Benca Tur Tabaklar Mah.Cumhuriyet Cad.Serin Apt Merkez 3/3

• PazarKapalı

Benca Tur Tabaklar Mah.Cumhuriyet Cad.Serin Apt Merkez 3/3

Benca Tur | Hayat Benca ile Gezene Güzel | ⇔ Kastamonu ve Küre Dağları Turu : 15 Temmuz Cumartesi 2023 / Günübirlik ⇔ Eskişehir Turu : 15 Temmuz Cumartesi 2023 / Günübirlik ⇔ Şile ve Ağva Turu (Deniz...

+905321119112
Tabaklar Mah.Cumhuriyet Cad.Serin Apt Merkez 3/3

• PazarKapalı

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

Ömer K.
28.08.2023
Benca Tur
16-18 Eylül tarihinde İzmir turuna katıldık. Defalarca tura gitmeme rağmen hayatımda gittiğim en kötü turdu. Görevli olarak gelen Menekşe hanım bize yardımcı olmak için değil kendisi gezmek için gelmiş. Dönüşte diğer turdaki arkadaşlarla acaba Menekşe de bu tura katılmak için para verdi mi diye düşünmeye başladık. Akşam otelden sadece Kuşadası merkeze bizi otobüsle götürmek için kişi başı 50 lira istediler 5 km lik bir mesafe için ortalama 30 kişi katılacaktık ve 1500 lira para yapıyor tur neden taksiden daha pahalı ücret istiyor diye iptal ettik. Rehberimiz Efe bey çok efendi ve çok memnun kaldık. Otel vasattı yemek cesiti azdı ve içecek olarak sadece su ve çay vardı diğerleri için ücret istediler. Sadece yol ve otelle uğraşmamak istiyorsanız gidilebilir onun harici çok bir şey beklemeyin.
Fatma Demircan
04.08.2023
Benca Tur
15-18 eylül arası antalya olimpos turuna katıldık. Tur rehberı kenan bey gerçekten her yaş grubuna uyum sağlayan bir insan yaşlıyla yaşlı gençle genç oluyor. Annemle gitmiştim benden daha çok ilgilendi annemle. Kendisine burdan çok teşekkür ediyorum ilgi alakasından dolayı. Bir sonrakı gıdecegım turlarda da kenan rehber ıle gıtmeyı tercıh ederım özel isteğim bu olacaktır. Benca tura ve kenan beye tekrardan teşekkür ederım eğitim ve iş hayatında başarılar dilerım
Betüş
Benca Tur
24-25 Eylül Çanakkale turu Otobüsündeki tur arkadaşlarımın uyumu için teşekkürler,kendimi rahat hissettim,araba eski,en çok da gökçeada da deniz molasında denize giremeyip, Bozcaada da Ayazma da soğuk suya girmek,o kadar yola verilen paraya mı yoksa eşyaları taşımaya mı kızsam bilemedim, tur rehberi Fatih Bey tüm turu kendi programına göre ayarladı ,sıkıcı buldum.Kenan Bey e Güleryüzü için teşekkürler.
Tuğçe Baştürk
Benca Tur
Merhabalar, 16-18 Eylül İzmir turuna katıldım. Açıkçası 3 gün olması bana yetersiz gelir diye düşündürmüştü. Fakat o kadar dolu dolu geçti ki yanıldığımı farkettim. Otel beklediğimden çok çok iyiydi. Yeni insanlar tanıdım ve resmen aile olduk daha sonrasında tekrarlamak için planlar yaptık ve görüşmeye devam edeceğiz. Dolu dolu 3 gün geçirmemizde etkisi olan tur görevlimiz Menekşe hanım, şoförümüz Mustafa bey ve rehberimiz Efe beye samimiyetleri ve ilgileri için çok teşekkür ederim. Menekşe hanımın bizim aramızda olup herkesle tek tek ilgilenmesi, her konuda yardımcı olması ve bizimle güzel bir samimiyet kurması, eğlenmesi çok özeldi. Bu güzel tatil için teşekkürler Benca Tur :)
Sukriye Emir
19.07.2023
Benca Tur
Merhaba 15 18 eylül antalya olympos turu için Benca Tur ve özellikle tur görevlisi Kenan Bey'e çok teşekkür ederim. başka bir turda görüşmek üzere :)
Zehra Tekçam
13.07.2023
Benca Tur
1 Ocak 2022 günü için günübirlik Kartalkaya-Sarıalan yaylası turuna 4 kişilik rezervasyon oluşturmuştuk, internetten bilet satın aldık. Fakat bugün yani rezervasyondan bir gün öncesi akşam saat 17:00’de beni arayıp birkaç kişinin hes kodlarında problem çıktı, 8 kişi kaldınız bu yüzden turun iptal olduğunu söylediler. Bu iki günlük yılbaşı tatilimiz için yaptığımız bütün rezervasyonları iptal etmek zorunda kaldık. Gerçekten çok sinir bozucu. Sizde internetten bilet almadan önce şirketi arayıp kesin kalkış olup olmadığını teyit edin zira internet sitelerindeki açıklama kısımlarında hiçbir şey yazmıyor. Yoksa bizim gibi tam İstanbul’dan yola çıkarken öğrenip de tüm tatiliniz boşa gitmesin.