Yüksel Balık 2 Yeşilköy, İskele Cd. No:18, 34149 Bakırköy/İstanbul

$$$

Yüksel Balık 2 Yeşilköy, İskele Cd. No:18, 34149 Bakırköy/İstanbul

YÜKSEL BALIK | Yüksel Balık | Yüksel Balık, bugüne dek modern ve geleneksel servis anlayışımızla yüksek kalitede deniz ürünlerini oltanın ucundan sofranıza ulaştırmayı ilke edinmiş şık bir balık restoranıdır, Yeşilköy balık restaurantları, balık lokantası.

Yeşilköy, İskele Cd. No:18, 34149 Bakırköy/İstanbul

• Sert likör
  • Rezervasyon gerekli

Hakan can Karakoç
09.10.2023
Yüksel Balık 2
Hepsi çok leziz ama kalkan balığı şiddetle tavsiye edilir.. İkramlar müthişti. Hizmet ve servis on numara. Çok güzel ve şık bir mekan. Çok memnun kaldık.
Bican Karaca
18.09.2023
Yüksel Balık 2
2 kisi 4650 tl hesap geldi normal aksam yemegi 35 lik raki levrek kisiye yarimsar salata l .marin peynir lakarde karides kalamar 2 adet kavun karidejumbo patlican ezme menu bu nasil iyi bir hesap şarlayinca hesaba 3800 indiler
Alpaslan Serkan
02.09.2023
Yüksel Balık 2
Mezeleri ve güveçte balık gayet başarılı, çalışanlar ilgili, otururken anlaşılmıyor ama çıktıktan sonra fazla sigara kokusuna maruz kalabilirsiniz..
Fatih KIZILTAN
22.08.2023
Yüksel Balık 2
Öğle yemeği için ziyaret ettik. Meze tepsisinde seçenekler kısıtlı. Bu kategorideki bir restaurant için oldukça olumsuz. Bira ılık olur mu? Bahanesi olmamalı. Soğuk servis edemiyorsan bunu öncesinde söylersin. Dürüst olmak gerekirse tekrar tercih etmem.
Oğuz Gülay
30.07.2023
Yüksel Balık 2
Keiyfli ve güzel bir mekan, çalışanlar ilgili. Biz pandemi koşulları nedeniyle hafta içi gündüz vakti gittik, akşamın ilk saatlerine kadar yedik içtik. Fiyat konusunda yorum yapamayacağım zira hesabı ben ödemedim ancak yediklerimiz lezzetliydi. Kalamar, ahtapot, lakerda, karides hepsi güzeldi (karides bana göre biraz fazla acı, lakerda ise fazla tuzluydu ancak acı biber ve tuz tüketmediğim için bana fazla gelmiş olabilir). Hafif yağlı mısır ekmeği zeytinle harika gidiyor, yemek beklerken açlığınızı yatıştırırken iştahınızı kabartıyor.
ufuk yıldırım
Yüksel Balık 2
Masadaki boşu bile alamayan garsonlar ordusu.Kahvenin yanına su bile veremeyen garip davranışlı insanlar.tek başımaiki saat oturduğum masadan bir tek boş alınmadı.başka masaya geçtim oda aynı.resimler ektedir.
Nuran Özer
Yüksel Balık 2
Yüksel Balıkta yiyecekler çok lezzetli idi fakat fiyatlar yüksek grup olarak gitmiştik tüm arkadaşlarım aynı fikirde idi kalite yüksek fiyat yüksek
Neslihan Sahin
Yüksel Balık 2
Pahalidir.ama karides salatasi yemek icin vazgecilmezdir.
suzan pekbak
Yüksel Balık 2
Kaliteli işletme ve hizmet anlayışı ile yola cikilmis olan nu mekanda yediğiniz herşey günlük ve taze garsonlari guleryuzlu gittiğinizde aile ortamına katılmış kadar kendinizi güvende hissetmenizi sagliyorlar sahibi yüksel bey herkesle tek tek ilgileniyor selam veriyor birinci sınıf lezzetlerle tanisabileceginiz bu mekanda fiyatlar dışarıya göre biraz daha pahalı fiyat önemli değil diyenlerin gidebileceği kaliteli bir restorant
ali yıldırım
18.07.2023
Yüksel Balık 2
Karides güveç ve karides salata her zamanki gibi efsaneydi. Bir kere evde kendim yaparım dedim ama tatsız olaylar yaşandı.. yüksel gibi yapamadım hatta uzun bir süre karides yiyemedim uzun zaman sonra tekrar yedim efsane bir lezzet herneyse Manzara ve atmosfer gayet hoş mekan kaliteli