doga muzik havuz atlar hayvanlar ortam harika ustelik konaklayada biliyorsunuz Aile yada es dost gezileri icin super bir mekan dugun kinana sunnet is dost toplantilari yapiliyor ve bunlar icin mekan cok uygun biz ailece cok memnun kaldik ikiz ogullarimin sunnetini burada yapmaya kara verdik birde gazi ve engellilere indirim yapiyorlar ki bu cok HOS israrla tavsiye ederim
aslıhan yıldız
02.08.2023
cennet tepesi ali baba çiftliği
Hijyen açısından çok kötü bir mekan öncelikli yorumu herkesin bu olmalı. 3 arkdaş kahvaltıya gittik tabaklar çatallar bardaklar çok kirliydi kalıntılar vardı. hatta 2 kere değiştirttik ama midemiz kaldırmadı. çay servisi çok geç oluyordu termos istedik termosun dışı bile o kadar kirliydi ki ben hayatımda böyle bir mekana hiç gitmemiştim. kahvaltısı asla istagramda falan paylaşılan videolardaki gibi değil. çeşit az, patatesler yağ çekmiş ve renginden belli yağı kaç kere kullanılmış kim bilir. verilen paraya asla değmez.
Emine Öztürk
cennet tepesi ali baba çiftliği
Tam bir doğa ortamı sınırsız çay keyfi ama velhasılkelam kahvaltının kalitesi ve hizmeti çok kötüydü domas ve salatalık çok vasattı ekstra ortaya aldığımız iki küçük kuymağa artı 300 tl para ödedik denedim birdaha gelirmiyim malesef hiç kimseye önermiyorum