Crowne Plaza Antalya Gürsu, Akdeniz Blv. 304. Sokak, 07070 Konyaaltı/Antalya

Crowne Plaza Antalya

Crowne Plaza Antalya - Antalya, Turkey | Official site of Crowne Plaza Antalya - read guest reviews, view photos, and get the Best Price Guarantee.

Gürsu, Akdeniz Blv. 304. Sokak, 07070 Konyaaltı/Antalya

• Aynı gün teslimat
  • Mağazadan teslim alma

Derya yücedağ
30.09.2023
Crowne Plaza Antalya
Otelde bu hafta konakladık. Sabahın köründe başlayıp akşama kadar devam eden house keeping sesleri tatilimizi mahvetti diyebilirim.2 kere telefonla bir kere bizzat resepsiyonla görüşmemize rağmen hiçbir değişiklik olmadı. Bu sabah yine yan odadan gelen sandalye çekme sesleri, eşya sesleriyle uyandık. Ek olarak oda temizliği çok dikkatsiz yapılıyor. Bardak koymayı unutuyor, yeri temizlemiyor, küvete dokunmuyor vs. Her seferinde bir telefon trafiği.Sıradan bir otelde makul bir fiyatla kalıyorsanıza bunuçları sineye çekebilirsiniz fakat bu otel bu olmamalı.Bunun dışında kahvaltı iyi ve geri kalan personel çok güler yüzlüydü. İki puan tamamen onlara.
Sevda Tarcan
25.09.2023
Crowne Plaza Antalya
Ailece 1 gece konakladık, konukların %98'i yabancı, hatta çocuklar Türkiye'de miyiz diye sordu :))) keyifli bir deneyimdi
cenk caba
17.09.2023
Crowne Plaza Antalya
Bir toplanti icin gittigimde kaldigim otel. Mecburen orada konaklayacagimizi bildikleri icin tek kurus indirim yapilmamisti. E indirim yapilmayinca bu ucreti hak ediyormu bakalim. Biz aksam girdik cikis saati 12 dediler rica minnet 14 yaptilar. 14 u gecerse ek ucret talep ediliyormus. Odalar genel itibari ile temizdi. En begendigim tarafi odada utu vardi.Gece sabaha kadar otelin disarda calisan klimasi uykunuzu kacirabilir ki benim kacirdi. Kahvalti o bolgede gordugum en vasat kahvalti idi. Kapali havuzda temizlik gorevlisi arkadasimiz, pis suyu havuz giderine cek paslayana kadar her sey iyiydi ama gorunce ciktik. Cok uyguna cok daha iyi hizmette kalinacak oteller var. Cikis yaparken google yorumu ricasi icin gelen musteri temsilcisi de varki sanirim olumlu yorumlarin bir cogu bu sekilde.
Atalay
03.09.2023
Crowne Plaza Antalya
Gerçekten 5 yıldızlı bir otel güler yüzlü ilgili personel ve bol çeşit muhteşem bir açık büfe kahvaltı temiz
SERDAR YALNIZ
25.08.2023
Crowne Plaza Antalya
İş gezisi sırasında Otelde konaklama imkanım oldu. Genel olarak herşey mükemmel fakat piyano sesi uzun süre kesilmedi. Sessizlik geç olsa da konforlu ve güzel deneyim oldu. Yemekleri de enfesti tavsiye ederim.
Hayat Y
11.08.2023
Crowne Plaza Antalya
Depremzede olarak Hatay’dan geldik. Ailemize bu zor dönemde kapılarını açtıkları ve bize destek oldukları için çok teşekkür ediyoruz. Otel çok temiz, düzenli, tüm kademelerde çalışan personeller çok ilgili ve güler yüzlü, hayatımızın bu zorlu döneminde unutulmayacak bir iz bıraktılar. Her şey için teşekkürler.
Cumali Celil Şahin
07.08.2023
Crowne Plaza Antalya
Sahile çok yakın. Yemekleri, imkanları, personellerin tavırları gayet güzel. Depremzede olduğumuz için bana ve aileme herhangi bir ücret talebi olmadan odalarını açtılar. Bize parasını verip kalan insanlara yaptıkları hizmetlerin aynısını sundular. Çok teşekkür ediyorum. Hepinizden Allah razı olsun.
Selin Tokgönül
26.07.2023
Crowne Plaza Antalya
3gece 4 gün ailecek konakladığımız bu otelden çok memnun kaldık. Oldukça temiz, yemekleri harika ve personeller inanılmaz ilgililerdi. Özellikle Yemek bölümünde bulunan Eylül hanım çok ilgiliydi. Hamilelik gibi özel bir durumum olduğu için bazı kokulardan etkileniyorum, bunu fark edip bana çok sıcak ve oldukça ilgili davrandı. Pek çok otelde bulundum ama aile sıcaklığını hissettiren nadir otellerden biri. Düşünmeden konaklayabilirsiniz. Çalışan ve ilgilenen herkese çok teşekkür ederiz. :)
murat tongaoğlu
Crowne Plaza Antalya
Personel çok ilgiliydi. Konum çok iyi. Atmosfer gayet hoş. Kahvalti daha iyi olabilirdi ama kahvaltida sunulmayanlari da talep ederseniz getiriyorlar. O bakımdan otel çalışanları çok yardımsever ve ilgililer. Biz ailecek 3 günlük tatil yaptık. Tekrar Antalya'ya gidersem kalmaktan tereddüt etmeyeceğim bir otel...
Ozge KELLECI ALKAN
Crowne Plaza Antalya
Temizliğinden, güleryüzlü personeline, yemeklerin kalitesinden, ilgi alaka destek her şeyiyle mükemmel bir otel. Depremzede olarak Hatay’dan geldik. Bu zor dönemimizde bize kapılarını açtılar. Her yönden yardımcı oldular. Ne kadar teşekkür etsek az gelir. Acımız çok büyük ama nispeten de olsa acımızı unutmamıza ve yaralarımızın sarılmasına yardımcı oldukları için minnettarız.