Özcanlar Köfte | Sahil Şube Merkez, Ertuğrul Mahallesi, Atatürk Blv., 59100 Süleymanpaşa/Tekirdağ

Özcanlar Köfte | Tekirdağ Köftesi - Özcanlar

Merkez, Ertuğrul Mahallesi, Atatürk Blv., 59100 Süleymanpaşa/Tekirdağ

• Trend

Merve Yagmur
09.10.2023
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Özcanlar köftenin tek şubesi burası sanırdım, o yüzden haritalara yazdığımda ilk çıkan yeri seçince az kalsın yanlış yere gidiyordum, böylece yanlış yoldan giderek birden fazla şubesi olduğunu öğrendim. Diğerlerini görmesem de bence en güzel şubesi burasıdır neticede sahilde :)Köftelerine gelecek olursam sadece bu köftelerden yemek için bile günübirlik İstanbul'dan Tekirdağ'a gelinebilir ki eğer yol üstüyse kesinlikle uğrayın derim. Yanına da güzel bir piyaz ve üzüm suyu eklediniz mi ohh tamamdır, hem dinlenirsiniz hem mideniz şenlenir.Restoranın önünde park yeri bulamazsınız da üzülmeyin, hemen arka caddede kendi müşterilerine özel ücretsiz otoparkı mevcut, oraya bırakabilirsiniz.Şimdiden afiyet olsun!
Mehmet Baytura
16.09.2023
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
İstanbuldan 5 kişi tekirdağ köftesi yemek için geldik ahım şahım olmasa da köfteler gayet iyiydi. Fırın sütlaç önermiyoruz çok sıvı kıvam olmamış. Salata normal masaya çömlekte yoğurt geldi kesinlikle tavsiye ediyoruz hepimiz çok beğendik yoğurt mükemmeldi. Hizmet gayet iyi sipariş çok hızlı geldi bu yoğunlukta bu hız şaşırtıcı. Otopark 1 saate kadar ücretsiz ideal mekan gidilebilir.
Mehmet Akif KÖROĞLU
03.09.2023
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Servis, lezzet ve mekan çok güzel fakat garsonlar çok samimiyetsiz ve değişik bakışlar altında yemek yemeye çalışıyor gibi hissediyorsunuz.Süleymanpaşa Köfte ve Hayrabolu tatlısını öneririm.(55+23 TL)
Hülya Gürbüz
22.08.2023
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Her zaman ki gibi süper. Hizmet çok iyi, yemek çok iyi, kapıda güler yüzle karşılama , servis çok iyi. Masamızla ilgilenen garson Samet Bey'e çok teşekkür ederiz. Çorba ile beraber kişi başı 350 lira kadar verdik.
mehmet koyuer
27.07.2023
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
4 yıldız yoğunluk kargaşası nedeniyle, lezzetli, porsiyonlar yeterli durumda, köfte lezzetli, piyaz başarılı, salata lezzetli, yoğurt enfes ve mutlaka şekersiz katkısız tekirdag üzüm suyunu denemelisiniz. Peynir helvası lezzetli hayrabolu tatlısı lezzetli ancak tercih sebebi değil.
Gözde Karabuğa
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
İlgi alaka çok güzeldi. Tekirdağ gelmişken meşhur köftesini en meşhur yerde yemeden dönmeyelim dedik.
Çetin Ayhan
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Kaç defa Tekirdağ üzerinden İstanbul’a gittim hatırlamıyorum. Özcanlar köftenin sahil şubesine hiç gitmemiştim. Lezzet olarak zaten diyecek bir şey yok. Fiyatlar kalitesine göre makul seviyede. İçerisi tertemiz ve düzenli. Servis oldukça hızlıydı. Gürbüz beye ilgisi ve alakası için çok teşekkürler.
Mustafa Eker
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Çanakkale dönüşü kiraz festivaline uğradık Tekirdağda, çok kalabalıktı kiraz aldık, özcanlar köfteye uğradık çok lezzetli kaliteli yumuşak köftesi, piyazını beğenmedik, antalya piyazı gibi değil yumurta koymamaları büyük eksik piyaza, Hayrabolu tatlısını çok beğendik hafif ve lezzetli fiyatları çok makul, mekan fuldü dışarda on dk kadar bekleyebilirsiniz
ahmetcem
Özcanlar Köfte | Sahil Şube
Tavsiye üzerine geldim. Tekirdağ köftesi gayet lezzetli. Hızlı bir servisi var. Tatlı olarakta hayrabolu tatlısı söyledim. İlk defa yeme fırsatı buldum. Çok fazla tahin döküyorlar üzerine. Tahini az tutarlarsa daha iyi olur diye düşünüyorum.