kefken Apart Daire (Pansiyon) Kefken, Kefken mahallesi girgin sokak 3 Kefken kandıra kocaeli Kandıra Kefken Yolu No:125, girgin sokak No:3, 41600 Kandıra/Kocaeli

kefken Apart Daire (Pansiyon)

Kefken Apart Daire | Kefken | Kefken Apart Daire, Kefken, Kocaeli, Turkey. 455 likes · 2 talking about this · 31 were here. Doğa harikası Kefken'de; Kumcağız plajına 4-5 dk...

Asiye Bulut
12.10.2023
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Biz buraya gelirken tedirgin geldik. Çünkü çoğu yerde temizlik güzel yapılmıyor. Ama temizlik konusunda kesinlikle 5 yıldız veririm. Hem temiz hem nezih insanlar ve bi sıkıntı olduğunda anında çözüm buluyorlar. Hem denize yakın hem evde huzurla kalabiliyorsunuz. Hem kalabalık hem çocuklarla geldik ama bahçede gayet rahat çocukların oynayabileceği alan bile düşünülmüş. Çok rahat ettik teşekkür ederiz. En kısa zamanda gelmeyi düşünüyoruz.
Ercan Göçlü
16.09.2023
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Evlerin konforu ve bahçesinin güzelliği ile mükemmel bir yer. 2 defa kaldık çok memnun olduk tekrar gitmeyi istiyoruz. Baha bey ve eşinin misafirperverliği için de tekrar çok teşekkür ederim. Ayrıca farkı sahillere ulaşım imkanı da rahat ve kolay olan bir konumda tavsiye ederim.
Doğan Saygın
15.09.2023
kefken Apart Daire (Pansiyon)
konum olarak plajlara yürüme mesafesi merkez yakın alışveriş için uygun daire temiz ve kullanışlı bahçe si barbekü çardaklari çok güzel ter temiz kullanisli aile ortami gonul rahatligi ile ailecek kalina bilinecek yer baha beye cok teşekkürler temiz ve güvenilir bir yer arıyorsanız kesinlik le gönül rahatlığı ile tavsiye ederim
OSMAN ERZURUMLU
11.08.2023
kefken Apart Daire (Pansiyon)
İlk kez otel harici böyle bir pansiyonda kalacağımızdan şüphe ederek gitmiştik. Ama 2 aile toplam 4 çocukla gittik ve çok memnun kaldık.Hem Baha Bey hem eşi çok sıcak insanlar. Ev çok temizdi. Bahçesi çocuklar için eğlendirici oldu ve çok işimizi gördü.Merkeze 5dk yürüme mesafesinde. Deniz için farklı farklı plajlara yakındı. Yürüme 5dk, araçla 1dk mesafede plaj var.Tekrar görüşürüz inşallah, kesinlikle tavsiye ederim.
mustafa kayacı
kefken Apart Daire (Pansiyon)
4 aile 3 daire tuttuk haliyle biraz kalabalık gittik. Yatak sayısı vs. yeterliydi. Bahçesi temiz ve düzenli. Çocuklu aileler için ideal bir yer. Ancak bazı konularda çok eksikler var ve bazı sıkıntılar yaşadık. Örneğin hemen yanı başınızdan geçen anayol nedeni ile bahçede otururken araç sesleri yüzünden insan kendi söylediklerini bile duyamıyor. Teras kattaki klimanın bozuk olması. Alt katlarda herhangi bir klima vantilatör hiç birşey yok. Akşam denizden döndüğümüzde duş alırken teras katın sıcaksu tesisatındaki bazı sorunlar nedeni ile duş alamadık mecburen altkattaki banyolarda duş aldık. Verandası çok dar yemek yerken sandalyelere oturup kalkmak tambir işkence. Kamelyadaki aydınlatma yok gibi birşey. Birde çocuklar gibi sürekli talimatlar veriliyor şunu şöyle bunu böyle yapmayın gibi.
Ömer Özgür
