Aktaş Şelalesi Aktaş Şelalesi, 81800 Hemşin/Akçakoca/Düzce

Ahmet Hakan Ünsal
19.10.2023
Aktaş Şelalesi
Aktaş köyüne yaklaşık 3km köyden sonra yeni güzel bir yol yapılmış bazı yerleri dik ve tehlikeli yavaş ve dikkatli sürmek lazım özel mülk olan yerde park yeri var girişte bir kaç tane köy evi vardı ama kimse gözükmüyordu park ücreti alan olmadı şelale 700m uzaklıkta ama ulaşmak çok zor önce kısa bir iniş var sonra hep tırmanıyorsunuz bazı yerlerde zorlu dere geçişleri var dikkatli geçmek lazım ayağınız kayıp dereye düşebilirsiniz sel sonrası arazi yapısı bozulmuş survivor aratmıyor yanınıza mutlaka varsa baton yoksa sopa alın rahatlık oluyor bu zorlu ve yorucu tırmanış sonrası şelaleyi görünce yorgunluğunuzu unutuyorsunuz
BuKezNereyeGitsek
24.09.2023
Aktaş Şelalesi
Suyun rengi ve manzara efsane. Gidis yolu biraz zordu sadece ama buna değer.Onemli not: Navigasyona göre gitmeyin, köy icinde tabelalara göre gidin. Yeni yol yapilmis cok guzel. Navigasyon görmüyor o yolu. Navigasyonun gösterdigi yol çok kötü.
Barış Çeker
13.09.2023
Aktaş Şelalesi
Girişte 20 TL otopark parası ödedik. O noktadan aşağıya doğru 700 metre falan dik patika yoldan yürüyorsunuz. Bir bölümüne de ahşap yürüyüş yolu yapılmış dönüşte orayı kullandık. Şelalede Mayıs ayında epeyce şu vardı. Sonbaharda tekrar gitmeyi düşünüyorum..
Abdulkadir Murat
Aktaş Şelalesi
Karasu-kocaali üzerinden gelicek arkadaşlar navigasyon yanlış gösteriyor. Öncelikle aktaş köyüne ulaşın sonrasında dogru yolu bulursunuz tabelalar mevcut köy içerisinde.Şelaleye gelicek olursak ulaşım olarak araç ile gidilebilecek son noktadan sonra dik patikalar, bazı yerlerde derenin içerisinden geçmeniz gerekiyor doğa yürüyüşünü sevmeyenler icin biraz zorlayıcı olabilir ama şelale bence görülmeye değer doğal ve temizdi görmenizi öneririm.
Zerdem
08.08.2023
Aktaş Şelalesi
Biz istanbuldan gittik ve İlk önce Tarihi hemşin camiini ziyaret ettik. Oradan Aktaş köyüne geçmek istedik ama navigasyon çok kötü bir yol veriyor. Aşırı kötü değil ama çok taşlı, iki köy arasını kısaltacak bir yol diye tahmin ediyoruz. 10 dakika gittikten sonra köyün merkezine ulaştık şelaleye 1 km mesafeye kadar çok güzel asfalt yol çıkıyor. haziran 2023 de gittik ama selden dolayı yıkılan yürüyüş yolları yapılmamış. Dere boyunca yürüyerek şelaleye ulaşabiliyorsunuz. Yer yer dizinizin altına kadar suya girmeniz gerekiyor geçişler zorlu.
Merve Alkan
Aktaş Şelalesi
Duzce akcakoca uzerinden gittigimiz aktaş şelalesinin yolu gayet iyi. Yollar biraz dar fakat asfaltti. Giris ucreti yok. Az bir park alani var. Sezonda kalabalikta gidilirse kabus olabilir. Giris ucreti yok. Selaleye ulasmak icin dere boyu yurumek gerekiyor. Sanirim bir yarim saati buldu ulasmamiz. O yolu yurumek cok keyifli. Selale cok guzel. Kesinlikle cocukla gidilebilecek bir yer degil. Giriste cay kahve gozleme satan bir yer vardi ama aktif degildi.
Cenk Eser
Aktaş Şelalesi
Yağış mevsiminde giderseniz sudan geçecek şekilde ayakkabı ayarlayın. Su buz gibi ama değer...
Ahmed KARAHAN
Aktaş Şelalesi
Yolu dar ve karmaşık, ayrıca araba park edilen yerden 1 km civarında yürüyüş mesafesi var. Yürüyüş mesafesi olan yer çok daha kötü. Fotoğraflarda çok güzel çıktı fakat şelale çok küçük. gidene kadar neden geldim diye söylendim. Benim paylaştığım gibi resimlere bakıp aldanarak gittim ama değmez. Tavsiye eymiyorum. Eğer yürümeyi seviyorsanız ve arabanızı kötü yollara sokmaya razıysanız gezin derim. Ben o yolu yürüdüğümde küçücük bir şelale görünce yahal kırıklığı yaşadım. Gezecek başka rotanız varsa zaman kaybetmeyin derim.
erdem erbay
16.07.2023
Aktaş Şelalesi
Doğa harikası, yeşilin her tonunu görebilmek mümkün. Yolu akçakoca ya da karasu tarafına düşenlerin 1 saatlerini ayırıp azda yorulup; hafızalarına keyifle kazıyabilecekleri bir yer...