Buta Tour İstanbul Küçük Ayasofya Mahallesi, Küçük Ayasofya Cd. No:33, 34100 Fatih/İstanbul

Buta Tour |

Küçük Ayasofya Mahallesi, Küçük Ayasofya Cd. No:33, 34100 Fatih/İstanbul

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

Nezihe Ertunç
12.10.2023
Buta Tour İstanbul
Bugün ki Dolmabahçe turumuz çok güzel geçti Buta tur şirketi ile böyle bir geziye çıkmak çok eğlenceli ve güzeldi Ailemizle beraber ilk defa ilk defa böyle bir tura katıldık herkes çok ilgiliydi rehber çok bilgili ve neşeliydi aklımızdaki bütün sorulara cevap verdi emeği geçen herkese teşekkürler özellikle Öznur hanıma ayrıyetten teşekkürlerimizi iletiyoruz çok anlayışlı ve kibar bir hanımefendiydi
Murat ARSLAN
11.10.2023
Buta Tour İstanbul
Tek kelimeyle mükemmel bir turdu 15 Ocak akvaryum turumuzda rehberlerimize teşekkür ediyoruz çok güzel ilgilendiler ve çok iyi eğlendik bu akvaryum turu sayesinde çok çeşitli balıklar hatta penguenler gördük çocuklarla beraber katıldığımız en güzel turdu servis şöförü dahil bütün ekibe teşekkür ediyoruz öznur hanıma da bizi çocuklarımız için bı kadar güzel yönlendirip bunladse keyifli bir tur ayarladığı için teşekkür ederiz bir sonra ki turumuzda görüşmek üzere
NURCAN ERTUNÇ
09.10.2023
Buta Tour İstanbul
Daha önce başka firmaların turlarına katılmış biri olarak hiç düşünmeden Buta touru tercih edin derim. rehberleriniz, kaptanlarınız çok iyi ve samimi insanlardı, Herşeyden önce işlerini ne kadar özen ve sevgiyle yaptıklarını yaydıkları pozitif enerji ve samimiyetlerinden hissedebiliyorsunuz. Tur boyunca motivasyonları hep yüksekti ve bunu bize çok güzel yansıtıp hep motive ettiler detaylı anlatım yaptılar tur başlamadan önce hepimize kulaklık dağıttılar rehberi duymakta hiç zorlanmadık çok profesyonel bir sistemdi, üstten üstten anlatıp turu bitirmediler , fotoğraf çekilmemize müsade edip alışveriş yapmamıza izin verdiler hepsinde sabırla beklediler sorduğumuz bütün sorulara içtenlikle cevap verdiler tur bitiminde otobüsler ve rehber eşliğinde herkes sağ Salim ve mutlu bir şekilde hoteline bırakıldı iyi ki Buta touru tercih etmişim, bundan sonraki bütün önceliklerim Buta toura. ekibiniz ve öznur hanıma teşekkür ederim
Muhammet Sari
26.09.2023
Buta Tour İstanbul
Mükemmel ötesinde bir İstanbul turuna katıldık, 5 değil 10 yıldızı hakediyorsunuz i, İstanbul denilince akla gelen her yeri Buta Tour sayesinde keyif ve heyecanla gezdim inanılmaz bir deneyim yaşadım, harika bir ekibiniz var hotelden alınıp geri bırakılana kadar herşeyimizle ilgilendiler, rehberleriniz çok deneyimli ve bilgililerdi aldığınız parayı sonuna kadar hakediyorsunuz istanbula her geldiğimde ilk tercihim her zaman siz olacaksınız Buta Tour ekibine ve öznur hanıma teşekkür ediyorum sevgiyle kalın.
Sümeyye Özçelik
23.09.2023
Buta Tour İstanbul
Buta tour firmasıyla ilk gün Sultanahmet ve Ayasofya turuna katıldık manevi değeri yüksek bir tur oldu, çok memnun kaldığımız için kendilerinden üç farklı tur satın aldık hepsinden çok memnun kaldık İstanbul için sectigim en iyi tur şirketiydi bütün personelleri birbirinden güler yüzlü samimi ve ilgililerdi Teşekkür ediyoruz iyi ki varsın Buta tur Öznur hanımın da emeğine sağlık bizimle çok güzel ilgilendiği için
Özgür Ert
08.09.2023
Buta Tour İstanbul
İnanılmaz eğlenceli bir tur inanılmaz ilgili bir ekip akşam ki gemi turuna katıldık yemekler harika, gösteriler mükemmeldi ortam çok iyiydi çok güzel arkadaşlıklar edindik 4 arkadaş gitmiştik bir çok insanla tanışıp kaynaştık sayenizde aynı ekip +2 kişiyle sabah ki vialand turunuza katıldık orda da bomba şekilde eğlendik bize böyle güzel anlar yaşattığınız için Buta Tour ekibine ve Öznur hanıma teşekkür ederiz
Umut Sazlı
27.08.2023
Buta Tour İstanbul
Katıldığımız D turunda Süleymaniye camii ve dolmabahçe sarayını gezdik rehberimiz verdiği bilgiler ve anlatımı çok güzeldi çok keyifli bir gün geçirdik buta tour a ve kaptanımız Hakan beye ilgisinden ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim.
Muhammet Keskin
25.08.2023
Buta Tour İstanbul
Buta Turun Yalova turunu tercih ettim muhteşem bir hafta sonu geçirdim. Öncelikle Güler yüzlü ilgili Kaptanımız Recep bey'e Deneyimli rehberinize ve Buta Tur'a teşekkür ederim. Recep bey işinde uzman her halinden belli oluyor ❤️