Afyonkarahisar Valiliği Burmalı, Dervişpaşa Cd. No:10, 03100 Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar

• CumartesiKapalı
  • PazarKapalı

Afyonkarahisar Valiliği Resmi Web Sitesi. Afyonkarahisar Valilik. Afyonkarahisar. | Afyonkarahisar Valiliği Resmi Web Sitesi

Burmalı, Dervişpaşa Cd. No:10, 03100 Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar

• CumartesiKapalı
  • PazarKapalı

horrificdetective
01.10.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Valilik binalarının tasarımını çok beğeniyorum.
Cengiz Zengin
23.09.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Sayın valim ben merkeze bağlı halımoru köyü gençlik spor başkanıyım reisi cumhur sayın Recep Tayyip Erdoğan cumhurbaşkanımızın spora teşvik amacıyla futbol takımı kurduk lakin federasyon belediye ve il spor müdürlüklerine verdiğiz dilekçelerden hiç bir olumlu dönüş alamadık çocuklar tek forma yırtık kramponlarla futbol oynamaya çalışıyorlar bizler gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutmak için bu takımı gördük lakin kapatmak üzereyiz yapılacaksa her takıma yardım yapılsın köy takımı merkez takımı diye ayrım yapılmazın siz değerli büyüklerimizin desteğıni istiyoruz saygılarımla
vehbi erkan
18.09.2023
Afyonkarahisar Valiliği
sayın valim ilimiz Derviş paşa mahallesinde ailemle birlikte ikamet etmekteyiz.Malum kış günü havaların soğuk olması sebebi ile afjet ile ısınmaya çalışıyoruz fakat yeterli ısı verilmediğinden dolayı ısınamıyoruz aile boyu hastayız yetkililer hiç bir açıklama yapmıyor ama ücretlere zam yapılıyor daha önce doğalgaz gelmesi iştendi fakat oda verilmedi biz yetkililere ulaşamıyoruz lütfen bizim adımıza siz sorabilirmisiniz neden yeterli ısı olmadığını teşekkürler
Kıvanç
15.09.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Etrafıyla beraber güzel bir konumda yer alıyor ve kendisi de tarihi özelliğiyle güzel bir bina. Anıt parkın üst kısmında yer alıyor. Bulunduğu noktadan uzun çarşıya da bir bağlantı sokağı var.
Firat Kaya
30.08.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Afyon uygulama oteli için Nisan ayından beri temmuz ayı için aradım. Her defasında Haziranın son haftasında arayın denildi. Bugün tekrar aradım ve valilik bütün odaları ayırtı yer kalmadı bir yer olursa haber veririz dediler. Valilik defterin açılmasına 2 hafta kala bir anda vatandaşın önüne geçip hakkini elinden alıyor. Bravo ....
Aybala
26.08.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Çok kötü.Hiç tatil yapmıyor, buz gibi havada okula gidiyoruz. Ben doğudan geldim diye tatil yapmamanız hiç komik değil sayın valim. Lütfen kar tatili yapın.Lise son sınıfım ve bugün karda kayboldum arkadaşlarım beni her yerde aradı, kara saplanmışım meğer.
Salih Acar
08.08.2023
Afyonkarahisar Valiliği
tarihi bina lav taşından kablama yapılmış kapı girişleri
Cihade Kusoglu
07.08.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Oldukça yüksekte olabildiğince görkemli bir anıtla tamamlanmış harika bir alan çok heybetli görünüyor
Osman Turinay
30.07.2023
Afyonkarahisar Valiliği
Sayın valim, Akören beldemiz sınırlarında bulunan, Büyük Taarruz Şehitli önünde konuşlu Afyon-Antalya karayolundan araçla seyirhalinde iken Atatürk heykelinin sacece kalpagi belli belirsiz görünmektedir.Adeta ağaçların arasında kalmış ve unutulmuş hissiyatı hakimdir.Karayolu ile Atatürk heykelinin arasında önceden dikilmiş çam ağaçlarının zamanla büyümesiyle dıştan Atatürk heykelinin görüntüsünü engellediğinden sökülerek uygun göreceğiniz bir alana nakledilmesi,Ülkemizin kurucu lideri ve tarihin son meydan muharebesi muzaffer komutanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün anısına hürmeten gereğinin yapılmasını ilgilerinize Arz ederim