Gito Yessi Bungalov Merkez Gito Yaylası, 53200 Çamlıhemşin/Rize

filiz çakır
03.10.2023
Gito Yessi Bungalov
Gito yaylasının harika doğasındaki bu harika bungalovda 2 gece konakladık. Bungalovda herşey düşünülmüştü. Eşyalar temiz ve yeniydi. İhtiyaç duyduğumuz her anda Elif hanım bizimle ilgilendi. Kahvaltı çeşit ve miktarları yeterliydi. Çok memnun ayrıldık.
MİRAÇ
20.09.2023
Gito Yessi Bungalov
Haftasonu için eşimle kamp yapmak için Gito yaylasına gittik. Bu bölgede hemen hemen her bölgeyi gezmiş biri olarak güzel bir havada Gito manzarasını seyretmenin harika bir duygu olduğunu sizlere rahatlıkla söyleyebilirim. Bölgedeki lokasyonu zaten baz istasyonlarının hemen bu noktaya konumlandırılmasından anlaşılabilir. Kamp yapacağımız yer olarak yessi bungalov yanını tercih ettik. İşletme sahibi hanımefendiyi arayıp sorduk. müşterileri rahatsız etmediğimiz sürece sorun olmayacağını söyledi. arayıp sorduğumuz için ise teşekkür etti. Yessi bungalov konum olarak gerçekten harika bir noktada. Yanyana bungalovların kapısından çıktığınızda sizi harika bir manzara karşılıyor. Geceleyin yıldızların altında harika bir konaklama keyfi yaşayabilirisiniz .dışardan görüldüğü kadarıyla oldukça iyi bir tasarıma sahip, müşteriler için kesilmiş yeterli odun. su imkanı. elektrik. internet. hepsi gayet başarılıydı. İşletme sahibinin kibarlığını da ayrıca belirtmek istiyorum. Mutlaka bir gün arkadaşlarımızla gelip deneyimleyeceğiz. Saygılar. (not: işletmenin hemen önünden çektiğim bazı fotoğraflar.)
KEN BY KEN
04.08.2023
Gito Yessi Bungalov
Yayladaki konumu ve (sis yoksa)manzarası 10/10. Ancak bizde sis buna pek müsaade etmedi. Yaylaya çıkmak 1.5 saatinizi alabiliyor ve günlük gezi planlamanızı yaparken büyük bir zaman kaybı oluyor maalesef. Gitoya çıkarsanız inmeden konaklamak en mantıklısı. + iyi bir araç iyi bir şöföre ihtiyacınız olacaktır. Yukarıda kahvaltı hazırlayan teyzenin ineklerle olan iletişimi onlarla konuşması bence en en özeli. Böyle insanları gördükçe çok mutlu oluyorum. Geliştirilmesi gerekenlerden biri gece şömine için odunların günlük hazırlanması gerekir, dolapta en azından bir su olması gerekir, tuvalet için tuvalet kağıtlarının yine günlük güncellenmesi gerekir. Biz evi kiralarken üst katta yatak camın dibindeydi ama gittiğimizde o bölgeye jakuzi yapılmış fakat hazır olmadığı için jakuziden de faydalanamadık, manzaraya uyanmakta kısmet olamadı tabii. Bir kaç küçük durum daha var ama yaylaya çıkacaksanız bazı şeyleri göze almalısınız. Aksiyon istiyorsanız yayla çıkmak bir tutkuysa Gito ve Yessi fiyat performans olarak sizi tatmin eder.
duygu cetin
Gito Yessi Bungalov
İnstagramda hesaplarını hayranlıkla izlediğim gitmeyi çok istediğim yerler arasındaydı. Rüya gibi bir yerdi beklentimizi oldukça karşıladı. Ayrıca işletmeden sorumlu Elif hanım çok tatlı ilgili ve yardımseverdi:) Konaklama oda kahvaltı şeklindeydi kahvaltılarıda mükemmeldi. Kahvaltıyı hazırlayan 10 parmağında 10 marifet olsa gerek belki daha fazlası teyzemizinde ellerine sağlık karadenizde ki en güzel kahvaltımızdı. Tek sorun yol idi :)Oda yüksek bir araçla kesinlikle sorun değil. Herşey için çok teşekkür ediyoruz. Gitmek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyoruz. Tekrar gelmek istediğimiz yerler arasında.( ayrıca Elif hanımın tavsiyesiyle kuzeni Ali beyin bigezelumdaglari turuyla çok güzel bir gün geçirdik)
sefa
Gito Yessi Bungalov
Biz ekim ayın’da iki gece yessi bungalow‘daydık ve çok memnun kaldık. Havalar gayet güzel idi, karşıki dağlar’da karları gördük. Hem sahiplerinden hem de güzelim yayladan menmunuz. Bir daha gelmeyi düşünüyoruz!Herkes için çok teşekkür ediyoruz ve herkese tavsiye ediyoruz
rabia güner
Gito Yessi Bungalov
zamanın zamanında 2018 de buraya 400 tl para vererek randevu oluşturmuştuk.Kız arkadaşlarla yaptığımız bu planda yolu hesaba katmamıştık,yol içinde ayrıc bu kadar para isteyince vazgeçtik .Ve onlar o günü yine başkalarına tutmalarına rağmen paramızı vermediler.
Zog Ali
Gito Yessi Bungalov
Manzara mükemmel odalar gereken bütün konfora sahip, elif hanım çok ilgili bize çok yardımcı oldu.Soba konusunda zorlandık ama elif hanım ve ekibi bize yardımci oldular.Kesinlikle tavsiye ederim, sadece yola dikkat edin her Araba gidemez ve acemi şoförler için tavsiye etmem.
ÖZGÜR KABAKÇI
09.07.2023
Gito Yessi Bungalov
Ağustosta yaylaya çıkarken sağanak yağışa yakalandık aracım bir yerden sonra yola devam edemedi sağ olsunlar bizi bekletmeden gelip aldılar. Karadeniz'de çok yaylaya çıktım çok yaylada konakladım. Alışıktım, çoğu zaman şansım yaylalarda bana unutamayacağım maceralar yaşattı Pokutta çadırımı perte çıkaran fırtınalı doluya yakalandım burada da bütün gece elektriğimiz yoktu ancak eşim ve oğlumla unutulmaz bir gün geçirdik, yaylada konformist beklentiler sizi hayal kırıklığına sürükleyebilir. Ev sahiplerinin samimiyeti yaylanın huzuru ve evlerin muhteşem manzarası olası tüm aksilikleri önemsizleştiriyor. Diyeceğim o ki bütün gece karanlıktaydık ama her şey şehirden daha aydınlıktı. Teşekkürler.