Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM Fatih Sultan Mehmet, Balkan Cd. No: 62, 34770 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet, Balkan Cd. No: 62, 34770 Ümraniye/İstanbul

• Hızlı servis

Ordanburdan D
12.10.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Mekan çok güzel, samimi bir havası var. Çok sık gittiğimiz bir mekan ve personeller ile bir sorun yaşamadık. Canımız muhlama çektiğinde gittiğimiz tek adres. İnanılmaz lezzetli. Sadece önceki yıllara göre porsiyonlar küçüldü bu üzücü oldu.
ESC
27.09.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Nur Abla Meydan Avm de Starbucksın altında olan lokantaların orada içerisi gayet geniş. Mercimek Çorbası efsane et sulu kıvamı herşeyi çok iyi. Karadeniz pideleri de mükemmel kavurmalı kapalısı olsun. Yuvarlak peynirli kavurmalısıda aynı şekilde lahana sarmasınıda tavsiye ederim hafta içi Çorba-Pide-Kola menüsü 120 tl. Otopark problemi yok avm otoparkına koyabilirsiniz
ender yrd
05.09.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
kahvaltı tabağı geldi baktık ki beyaz peynirin tepesi sararmış biz de bir hatadır düşüncesiyle değiştirilmesini istedik ve tabağı gönderdik , sonrasında beyaz peynir değişmiş olarak aynı tabak geldi. Sonra diğer peynirlerden yemeğe çalıştık ama ürünler muhtemelen steril olmayan açık bir ortamda saklanıyor ki buzdolabı kokusu sinmiş ve kurumuş olduğunu fark ettik. Tabağı iade etmek istedik, peynirlerin durumundan bahsettik ki bize biz markayız ve hep bu peynirleri kullanıyoruz dediler saygısızca biz de eğer bunlar yöresel peynirlerse bizim ağız tadımıza uymadığını ve menüye yöresel adı altında uyarı atılmasını tavsiye ettik, çünkü ben bugüne kadar bu kadar kötü tadı olan peynirler yemedim ki yöresel tattan dolayı da böyle olmadığından eminim. Ayrıca şef garsonun özür dilemek yerine masadan uzaklaşırken içten içten konuşması ayrı bir terbiyesizlikti
Fatma Kılınç Sağlam
19.08.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Canımız ne zaman sulu yemek istese ya da böyle Karadeniz yemekleri soluğu burada alıyoruz. Öncelikle Yemekler oldukça lezzetli çorba olarak genelde et paça içiyorum ve ben çok beğeniyorum. Menüde o gün ne varsa açık mutfaktan seçip isteyebiliyorsunuz. Biz mutlaka yoğurtlarını da yeriz, yemeğin yanında olmazsa olmaz mısır ekmeği getiriyorlar kurabiye şeklindeydi son zamanlarda aslında birde sebzeli bir ekmekleri vardı o da çok lezzetliydi son bir kaç gidişimizde yoktu. Personel de çok kibar girişte sizi güzel karşılayıp güzel bir şekilde de uğurluyorlar daha çok bir akrabanıza misafir olmuş gibi hissediyorsunuz. Tüm çalışan ekibe de buradan teşekkür etmiş olayım ellerinize emeğinize sağlık.
Ahmed Omar
04.08.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Very good restaurant and nice delicious food and Mr. ayhan mert En iyi çalışanlardan biri
Tayfun ULU
30.07.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
8 Nisan edit: kötüydü. Standardı tutturamıyor. :( eski: Çorba ve kurufasulye standardım. AVM içinde olduğunu unutmayın. Bence böyle düşününce iyi. 4 Yıldız çünkü çorbanın kıvamı değişken. Bazen yoğun bazen daha açlık olabiliyor.
Ilahe Ozdemir
28.07.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Kahvaltı için hep gittiğimiz restoran. Ayda 1kere gidiyoruz. Mıhlaması çok güzel. Ürünler taze ve temiz. Fakat son aylarda fiyatlar çok yükseldi. 1ay önce 2kişilik serpme kahvaltı +mıhlama 650tl ödedik. Bu kadar para edermi etmez. Şimdilik gitmeyi düşünmüyoruz
Orkun Buzcu
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Lahana sarma mükemmeldi... Kurufasulye biraz sertti(puanı buradan kırıyorum)Hamsi buğulama sevmediğim için yatmadım ama arkadaşlarım cok sevdi. Ortaya kavurmalı pide söyledik klasik bir pide. Etli sebzeli güveç yedik o da baya iyiydi.
Melis Çinkılıç
18.07.2023
Nur Abla Karadeniz Sofrası Meydan İstanbul AVM
Pazı sarmasının içerisinde köfte var. İlk kez bu versiyonda denedim ve çok beğendim.Muhlaması bol tereyağlı çok güzel.Laz böreği denedik. İlk kez yediğim için karşılaştıramam ama porsiyon olarak oldukça büyük, üstü çıtır, içi muhallebiyle yumuşamış ve lezzetliydi.Çaylar yemeklerinde yanında 2 tanesi ikram.1 kuru fasulye, 1 pilav, 1 muhlama, yarım pazı sarma, 1 laz böreği ve çaylara 330 tl verdik.