Ssc Tur Kızılay Mahallesi, Meşrutiyet Cd. Sünget Apt D:22/3, 06420 Çankaya/Ankara

Just a moment... |

Kızılay Mahallesi, Meşrutiyet Cd. Sünget Apt D:22/3, 06420 Çankaya/Ankara

• Randevu gerekli

Selçuk Kiraz
29.09.2023
Ssc Tur
Bizim turda rehberimiz Mert öksüz ve kaptanımız Mustafa bey çok iyiydi.Merdo çok bilgili ve işini çok iyi yapan bir rehber ssc nin otelleri bu fiyatlar için çok iyi, fakat turları alırken ekstra ları iyi okuyun çünkü baya bir ekstra var.Her söylenen organizasyon yapılıyor.Ciddi bir tür.
zarife alkaya
28.09.2023
Ssc Tur
Rehberimiz mert öksüz ve kaptanımız Mustafa beye çok teşekkür ederiz .. keyifli ve kaliteli bir organizasyondu..bundan sonraki seyahatlerinizde iç rahatlığı ile ssc tur u tercih edeceğiz ..
Betül Çıkrıkçı
14.09.2023
Ssc Tur
11 kisilik bir öğretmen arkadaşlar grubu olarak SSC turla 10 Haziran çıkışlı batı Karadeniz turuna katıldık. Rehberimiz u*** bey maalesef hiçbir konuda yeterli bilgiye sahip değildi. Rotayı ilk kez gördüğünü düşündürdü bizlere. Safranbolu içerisinde yürüyerek kaymakamlık konağına gitmek isterken iki kez kayboldu. Araçla hıdırlık tepesine gitmek istediğimizde yine yanlış yola girdik.Amasra'ya vardığımızda şehirde yine kaybolduk araçla ve şehri neredeyse geçip Sinop yoluna girdik. Yaşanan tüm bu aksaklıklar tabii ki saatin sarkmasına sebep oldu. Amasra'ya geldiğimizde şehri hiç bilmeyen grubu otobüsten indirip 2 saat vaktiniz var serbestsiniz deyip bıraktı.Biz rehber değil,sadece ulaşım ve konaklamaya mi ücret ödedik??Şehirle ilgili anlatımları otobüste yapıp benim anlattıklarımı inince gezerken görürsünüz dedi. Oysaki biz gezerken bir çok tur grubuyla karşılaştık ve tüm rehberler ekiple beraberdi ve sürekli anlatım yapıyorlardı.Bizim rehber bizi otobüsten indirip çay kahve eşliğinde sohbet ederken biz kendimiz şehri gezdik. Dönüşler toplanma saatine hiç uyulmadi.Başta uymayanlaradan biri de rehberimiz. Defalarca uyarmamiza rağmen tura lütfen saatlere uyalım demedi. Dönüş yolunda bir de diyor ki benim yarın boş günüm ben yatacağım zaten. İşe gidecek olanlar toplanma saatinde gelsinler. Bu nasıl bir uslupsa! Biz erken geliyoruz da ne oluyor? Bekledik otobüste sürekli.İstanbul'a dönerken tüm Türkiye nin kullandığı yolu birakip(güya orası rampaymis!) Sırf paralı yola girmemek için sahil yolundan gidip 4 saatlik yolu bize 6 saatte getireceklerdi. Çok şükür ki bizim olaya uyanıp arkadaşın israrlariyla normal yoldan gitmek zorunda kaldılar. Burada da arkadaşın gayet nazik bir şekilde bize mantıklı bir gerekçe sunun kabul edelim sahil yolunu demesine rağmen çok kaba bir şekilde davrandilar. Çünkü mantıklı bir sebep yoktu. Bu arada Safranbolu dan Amasra ya geçerken şoför Amasya ya gidiyormuş da başka bir misafirin uyarisiyla Amasra ya yönelmiş şoför. Onu da sonradan öğrendim. Ne şoförün ne rehberin hiçbir şeyden haberleri toktu.Hiç kimseye tavsiye etmiyorum. Sıfır güven bu tura. İşlerini layıkıyla yapmıyorlar. Stres atayım derken gerilme isteyen varsa buyursun...
Hasan Engl
07.09.2023
Ssc Tur
1 -4 Temmuz Karadeniz-Batum turu için biletlerimizi aldık hiç bir aksilik yaşamadan rehberimiz NİHAN hanım bizi karşıladı Trabzon havaalanında tura başladık o bölgeye çok hakim bir rehber tur bitene kadar bütün ayrıntısına kadar anlatıyor ve soru sorduğunuzda mütevazi bir şekilde cevap veriyor kesinlikle 4 gün boyunca bir kere olsun yüzünü asmadı hep güler yüzlüydü ve en önemlisi her yerin ne şekilde trafik olduğunu biliyor zamanında gidiyoruz ve çok yer keşfediyoruz elinden geldiği kadar hep yardımcı oldu 2 yaşında çocuğum vardı korkarak gitmiştik ama çok anlayışlı bir insan olduğu için hiç bir sıkıntı yaşamadık ve birde şöför bey de çok yardımcı oldu ona da ayrı teşekkür ediyorum ben ve eşim olarak SSC tur’a teşekkür ederim hem tur için hemde NİHAN hanım gibi bir rehberlere tanıştırdığı için :
