Blue Kefken Kefken, Cumhuriyet Cd. No 232, 41600 Kandıra/Kocaeli

Eylül Eylem Kırhan
22.10.2023
Blue Kefken
4 kişilik grubumuzla 2 gün konakladık. İlhan Bey son derece çözüm odaklıydı, geçirdiğimiz zamandan çok keyif aldık. Ayrıca benim gibi koku takıntısı olanlar için nevresimler çok iyi temizlenmişti ve harika kokuyordu :)
İslam Aydogdu
10.10.2023
Blue Kefken
Askeri kamptan yararlanmak için tercih ettik askeri kamp plajının hemen karşısında öyleki balkondan bile aile ferdlerinin denizini girebildiğini görebildik. Biz memnun kaldık bir problemle karşılaşmadık.
Enes yasin
05.10.2023
Blue Kefken
Yorumlara aldanarak gittim, fakat hiç memnun kalmadım. Yerlerde ve yorganın içinden böcekler çıktı. İsıtma klima ile yapılıyor ve sadece salona yetiyor. Diğer odalar soğuk kalıyor. Tuvaleti çok küçük kapıyı kapattığınızda diziniz kapıya değiyor ve son olarak balkona çıktığınız an diğer odalardakilerle dip dibe oluyorsunuz.
Hamza Aksoy
19.09.2023
Blue Kefken
Ailece tatile geldik harika bir yer öncelikle aşırı temizdi ilk girdigimizde ferah temiz bir görüntüyle karşılaştık. Her konuda yardımcı oluyorlar hep çözüm odaklılar hatta trafik var diye kendi motorlarını verdiler bana ☺️ kesinlikle korkmadan gelebilirsiniz halk plajina yürüyerek 1 dakika denizi güzel kesinlikle korkmadan içiniz rahat tercih edebilirsiniz. Kesinlikle kötü yorumlara aldanmayın harika bir yer.
Serpil Koyuncu
13.09.2023
Blue Kefken
Oncelikle iyi yanlarini yazacagim.Isletme sahipleri cok duzgun ve cozum odakli iyi insanlar. Gayet yardimci oluyor ihtiyacinizi karsiliyorlar.Apart cok temiz. Nevresiminden mutfagina esyasina kadar hersey temiz ve bunu goruyorsunuz.Plaja yakin ama yuruyus mesafesi var. 500-600 m kadardir diye tahmin ediyorum. Balkondan gordugunuz plaj askeri bolge. Orayi kullanamiyorsunuz.Sok market ya da diger marketlere yakin ve onunden dolmus-otobus geciyor.Gelelim kotu yanlarinaBiz terastaki apartta 3 gece kaldik. Cati kati oldugu icin cati egimi var ve gun boyu gunes aliyor. Sicak. Uzun boyluysaniz cati egimi buyuk skinti olabilir. Iki yonlu egim var cunku.Teras sabahtan itibaren gunes aliyor ve ustunde golgelik yapacak bir sey yok. Kahvalti aksam yemegi vs balkonda yiyemezsiniz cok sicak oluyor. Gun batinca kullanilabilir balkon.Mutfak esyasi goturmeniz gerekebilir ihtiyac duyulan her sey yok.Yandaki daire ile balkonlar dipdibe. Ayni anda balkon kullanildiginda ya da mutfaktayken diger taraf sizi gorebiliyor.Cadde ustu oldugu icin surekli ses var. arac sesi gece yarisina kadar bitmiyor. Oyle sessiz sakin balkonda oturayim diyebileceginiz yer degil.
Ömer Serez
06.09.2023
Blue Kefken
Konum denize yakın. Mahalle merkezine 6-7 dakika yürüme mesafesinde. Apart tarzı, mutfak mevcut, balkon geniş. Odalar temiz ve kullanışlı. Eşyalar eski değil. Ancak tam sezonda gitmediğimiz için (Nisan sonu) hava epey soğuktu. 1 adet klima var. Odalar ayrı olduğu için o klima sadece tek odayı ısıtıyor. Tuvalet-banyo kullanırken soğuk oluyor. Hizmet-ilgi-alaka güzel. Kahvaltı mevcut değil, ancak yanda otelin kafesi gibi bir alan mevcut, oradan atıştırmalık bir şeyler temin edebilirsiniz.
Furkan Altun
25.08.2023
Blue Kefken
Öncelikle konum olarak çok güzel bir yerde plaja 100 metre mesafede çalışanlar ve sorumlu kişiler çok ilgili Rıdvan ve İlhan beylere güzel hizmetlerinden ilgi ve alakalarından ötürü çok teşekkürler çok teşekkür ederiz.
armagan eroktay
12.08.2023
Blue Kefken
Biz eşimle çatı katında kaldık güzel bir balkonu da var deniz manzaralı...odalar temiz.klima tv vs mevcut yanliz uyarmaliyim eğer uzun boylu iseniz çatı katı dairede dikkatli olmakta fayda var kafanızı bir yerlere vurabilirsiniz ..kalacağımız oda müsait olduğu için erken girmemize de izin verdiler sagolsunlar memnun kaldık açıkçası tavsiye ederim
Sezai Uzan
04.08.2023
Blue Kefken
Otel kovanagzı denilen plaja bakıyor koy oldugu İcin dalga almadığı İcin hafta sonları cok kalabalık oluyor. Diger kerpe ve cebeci plajları da yakın ama cogu zaman cok dalgalı oluyor. Otelin konumu guzel cok buyuk bir otel degil. Her zaman yer bulunamıyor. Personel yardımcı oluyor her konuda. Ben begendim
alp ertunga koç
Blue Kefken
Gerçekten hizmet anlayışı, güler yüzlü samimi personeli ve titizliği ile dört dörtlük bir işletme. Özellikle personelin yakın ilgisi, odaların temizliği beni hayran bıraktı. Sürekli tercih edilecek ve müdavimi olunacak bir yer. Tavsiye edilir.