Keyf-İda Kahvaltı Bungalow Gülbahçe, Kızılkeçili Köyü, Küme Evleri No:127, 10300 Edremit/Balıkesir

Gülbahçe, Kızılkeçili Köyü, Küme Evleri No:127, 10300 Edremit/Balıkesir

Busra Tarhana
27.08.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
haftasonu icin gittik ailecek 2 gece kaldik. aslinda bahcesi, manzarasi, kahvaltisi, odalarin temizligi, ilgi alaka gayet guzel, cocuk parki da guzeldi. fakat maalesef aksamlari alkollu gruplar oluyor. alkollu biryer olmadigi icin tercih etmistik aslinda. fakat her iki aksamda rahatsiz edici oldu. cocuklari bahcede serbestce vakit gecirecegiz diye dusunurken odaya kapanmak zorunda kaldiik aksam. fakat ertesi gun bu sekilde olmaz denmisti. ertesi gun geziden döndüğümüzde yorgunduk ve yine boyle bir durumla karsi karsiya kaldik. alkolsuz konsept olsaydi guzel mekan.
kerem bademli
22.08.2023
Kahvaltı dışında 2 su 2 kahve içtik kahvaltı hariç extra 200 yazmışlar
Nurcan Baran
21.08.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
3 günümüzü geçirdiğimiz keyfida'da güzel bir tatil yaşadık, konum olarak hem sakin hem de ulaşım anlamında köye yakın bir konumda, odaların temizliği, hizmet, manzara hepsi çok iyiydi. Hele kahvaltı... Hem açık havada hem kapalı alanda kahvaltı yapma imkanı sunuyorlar, kahvaltının özeni temizliği kadın eli değdiği belli.. Yalnız sedir evinin arka tarafında güneş enerjisi su damlatıyordu, şıp şıp.. Düzenli seslere hassasiyeti olan kişileri rahatsız edebilir, biz dışarıdaki kuş seslerinden onu duymadık bile.. Kısacası çok memnun kaldık, tekrar tercih edebileceğimiz bir yer.. Herkese çok teşekkürler..
Zynp !
19.08.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
29.Nisan tarihinde 11 kişilik çocuklu grup olarak konaklamamız oldu içeriye adımımızı atar atmaz huzur, kuş sesleri ve güler yüzlü çalışanlar bizi karşıladı. Konum ve manzara müthiş. Odalarımız temiz ferah ve genişti. Hizmet için ne diyeceğimi bilemiyorum hiç mi aksamaz servis hiç mi istenen yanlış getirilmez yok burada olmuyor hayran kaldık her siparişimizi ricamızı anında hep bir gülümsemeyle yaptılar. Kahvaltı masamızdan ise hiç kalkmak istemedik :) Çok lezzetli mutfak çalışanları her detayı soruyor size çıkışta her birine teşekkür ettim ellerinin lezzeti itinayla hazırladıkları sofra için. Çocukların koşturabileceği kocaman yeşil bir alan ve oynayacakları bir park var. Anlayacağınız burada her yaştan misafiri memnun etmek için her şey düşünülmüş. Hem çocuklarımız hem biz yetişkinler yüzümüzde kocaman bir gülümsemeyle ayrıldık Key-i İda'dan. Bir sonraki konaklamamızı iple çekeceğiz, tekrar teşekkürler..
Ferhat Tamur
29.07.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
Kahvaltı için ziyaret ettik.. Mekan olarak ortalama diyebilirim..Daha keyifli hale getirilebilir..Ancak alanı çok geniş ve rahat bir şekilde kahvaltınızı yapabiliyorsunuz.. Çocuk oyun parkı mevcut.. Kahvaltıya gelirsek kendinizi Kazdağlarının eteklerinde bir mekanda değil de İstanbul’da sıradan bir kahvaltı mekanında hissediyorsunuz.. Çeşit çok gibi görünse de porsiyonlar çok küçük ayrıca ürünlerde bulunduğu yerin doğallığını hissedemiyosunuz.. Fiyat bölgeye göre pahalı diyebilirim. Hizmet iyi, çalışanlar güleryüzlü.. Sadece çok kalabalık olmamasına rağmen garip bir panik havasındalardı:) Tekrar tercih eder miyim, malesef.
Tuğba Avcı Çelik
26.07.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
Kahvaltı için ideal bir yer mi arıyorsunuz? Damak zevkinize bol çeşitliliği ile hem göze hem mideye hitap eden, cebinize uygun, temizliği ile göz dolduran güler yüzlü personeli ile muhteşem hizmet veren ender bir yer. Gittim kahvaltı yaptım muhteşem bir gün oldu, kahvaltı günün en önemli saati eşiniz dostlarınız ile gidebileceğiniz nezih sakin muhteşem bir yer, manzarası da cabası. Gidin görün bence kesin değecek... Teşekkür ediyorum keyf-ida
HALE YEŞİLNİL UĞURCU
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
Babalar gününde kahvaltıya gittik. Ortam çok iç açıcı . Zeytin ağaçlı bahçe ortamında sağlanan rahatlık. Hizmet Egeli çalışan veya hizmet verenlerin güleryüzü ile çok güzeldi. Kahvaltılıkların tadı ve kalitesi de güzeldi. Ben ve eşim beğendik. Memnun ayrıldık.
Ali Kivanc
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
2 aile kahvaltı için gittiğimiz temiz havanın, ağaçlarla kaplı manzaranın olduğu işletme. Mevsim itibariyle kapalı yerde 4 kişilik serpme kahvaltı istedik. Kızartma, yumurta, sucuk, reçeller, pişi, sigara böreği, pankek gibi çeşitli bir kahvaltı geldi. Çay sınırsız. Personel güler yüzlüEksilerBelirtmem gerekiyor ki 4 çeşit peynir için kişi başı birer adet peynir düşüyor. Bal ve çikolata yoktu, sonradan rica ettik ama gelen bal dan başka herşeye benziyordu.Birde aile işletmesi olması sebebiyle olsa gerek profesyonellikten uzak.Sonuç olarak güzel bir yer, biz beğendik, eleştirileri olumlu yönde alıp geliştirirse çok daha iyi bir işletme olacaktır.
Dicle Sarı
12.07.2023
Keyf-İda Kahvaltı Bungalow
Tek kelime ile MÜ KEM MEL bir 10 gün geçirdik. İşletme diyemeyeceğim çünkü tam bir aile sıcaklığı ile ilgilendiler bizimle. Kahvaltısı inanılmaz lezzetli ve ganii.. Güleryüzlü ve sıcakkanlı insanların var olduğunu hatırladık. İstanbuldan geldik ve belli ki her sene geleceğiz.