Meşhur Ciğerci Yüksel Karapürçek, Karapürçek Cd. No:152, 06165 Altındağ/Ankara

memet salih
13.10.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Ben 14.04.2023 tarihinde iftar için eşimle misfirimle gittik gittiğime gideceğime bin pişman olduk ya büyle rezil bir yer olamaz karışık ızgara istedik etler pişmemiş yiyemedik garsona süyledim etler pişmemiş tekrar pişirip getirelim dedi aldı gütürdü 10 dk snr tekrar getirdi pişirdik diye yine aynı çiğnenmiyor bile aç kaldık kaldık lahmacun süyledik asla gitmeyin rezil olursunuz
murat akbaba
30.09.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Ziyaret edeceklere kesinlikle tavsiye ETMİYORUM, ailece akşam yemeğine gittiğimizde mangal ve ızgaradan duman altı olduk.. üzerimizdeki sürgülü tenteyi açmaşarını ısrarla istememize rağmen bozuk olduğunu söyledi işletme yetkilisi .. pek inandırıcı değildi. Kesinlikle atmosferden dolayı önerilmiyecek bir mekan
Songul Uzgur
17.09.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Canlı müzik eşliğinde birçok çeşidi birarada bulabileceğiniz. Güzel ferah bir alan. Küçük çocuklar için oyun alanı, aracınız için park alanı sizin için güzel donatılmış bir masa. Tadın ve görün.
Yusuf Altin
11.09.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Restoran çok güzel garsonlarinizdan çok memnunum özellikle ipek ateş işinde çok iyi çok memnunum 5 yıldızdan daha fazlasını hak ediyonuzzz
Betül ÖZDEMİR
05.09.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Izgara köfte porsiyonunda 5 köfte olması gerekirken 4 köfte var pilavı çok az koyuyorlar porsiyon olarak az ama ferah yeri güzel bi işletme canlı müzikle seçilen şarkılar pek hoş değil repertuar değişmeli
mustafa tokdemir
02.09.2023
Meşhur Ciğerci Yüksel
Mekan olarak güzel bir yer, oldukça geniş. Lezzet konusunda idare eder aç kalmazsınız, ana yemek öncesi ikramlar yeterli. Canlı müzik gereksiz bence gürültü oluşturuyor. Otopark konusunda işletmenin önünde 8-10 araçlık yer mevcut fazlası gelirse sıkıntı vale hizmeti yok.
Atilla çankaya
Meşhur Ciğerci Yüksel
Kalite hijyen 10 numara severek ve büyük bir rahalik içinde keyiflecok efendi ve kibar bir garsonun hizmetiyle yemeğimizi yedik,kayın biraderim Zülfikar uzunoglunun aldığı kurbana baktık oda çok güzeldi maşallah keyifli memnun ayrıldık bulunduğu semtte hatta ilçede ailenizle gönül rahatlığıyla gidebileceginiz en güzel yer.israrla tavsiye ederim.
Büşra Ezveci
Meşhur Ciğerci Yüksel
Berbaat ötesi biryer çocuk parkı yapılmış ama yerler fayans park kırık. Yemek lezzetleri çok kötü et yiyip diyet yapmak isteyenler için ideal biryer kısaca mekan güzel lezzet ve düzen berbat.
Bayram Soyal
Meşhur Ciğerci Yüksel
Canlı müzik var diye özellikle hafta sonu gittik 3 aile kalabalık bi şekilde rezerv yaptirmistim menüyü sipariş verdik özellikle yoğunluk ciğer soylenildi geken ciğer 1 tane lavasin içine sarılmış vaziyette geldi yanında yeşillik meze olarak 4 kişilik koca masaya 2 kişilik salata biber turşusu közlenmiş soğan maydonuzlu peynir ne alakaysa anlamadim garnitur bakımından sınıfta kaldı hu mezeleri görünce üzüldüm eyvah nereye geldik diye garsonu çağırdım abi bizde bunlar var dedi ne maydanoz ne yeşillik nede sıradan kiymalinin yaninda verilen ezme vardı neyse egelmis bulunduk deyip yedik hesap istedim 8 ciğeri 9 yazmış 3 adanayi 4 adana yazmis sonradan düzelttiler sözün özü paranıza yazık kesinlikle eşimi dostumu akrabami tavsiye etmiyorum buraya gitmeden bir hafta önce altinparkin orda cigerci burhana gittim ciğerin yanında gelen mezeler herseye bedel 110 liraya burda yemektense 140 liraya cigerci burhani şiddetle tavsiye ederim burdan bana laf söyleyecek arkadaşlar illaki çıkacak ama araştırsın gitmeden önce dediğim yeri