G Ü
24.08.2023
Ssc Tur
23 haziran 2023 çıkışlı Karadeniz fırtınası batum turuna katıldık. Bayram turuydu yani. Bayram trafiğini hesaba katamamışlar 4 saat rötarlı yola çıkıldı ilk gün, yapılması gereken hiçbir şeyi yapamadık, yemek dahi yiyemeden Sümela Manastırına geldik, toplamda 15-20 dakika bile duramadık içerde manastır kapandı. Hadi fotoğraf çekin gidelim gibi bir tavır vardı zaten tur boyunca. Karagöl ekstra tur aldık ve orada da hadi yarım saat var koşun gibi bir tavır gördük. Hiçbir şeyden keyif almadık. Her şeyi koşarak ve panik içinde yaptık. ÇOK KÖTÜYDÜ. Tüm tur nolur yemek yiyelim diye yalvardık sanırım rehbere. Şöförler bir ellerinde telefon, son sürat araç kullanıyorlar. Can güvenliği de yok. Batuma çıkıldığında da kaybolduk ve rehberimize SSC tur yurtdışı internet hakkı sağlamadığı için rehbere dahi ulaşamadan ortada kaldık. Başıma bir şey geldiğinde rehbere ulaşamayacaksam neden rehberle çıkıyorum ki ben o zaman tura ? KORKUNÇTU. Erken ayrılıp uçakla döndük. Paramızla sefil olduk.
ppty krc
18.08.2023
Ssc Tur
Kurban Bayramı Karadeniz turunda rehberimiz Nihan Güven'di. Muhteşem bilgisi, donanımı, enerjisi ve ilgisi ile harika bir tatil geçirmemizi sağladı. Uzun otobüs yolculukları bile Nihan Hanım sayesinde inanılmaz eğlenceli geçti. Batum'a geçişimiz O'nun deneyimi ve yönlendirmeleri ile kolay ve sorunsuz oldu. İlk andan itibaren havaalanında ayrıldığımız ana kadar her şeyimizle ilgilendi. Karadeniz'in olağanüstü güzelliği, muhteşem doğası, tarihi, rehberimizin de yüksek kalitesi, bölgeye olan hakimiyeti ile birleşince muhteşem bir deneyim yaşadık.. Başta sevgili rehberimiz Nihan Güven olmak üzere SSC Tura çok ama çok teşekkürler ediyorum.. Keşke hiç bitmeseydi..:))"
Hakan Deveci
08.08.2023
Ssc Tur
Doğu Karadeniz ve Batum turuna katıldık. Rehberimiz Mahmut Çebi çok eğlenceli, konuya hakim ve mükemmel biriydi. Turumuz çok güzel geçti Mahmut Bey'in tecrübesi sayesinde. İnşallah Mahmut Bey'in olacağı her tura katılmak isterim imkan dahilinde. Kaldığımız otellerde güzeldi. Turu otobüsü de çok rahattı. Ekstra turlar da ayarlanan minibüslerde güzeldi. Herşeyiyle memnun kaldık. Teşekkürler SSC
Meral Ceylan
Ssc Tur
SSC turla 10 Haziran çıkışlı batı Karadeniz turuna katıldık. Rehberimiz u*** bey maalesef hiçbir konuda yeterli bilgiye sahip değildi. Rotayı ilk kez gördüğünü düşündürdü bizlere. Safranbolu içerisinde yürüyerek kaymakamlık konağına gitmek isterken iki kez kayboldu. Araçla hıdırlık tepesine gitmek istediğimizde yine yanlış yola girdik.Amasra'ya vardığımızda şehirde yine kaybolduk araçla ve şehri neredeyse geçip Sinop yoluna girdik. Yaşanan tüm bu aksaklıklar tabii ki saatin sarkmasına sebep oldu. Amasra'ya geldiğimizde şehri hiç bilmeyen grubu otobüsten indirip 2 saat vaktiniz var serbestsiniz deyip bıraktı.Şehirle ilgili anlatımları otobüste yapıp benim anlattıklarımı inince gezerken görürsünüz dedi. Oysaki biz hiç bilmediğimiz bu şehirde yemek yiyecek yer arayıp gezerken bir çok tur grubuyla karşılaştık ve tüm rehberler ekiple beraberdi ve sürekli anlatım yapıyorlardı.Kaldığımız otelde (Ege Resort) odalar temiz ve personel güler yüzlüydü. Fakat akşam yemeği maalesef çok kötüydü yemekten hepimiz aç kalktık. Kahvaltı bir nebze daha iyiydi. SSC ile ilk turumuzdu ve maalesef hiçbir konuda memnun kalmadık. Tam bir fiyaskoydu.
ecem gürsu
Ssc Tur
Baştan sona kadar korkunç bir geziydi. Döndüğümde arayıp durumu anlattım ve görüştüğüm kişi Yetkililerimizin size dönüş yapacağını düşünüyorum