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Baha bey,gerekli herşeyi düşünmüş.teferruat ile hiçbir eksiğiniz olmuyor.çocuklu aileler icin birebir.bahçede salıncak,çardak ve barbekü keyfi var.teraslı odada kaldık balkon muhteşem.sinek kesinlikle yok havadar bir mekan.ormanın yanında kuş sesleriyle uyanıyorsunuz.sıcak su her daim var.baha bey ve ailesi her ayrıntıyı düşünmüşler.mutfak araç gereçleri klima,çamaşır makinası,tv,elektrik süpürgesi.gardrobun çekmecesinde saç kurutma makinesi var.yataklar rahat ve konforlu.denize yürüme mesafesi 10 dk.arabayla 3 dk.Arabayla gelenler için park yeri var.önünden yol geçse de kesinlikle tek tük araba geçiyor.ses sizi rahatsız etmiyor.en yakın market şok denize gidilen yolda sol tarafta.ekmeğinizi biraz fazla alın kalmıyor çünkü.bahçede dalından dut toplayıp yeme fırsatı da var.belki sezonu biz açtık inşallah devamı gelir.istanbuldan yol 1.5 saat sürüyor.tekrar gelicez inşallah.deniz kum güneş üçlemesine en uygun yer burası.herkese tavsiye ederim
Furkan Mert Topal
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Temizliğiyle, çalışanların ve baha beyin samimiyetiyle gayet güzel bir konaklama yeri. Gelmek isteyen herkese kesinlikle tavsiye ederim. Gerek rezervasyon olsun gerek hizmet olsun hiçbir sıkıntı yaşamadım, aksine süreç o kadar rahat geçti ki sanki kendi evimdeymişim gibi hissettim. Bulunduğu konum hem marketlere ve merkeze ve denize olan uzaklık açısından gayet iyi 4-5 dakika yürüme mesafesinde. Bahçesi geniş, güvenli, çocuklar için salıncak ve tahteravalli mevcut.
ELYASSA
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Kefkendeki kiralık daireler arasındaki en iyi yer kesinlikle burası. Evlerin temizliğine bizzat şahit oldum, detaylı temizlik yapılıyor, eksik olan en ufak bir şey olursa en kısa sürede tedarik ediliyor, ben ailemle çatı katında kaldım çok geniş ferah evleri var sabah terasta güneşin doğuşunu akşam batışını izlemek mükemmel zevk veriyor. Mutfakta ihtiyaç duyulan her şey var. Fazla kişi gelinir de tabak kaşık vs eksik kalırsa hemen tamamlanıyor. Banyoda  mutfakta musluklardan soğuk sıcak su mükemmel şekilde geliyor inanır mısınız sıcak yönüne çevirdiğiniz an sicacik su geliyor ısınmasını beklemiyorsunuz. Ayrıca su  hiç kesintiye uğramıyor şelale gibi akıyor. Önünde büyük bir otoparkı var arabanızın güvende olduğunun bilincinde oluyorsunuz. Otoparktan caddeye direkt cikabiliyorsunuz büyük kolaylık sağlıyor. Bahçesinde çardaklari, oyun alanı, denizden döndükten sonra ayağınızın kumunu akitacaginiz bir çeşmesi, el yapımı küçük bir taş fırıni, mangalı var. Alt katta oturanların  çardaklarin haricinde teraslarinda masa ve sandalyeleri var. Tüm bu sunulanlara karşın sizden istenilen temiz kullanmanız. Sırf ev sahiplerinin güler yüzü hoş sohbeti için bile gitmeye değer.
mert topal
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Kefken Apart Daire işletmecilerine çok teşekkür ederiz. Çok temiz güvenle kalınabilecek bir pansiyon. Sıcak aile ortamında keyifli günler geçirebilirsiniz. Aileler için doğru adres. Bahçesinde taptaze sebzeler meyveler var hijyenik temiz güzel bir apart. Denize yakın huzurlu sakin bir yerde. Emeği geçen herkese çok teşekkürler seneye görüşmek üzere
Seda Saygın
kefken Apart Daire (Pansiyon)
Doğasıyla evin çevresinin çocuklar için güvenilir olmasıyla ev sahiplerinin ilgi alakası anlayışıyla temiz ve özenli oluşuyla 10 yıldızı da hakediyor bu kadar temiz olacağını düşünmemiştim kendi evimde gibi rahat ve huzurlu oldum çocuğumu gönül rahatlığı ile bahçede yanlız bıraktım ailecek kalınacak bir yer coğu plaja yakın yurume mesafesi cevremdeki herkesle rahatlıkla paylaştım ve önerdim baha bey ve ailesine teşekkür ederiz (geceyi) ayrica kucaklıyoruz