Çayırlı Balık Evi Cevizlik, Dantelacı Sk., 34142 Bakırköy/İstanbul

Serdar Nuray
21.10.2023
Çayırlı Balık Evi
Eşim ve oğlumla bu akşam gittik. İçeri girdiğinizde sizi kimse karşılamıyor. 15 dakika bekledik ve ilgilenen kimse olmadı. Kendim birilerine bakar mısınız diye sordum kilolu bir arkadaş bakmadı bile. Mekanda gerçekten adam gibi çalışan tek bir kişi var o da Sezai bey. Adam resmen 4 kişilik çalışıyor. İçerisi buz gibi herkes montlarıyla oturuyordu. 3 tane ufacık ufo var zaten ama kapı sonuna kadar açık resmen donduk ayaklarımızı hissetmiyorduk. Bıçak geldi paketli sözde parmak izlerinden kullanamadım. Ürünlere gelirsek çupira ve levrek çiftlik olmasına rağmen harikaydı. Hamsi hiç beğenmedim aşırı ufak ve lezzetsizdi. Sezai beyin çay ve helva ikramı için teşekkür ederiz. Sonuç; Balıklar lezzetliydi, sezai bey çok kaliteli birisi, fiyat makuldu. Levrek, çupira, hamsi tava, salata, içecek 350 TL
Deniz Erturk
16.10.2023
Çayırlı Balık Evi
Balıklar taze ve lezzetli. Mekanın sahibi guler yüzlü elinden geldigi kadar yardımcı olmaya çalışan biri. Fiyatlar çok uygun ve porsiyonlar doyurucu
Osman Haşimi
21.09.2023
Çayırlı Balık Evi
Bir çok lüks restaurantlara gidiyoruz. Bakırköy'deki çayırlı balık evindeki lezzeti hiçbir yerde bulamıyoruz. Salaş ve çok keyifli bir mekan, servis harika, çalişanlar çok çok ilgili ve alakalıydılar. Eşim annem babam ve misafirlerle gittik çok lezzetliydi. mevlüt ustanın ellerine sağlık çok güzel ve harikaydı Genelde olta balığı ve deniz balıkları var çeşit bol ve ÇOK hesaplı ve makul fiyat
Hüseyin Taşdemir
18.09.2023
Çayırlı Balık Evi
Tesadüf geçerken gördüm balık yiyeyim diye ama ilgi sıfır :) çalışanların yüzler bir karış Bakırköy’de çok denk gelinecek birşey değil. sonra google yorumlarına baktım bir yerel rehber tek başıma yemek yiyorum diye bana nezaket göstermediler dedi. Şans bende tek geldim ve bu yorumdan sonra gözlemledim gerçekten kalabalık gelenlere eski müşterilere öyle bir sohbet muhabbet. İnşallah yanlı yaklaşmıyorum derken masamı topladılar herkese çay sorarken bana hiç sormadılar bile. Çayı kendim istedim. Fiyatları bir tık pahalı lezzet orta ama gerek iş yeri sahibi olduğunu düşündüğüm kişi gerekse çalışanlar gerçekten hiç güleryüzle değil
Merve Aslan
27.08.2023
Çayırlı Balık Evi
Çayırlı balığa geldiğiniz zaman mutlaka özgür şefi bulun kalamar karides deniz çipurası hep taze hep lezzetli harikaydı güler yüzlerinden dolayı çok teşekkür ederim.
Mirza Mehmet Eroğlu
27.08.2023
Çayırlı Balık Evi
Servis çok kötü, servis sonrası bir çay istedik, 2 farklı garson hemen geliyor diyip en az 10 dk bekletip hesap getirdiler. Balıklar da çok çiğ, istavrit kesinlikle yememenizi tavsiye ederi
Gokce Arpad
20.08.2023
Çayırlı Balık Evi
Balıklar taze, deniz ürünleri çok lezzetli, fiyatlar makul. Ortam mütevazı, eski mahalle dükkanları gibi, samimî, temiz. Açıkhava ferah. Mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
cCc
12.08.2023
Çayırlı Balık Evi
Yorum yukarıda kalsın diye beş puan verdim. Bugün hamsi alayım diye uğradım. Minnacık hamsileri 70 ila 100 lira arasında satıyorlar. Geçen hafta Sakarya dan 20 liraya aldığım hamsiyi 5 katına nasıl satıyorsun İstanbul'da. Enflasyonun kurnazı bunlar, denetim şart!
Barbaros Akmaral
08.08.2023
Çayırlı Balık Evi
Yıllardır aynı mekan, aynı lezzet, kaliteli ve makul fiatlr . kalamar muhteşemdi . Balık kavurma karides güveç tavsiye ederim. Mutlaka denemelisiniz bakırköy ÇAYIRLI BALIK EVİ.Zaten gidince görürsünüz. ilgi alaka zirve. taze günlük olta balıkları tezgahtan istediğiniz çeşitleri beğeniyorsunuz pişirip servis ediyorlar tek kelimeyle efsane efsane efsana
Behlül Can Üsnal
Çayırlı Balık Evi
Arkadaşlarla ilk defa geldik. Hiç bu kadar lezzet ve ilgi beklemiyordum. Kalabalık olmamıza rağmen hepimizle ayrı ayrı ilgilendikler. Ustalarının ellerine sağlık balıklar çok güzeldi.