Cowboy's Burger Aksaray Taşpazar Mahallesi 32, Ebulfeyz Elçibey Cd. 18A, 68100 Aksaray

$$$$$$

• Aileler için uygun
  • Katering
  • Organik yemekler
  • Alkollü içecekler için indirimli saatler
  • Geç kahvaltı
  • Salata barı

Seyfi Gunes
03.10.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Aksaray'da yemek yenilecek yerlerden biri. Fiyatlar aksaray için fazla gibi gözükse de gerçekten ideal. Hamburger, pizza ve farklı çeşitli yemekler var. Asitli içecekler ücretsiz olarak sunuluyor. Yemekler gayet leziz , sunumu da güzel. Ortam ise gayet otantik ve farklı. Çalışanlar biraz ilgisiz gibi, yemek bitmesine ve bunu görmelerine rağmen gelip boşları almıyorlar(belki bana denk geldi, bilemedim). Kesinlikle gelip denemenizi tavsiye ediyorum.
Büşra Güdenli
16.09.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Siparişimiz pişmemişti, soğuktu ve yanlış içecek gönderilmişti 6 menü söylediğimiz siparişte poşete bile koymamışlar elimizde içecekler menülerle rezil olduk paket servis seçtiğinizde çok da beklentiniz olmasın, bozmuşlar tercih edilmez
ntnt
14.08.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Bir çalışan yemek gelmeden başımızda dikilip rahatsız edici şekilde bakıp duruyordu.Kınıyorum ve garsonlarınıza iletişim eğitimi vermenizi öneriyorum
yıldız Alper
30.07.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Evet lezzet gayet güzel fiyat performansı iyi hizmet olarakta yeterli fakat mekan soğuk günlerde ısıtma konusunda bana göre yetersiz. Biran önce ısıtma sorununu çözmeleri lazım yoksa çocuklu ailelerin tercih yaparken biraz daha gitmek konusunda çekimser olacaklarını düşünüyorum.
Merve Topcu
28.07.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Burgerin eti o kadar çiğ ki resmen mölüyordu kurye ayağına çağırıp siparişi teslim ediyor bu nasıl bir saygınlık anlamadım sıcakta değil bir daha sipariş vermeyeceğim
Esma Ulu
27.07.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Birkaç saat önce sipariş verdik hala gelmedi orucu da açamadık iftar vaktini de bir saat geçti hiçbir yerden de ulaşamıyoruz ben böyle bir şey görmedim
Ayşe Atak
Cowboy's Burger Aksaray
Kuryenin üslubu yanlışşşKöfteler pişmemiş ve soğuktuPoşete bile koymamışlarr 6 tane menü ve içeceklerle elimizde kaldıkkPaket servis konusundaa beklentinizi fazla yüksek tutmayınn
Rukiye Demir
Cowboy's Burger Aksaray
Yemeğimizi almak için kurye ayağına çağırdı paketleri elimize tutuşturdu poşet bile vermedi köfteler pişmemiş ve soğuktu bir daha kesinlikle tercih etmeyeceğim bir yer ...
Emrah ZORLUKOL
19.07.2023
Cowboy's Burger Aksaray
Hamburger ve pizza menü söyledik, ikiside çok lezzetliydi ayrıca suffle siparişi verdik onuda çok beğendik. Kızıma boyama için kağıt ve kalemler verdiler, kızım sıkılmadı. Hamburger fiyatları içindeki et gramajına göre değişiyor, biz 100gr olanı tercih ettik, fiyat 100tl. Ayrıca pizza menü olarak 100tl, yanında patates ve içeceği var.Tavsiye ederim, biz çok beğendik...