Bastürk Dinlenme Tesisi Kapuzbaşı, Kapuzbaşı Şelalesi, 38500 Yahyalı/Kayseri

Bastürk Dinlenme Tesisi

Anasayfa - Kapuzbaşı Şelalesi | Baştürk Dinlenme Tesisi, kayalardan ve nehirlerden gelen heybetli su kaynaklarının, yaz kış akan heybetli suların, eşsiz güzellikteki yeşillikler ve bitişik dağların yanında doğasever misafirlerini beklemektedir.

Kapuzbaşı, Kapuzbaşı Şelalesi, 38500 Yahyalı/Kayseri

Emel Erarslan
11.10.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Biz kayseriden gidip kamp yaptık. Çadırımızı istediğimiz yere kurabileceğimizi söylediler. Ağaç eve kurduk. Yanımızdan sular akıyor ve şehrin gürültüsünden sizi kurtarıp dinlendiriyor. İşletme sahibi dursun amca eşi Iraz teyze ve çocukları çok iyiler ve cana yakın bir şekilde ağırladılar bizi. Iraz teyzenin bahçesinin ürünleri harika. Şelaleler ve doğa mükemmel. Kesinlikle görülmeye değer yerler. Her şey için teşekkürler.
ceyda mer
10.10.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Gece üc yaninizdan akan akarsuyun sesiyle uyuyorsunuz, sabah kalkıp, dursun hanimin eşinin tadina doyulmaz ekmeği ile (ekmegin tadi damagimizda kalacak) guzel bir sunum eşliğinde kahvaltinizi yapıp, manzaranın huzur veren, tam meditasyonluk ortaminda huzur buluyorsunuz. Akşam yemekleri de keza gayet lezzetli. Işletmeci size musteri değil misafir samimiyeti yaklaşıyor, evde gibi hissediyorsunuz. Ve ailecek hic oturmuyorlar, en ufaklari bile karinca gibi... Çarşaflar havlular vs gayet temiz. Yazin en sicak gununde geldik ve üşüyoruz:) gelirken kisliklarinizla gelmeyi unutmayin :) isletmecilerin samimiyeti ve ortamin huzuru ile gecireceginiz güne hazir olun...
Elif Çakır
30.09.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Balık menü yedik, balık güzel yanındaki pilavı beğenmedik. Fiyatlar ortalama, hemen yanından akarsu geçiyor ambians inanılmaz güzel.
Ayşa Taş
26.09.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Ortam havası imkanları çok iyi. Kamp yapmak isteyenler için alan var çadır başına 100 TL. Elektrik WC var duş yok. Kamp yapmak istemeyenler için pansiyonlar var. Sahibi çok cana yakın tüm sorunlarınıza yardımcı oluyor.kesinlikle gitmenizi şiddetle tavsiye ederim. Fiyat performans çok iyi.
Tahir Tas
25.09.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Sevdiğimiz bir yer havası dogadı suyu çok güzel günü birlik gidilecek yerlerden birtanesi
UoUo Sxlyz
31.08.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Mükemmel konum,harika yemekler,sıcak kanlı güzel işletme sahipleri ve çok iyi fiyatlar. Bu bölgede kalınabilecek ilk tesis olarak herkes aklının bir ucuna yazmalı muhakkak. Kalınan bungalov lar bence iyi ve diğer tesislerin imkanları ile karşılaştırınca eksiği yok hatta konum gereği fazlası var. Kesinlikle tavsiyemdir.
Muzaffer Çalık
Bastürk Dinlenme Tesisi
Kapuzbaşı Şelalesi tarafında kalınacak en güzel yer. Kesinlikle tavsiye ederiz. Biz ailece bir gece kaldık ve herşeyden çok memnun kaldık. Kalmak isterseniz başka yer aramayın. Kesinlikle tavsiyemdir... Her şey için teşekkürler Dursun Bey ve Ailesi..
İlkay Mermi
18.08.2023
Bastürk Dinlenme Tesisi
Kahvaltısı, akşam yemeği, teyzemizin leziz ekmeği ile bir kaç kilo alıp dönebilirsiniz. işletmecinin samimi ilgisi, calışkanlıkları, ufak çocuklarının bile karınca gibi müşterilerinin etrafında gösterdiği ilgi. Kendinizi müşteriden ziyade misafir gibi hissedeceğiniz, temiz, samimi güzel ve huzur dolu bir işletme. Herşey için teşekkür ederiz.
murat bahci
Bastürk Dinlenme Tesisi
Sans eseri googleden buldum ve reservasyon yapip ailece gittik. hem Basturk dinlenme tesisi hemde cevresi inanilmaz guzel. orada 3 gun kaldik tam aile ortami. hem tesisin sahibi dursun abi hem orada calisan arkadaslar baya guzel ilgilendiler. sabah selaleleri buz gibi sulari gezip aksamlari sicak bir cay esliginde sohbet etmek icin en idael yer. hem fiyat konusunda diger yerlere gore cok uygun. En guzeli samimiyet oldu. Herkeze tavsiye ederim
Veyis Seme
Bastürk Dinlenme Tesisi
Bugün Kapuzbaşı Şelalesi Baştürk dinlenme tesisinde konaklamak için iki aile olarak giriş yaptık. Kardeşlerim geldim geleli gördüğümüz ilgi ve alakayı hiç bir yerde rastlamadık. Hamza abi’ye, kardeşi Ali’ye, babaları Dursun abi’ye, anaların anası Dursun abinin eşi’ne burdan çok teşekür ediyor. İnsana insan gibi değer verilen, hizmette kusuru kabul etmeyen, “sen gel abi bir tatil yapta git dediler ve biz tatili burda yaşadık”. İnsanın her son gününü erteleyesi geliyor. Yemekler 10+++. “Kardeş, yemekler bu kadarmı güzel yapılır, insanın masadan kalkası gelmiyor”. Ana hakkını helal et, ellerin dert görmesin. Mutlaka burda konaklayın ve tatil nedir birde burda yaşayın.