Ali Baba Balık Ve Et Lokantası Ören, Av. ismail Kızıklı Cd, 10700 Burhaniye/Balıkesir

Ören, Av. ismail Kızıklı Cd, 10700 Burhaniye/Balıkesir

Ismail Sarı
05.10.2023
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Güleryüzlü samimi tecrübeli ınsanlar temiz bir mekan ailece gidilebilecek bir yer. Her şeyi ile muhteşem bir mekan.
Taner Yuce
23.09.2023
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Asırlık meşe ağaçlarının arasında ve altında salaş ama çok şirin bir mekân.Mezeleri, salatası güzeldi. Fiyat da uygundu. Tuvaletteki klozet değişmeli ve klozetin arkasındaki beyaz renk duvar pürüzsüz ve daha temiz görünmeli. Bir de tuvaletteki sıvı sabun üzerinden basmalı olmalı.Ali Baba ve çalışanlara teşekkürler.
Handan Terzi
30.08.2023
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Burhaniyede akşam yemeği için gittiğimiz çok güzel bi restaurant. Fiyatı uygun, aile ortamı. Sahiplerinin ilgili olmaları, cana yakın olmaları, hoş sohbetleri içimizi ısıttı gerçekten. Bahçe kısmında oturmuştuk. sessiz, sakin yemekleri de güzel bi mekan
Aylin Gengec
26.08.2023
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Ören’in sahilde güzel sokaklarından birinde keyifli bir mekana benziyor. Deneme şansımız olmadı ama sahibi bizi çok nazik bir şekilde davet etti. Vaktimiz yetmediği için gidemedik ama gitmek üzere kaydedip menünün fotoğrafını çektik. Karşılama çok güzel olduğu için 4 yıldız verdim. Ve fiyat bilgisi paylaşmak istedim. Denediğimde tekrar değerlendirip güncelleyeceğim.Bir hafta sonra gelen güncelleme; dün gece eşimle gidip yemek yedik. Açık olmak gerekirse fiyasko. Karşılama çok iyiydi ancak sorun sadece karşılanmak değil. İyi de ağırlanmak istiyoruz. Mesele masaya oturtmakla bitmiyor, biz o masadan hakkınca hizmet alıp kalkmalıyız.Sonuçta para dediğimiz şeyi biz de emekle kazanıyoruz.Gelelim eksilere, Levrek salata ve 35 lik rakının olduğu menüye ilave tekir ve yoğurtlu köz patlıcan sipariş ettik. Levrek bir tık daha pişirilebilirdi ancak yine de tatsız bir balıktı. Tekir güzel kızartılmıştı ve yine lezzetsiz olmakla birlikte 10-12 adet serçe parmağım büyüklüğünde, porsiyon olamayacak kadar azdı. Salata standart, fakat meze iki çorba kaşığı kadar ancak geldi. Biz hesabı öderken eşim bir önceki misafirin serzenişini duymuş. Fiyatın pahalı olduğunu ve İstanbul’da bu yemeği yarı fiyatına yiyebileceğini söylemişler. Haklılar. Mekanın tek artısı her istediğimizi anında yerine getiren servis yapan hanımefendi. Kadın bütün akşam pire gibi çalıştı. Her masaya tek başına yetti. Güleryüzlü bir hizmetti ama içi boş bir menü oldu. Bizi karşılayan ihtiyar mekan sahibi ise sadece etrafa bakınıp yeni müşteri kesme derdindeydi. Bu arada mekanın müdavimleri de var. İhtiyar onlara da giderken el salladı çok yorucu olmalı. Toplumsal cinsiyet eşitsizliğine hayır diyerek, görüşümü olumsuz belirtiyorum. Sadece bir kadının emeğine ve çabasına dayanarak işletme ayakta tutulmaz.( bu arada benim görmediğim, bilmediğim bir emeği varsa sözümü geri alırım, yorumum gördüklerimle sınırlı ve tamamen subjektiftir )
Dilara Kalmuk
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Yemeklerini de hizmetini de çok sevdik
ا
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Sanki köydeki akrabanızı ziyaret etmiş hissi yaşıyorsunuz güler yüz, lezzetli yemekler tam aile mekani arka bahçesi cok guzel salıncak sedir keyif burada
Abdullah Yıldırım
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Çok nazik bir şekilde karşılandık. İlgi çok iyiydi. Özellikle masamızla ilgilenen güleryüzlü hanımefendiye teşekkürlerGelelim neden 2 yıldız ( normalde 1 yıldız, ilave 1 yıldız servis yapan hanımefendi için):Küçük porsiyonlardaki mezeler sıradan, çipura ortalamaydı. Kalamar ise hem lezzeti hem de lastik" gibi olması nedeniyle bugüne kadar yediğimiz (yemeye çalıştığımız daha doğru) en kötü kalamardı. Bu kalamarın porsiyonu 60 TL (ince lastik halkaların tanesi 10 TL neredeyse). Çiftlik Çipura'nın 70 TL olması biraz yüksekti. Buraya kadarını herhangi bir vasat lokantada da görebilirsiniz.Fiyat/performans ile ilgili fikrimizi nazik bir geri bildirim olarak işletme sahibine (Ali Baba) iletmek istedik. Böylece "güleryüzlü" işletmelerine bundan sonrası için küçücük bir katkıda bulunabilirdik.Sahibi Ali Baba'nın tepkisi çok şaşırtıcı oldu. Geri bildirimi almak bir yana hararetli bir şekilde "bu çukurun en ucuzu benim" diyerek
gulcinnet gulcinnet
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
Sardalya ve meşhur köftesinden yedik, çok güzel ağırlandık, yine geleceğiz tabii ki, tavsiye ederiz
adem gurler
09.07.2023
Ali Baba Balık Ve Et Lokantası
besleme balık yedirdi. av sezonu başladıktan sonra tam eylülün ilk haftasında bunu yapması biraz garip tabi. hijyeni konusunda da biraz kötüydü. ama balık havuz balığı olmasına rağmen iyi pişirildiği için güzeldi