Cappadocia In Stone House 2.Küme No: 23, 50580 Avanos/Nevşehir

Ceren Çağla Akyol
05.10.2023
Cappadocia In Stone House
Konum olarak her yere yakın kahvaltıları güzel çalışanlar ve sahipleri sıcak kanlı, samimi insanlar. gezme konusunda bize yardımcı oldular. odalar küçük ve ilk odaya girişte yoğun kötü bir koku vardı sebebini bulamadık en üzücü olan oydu. Onun harici güzel bir tatil geçirdik odalar sıcaktı. Odada su ve kahve ikramı var bu güzel teşekkür ediyoruz.
Sadık Açış
08.08.2023
Cappadocia In Stone House
Bu bölgede ilk defa konakladık ve çok memnun kaldık. Çalışanlar iyi niyetli ve güler yüzlü, yönlendirici ve içten kahvaltısını çok beğendik özellikle pişi ve pekmezi çok güzeldi.Kaldığımız oda ferah ve güzeldi otantikti, pencereden sabah yatakta uzanarak izleme keyfi mükemmeldi
İlayda Azra Cihan
29.07.2023
Cappadocia In Stone House
Ailecek tatile geldik ve çok memnun kaldık. Merkezi bir konumda olduğundan etraftaki tarihi yerlere ulaşım da kolay. Otelin sahibi Filiz abla ve çalışanları çok ilgili ve samimiydiler. Gün doğumunda otelimizin terasından balonları rahatca izleyebiliyoruz. Kahvalıları muhteşem ve otel çok temiz.
Büşra Avcı
Cappadocia In Stone House
Ailecek Kapadokya tatilimiz için tercih ettiğimiz aile işletmesi. Otele geldiğiniz andan itibaren aile sıcaklığında bir ilgiyle karşılaşıyorsunuz. Hiçbir hazırlık yapmadan plansız gelişen tatilimizde otel sahipleri Ahmet Amca ve Bülent Bey bize her türlü ulaşım, rehberlik ve akşam yemekleri konusunda organizasyonlarımız için yardımcı oldular (Hatta otele bile gelmeden bizim için shuttle ayarlamaya öncülük ettiler). Filiz Hanım'ın lezzetli kahvaltıları ve güleryüzü ile kendimizi otelde kalmaktan ziyade aile dostlarımızla olduğumuzu hissettik. Lokasyon olarak Çavuşin köyünde bulunmasına rağmen bireysel görüşüm; Göreme'deki bir çok otele göre çok daha kaliteli bir hizmet mevcut. Odalarınız istediğiniz an temizleniyor, kahvaltıları lezzetli ve doyurucu. Gelen her misafire özel ilgi ve alaka gösteriliyor. Çocuklu misafirlere karşı toleransları yüksek :) Terasında sabahları balonları izlemek aşırı keyifli ve konum olarak da sakin bir yerde. Gittiğim yerlerde otellerle muhakkak hizmet sorunu yaşayan biri olarak ilk defa bir otelden f/p olarak maksimum tatmini sağladım diyebilirim. Kapadokya tatili düşünen herkes için tavsiye edebileceğim bir otel. Ahmet Amca ve ailesine çok teşekkür ederim. <3
Bilge Şimşek
Cappadocia In Stone House
Otel konum olarak merkezi bir yerde her yere kısa sürede erişilebilir. Oldukça ilgililer, özellikle Filiz hanımın harika kahvaltısına bayıldık.
Kaan Kalyon
Cappadocia In Stone House
Bulunduğu konum bakımından ortalama bir yer diyebiliriz. Personelleri mükemmel. Eğer Kapadokya'ya yeni geldiyseniz size gezebileceğiniz yerler ile ilgili bir harita bile düzenleyebiliyorlar. Kahvaltı ilk gördüğümüzde biraz az gibi gelmişti ama gerçekten doyurucu. Odalar çok güzel ve rahat. Bazı günler otelin terasından uçan balonları izleme fırsatınız olabiliyor.
Levent Batmaz
08.07.2023
Cappadocia In Stone House
Eşimle birlikte 10. yılımız için tercih ettik. gerçekten çok memnun kaldık.Otel sahibi Bülent Bey oldukça ilgiliydi.eşimin rahatsızlığı sebebiyle kaloriferlerin erken açılmasını rica etmeme gerek kalmadan ince düşünerek kendisi açtı. Esra hanım gezilecek yerler konusunda tam bir rehberlik yaptı. Otel çalışanları gerçekten çok ilgili ve güler yüzlüydü. hepsine tek tek teşekkür ederiz..