Kadı Efendi İskender Çakır, Afyon Uşak Yolu No:3/1 Afyonkarahisar merkez, 03030 Merkez/Afyonkarahisar

• Çarşamba24 saat açık

Levent Yeşilpınar
16.10.2023
Kadı Efendi İskender
Ramazan'a kapalıymış Kadı Efendi. Gittik kapıdan döndük. İnternette bu kadar güzel şeyler yazan misafirlerinizin hatrına, bari çalışma saatlerinizi güncel tutun. Çarşı içine gitmem gerekti sizin yüzünüzden.
fdnemrah fdnemrah
09.10.2023
Kadı Efendi İskender
Tatil dönüşü tesadufen girmistik yol ustu ugrayabileceginiz guzel bir restaurant. İskenderin sunumu ve lezzetini cok begendik. Servis ilk geldiginde kucuk gibi görünüyor ama gayet doyurucu. Personeli de ilgili tavsiye ederim Mayis 2022 1porsiyon iskender 59tl
arzu zeynep öcal
16.09.2023
Kadı Efendi İskender
tatilden dönerken ailemle ugradık. kasap köfte diye bir yemek sipariş ettik, sadece 4 tane kofte olmasını ve pişmemiş olmasını geçtim fiyatlar cok pahalıydı. Ayrıca servis de cok kötüyde çatal vardı bıçak yoktu, bıçağım meyve bıcagıydı. asla önermiyorum.
Alp Demır
13.09.2023
Kadı Efendi İskender
Serpme kahvaltı sipariş ettik ailecek ama masa da serpme kahvaltının serpmesini göremedik.o paraya daha fazla çesit beklerken kahvaltı tabağı gibi bir kac çesit kahvaltılık geldi. Bir daha serpme kahvaltıyı bilmediğim bir yerde sipariş etmemeye yemin ettirdiler diyebilirim
Önder Demir
Kadı Efendi İskender
Mercimek çorbası ve bol etli iskender yedik. Mercimek çorbası güzel ve kıvamındaydı. İskender bir porsiyon göze küçük gelsede doyurucu ve lezzetliydi. Çalışanlar çok ilgili ve güler yüzlü, ikram çayları lezzetli, ortam nezih ve temiz. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. 20.08.2022 tekrar Ankaraya dönüşte uğradım. Iskender şahaneydi ve patlıcan salatası efsaneydi.
Esra Dener
Kadı Efendi İskender
Gerçekten çok ama çok kötü bir yer geçerken uğramayın bile ramazanda iftar açma gafletinde bulunduk ezandan 20 dk sonra çorbamız 50 kere söylemeyle ancak geldi arka masaya nasıl olduysa takım elbiseli zengin kesim aile geldi nedense onların dönerleri bizden önce geldi sorduğumuzda ise dalga geçer gibi onlar sizden önce sipariş verdi dediler!!! Tamamen yalan biz ezan okunmadan 30 dk önce oturduk sipariş verdik bekledik onlar ezandan sonra geldiler neyse belli ki bazı şeylere hizmet ediyolar personelleri saymıyorum bile yolda toplasanız daha disiplinli insanlar olurdu heralde paramızla rezil olmanın uygulaması burası açık açık rezalet ötesi bir daha asla gitmeyeceğimiz bi işletme tavsiye etmem asla!
elif kio
Kadı Efendi İskender
Fethiyeden İstanbul istikametine giderken sonunda nezih bir yer bulmanın mutluluğunu yaşadık.. fiyatları makul kalitesi lezzeti servis hızlılıgı ve güler yüzlü çalışanları ile herşeyi beğendik..temiz ve gerçekten nezih bir yerin İstanbul başakşehirden buraya taşınmasına üzülsekte kendilerini burda bulduğumuza sevindik Afyon artık lezzeti servisi ve temizliği ile bir çok yere fark atacak işletmeye sahip oldu...ilgi ve sohbet için çok teşekkür ederiz..not: hazır buraya uğramışken yan taraftan lokum ve kaymakta aldık kendi imalatları olması ve temizliği ile kızıma gönül rahatlığıyla lokum yedirebilecegim ve bittikçe kargo ile sipariş vereceğiniz bir lokumcumuzda oldu.
sahinur
Kadı Efendi İskender
Tavsiye edilmeden ve harita da ki yorumlara dahi bakmadan cat kapi gittigimiz bir restorant oldu ‘Kadi Efendi Iskender’.Ilk once muhtesem lezzetli mercimek corba ve arkasindan efsane kivamda iskender yedik. Eti, sosu, pidesi, hafif aci biberi hepsi guzel ama gercek tereyaginin verdigi o lezzet var ya kelimeler yetmez anlatmaya. O kadar uzun zamandir boylesine lezzetli iskender yememistim.Mekanin temizligi, calinan muzigin ses ayari ve tum elemanlarin guleryuzu en az yedigimiz yemekler kadar kaliteliydi.Tekrar tesekkurler Kadi Efendi Iskender, iyi ki varsiniz.
bilge akyürek
Kadı Efendi İskender
Yol üzeri özdilek veya ikbale alternatif gidilebilecek bir yer. Çok güler yüzlü ve ilgili çalışanlara sahip olması memnuniyi verici. Döner yemiştik ve eti oldukça lezzetliydi. Ancak tere yağı daha lezzetli olabilirdi. Bir de çayı ikram edip kahveyi 13 lira adisyona eklemelerine bozulduk.