KAYME TURİZM Feritpaşa, Ahmet Hilmi Nalçacı Cd. No:39/A, 42060 Selçuklu/Konya

Ahmet Erdogan
01.09.2023
KAYME TURİZM
17 Kasım da yedi göller,gölcük turuna katıldım.Tura katıldığımıza dair ne bir fatura ne bir fiş hiç bir şey vermediler.Hayatımda katıldığım en berbat turdu.Allah bir daha göstermesin.Gece 12 de konyadan bindik 7 saatlik yolu 11 saatte gittik(50kmlik yolu 3 buçuk saatte gittik) sabah 11 de yedi göllerdeydik trekking turu yapacağız stres atacağız diye beklerken adamlar bizi ortada bıraktı 2 saat buralarda dolaşın sonra döneceğiz dediler.Gezi programı içinde Gölcükte vardı ama saat geç olduğu için gidemedik.42AEC053 Plakalı araçla tek şöför 21 saat yoluculuk yaptık sadece 2 saat gezdik .Sağa salim evime döndüğüm için şükrediyorum.Yolculardan biri şöföre biraz daha dikkatli sürmesini rica etti.Şöför arabayı durdurup yolun ortasında çok biliyorsan gel sen sür seninle konyada görüşeceğiz diye tehdit etti.Hiç bir muhattap yok organizatör ortada yok rezalet ötesi bizim haftasonumuz rezil oldu sizin olmasın aman ha
Turgay Üçgöl
23.08.2023
KAYME TURİZM
Genel itibariyle çok çok memnunduk personelin Güleryüzlülüğü çok hoşumuza gitti. Bunu sağlayan personel şefi Hasan şefe tekrar teşekkür ederiz. Yemekler ağırlık beyaz et olmasına rağmen lezzet konusunda hiç bir sıkıntı çekmedik. Tam bir aile oteli ve temiz. Bizi bu otele gönderen Kayme Turizm ve Serdar beye de ayrıca teşekkürlerimizi iletiriz.
Emre
21.08.2023
KAYME TURİZM
Hizmetleri, ilgileri, personelleri, patronları güler yüzlü. İstediğim hoteli çok kısa bir sürede ayarladılar. Uçak biletleri ve hızlı tren biletleri diğer firmalara göre daha uygun en önemlisi çok ilgililer.Tavsiye ederim.
METE ÇUBUK
31.07.2023
KAYME TURİZM
Şuan eve dönüş yolundayız. Mükemmel bir tür oldu. Her sey düşünülmüş ve Serdar Bey çok ilgili. Tercihimiz Kayme Turizm olacak bundan sonra.
Zafer Duru
KAYME TURİZM
17 Kasım Yedigöller turu tam bir rezalet uzun yıllardır bu tip gezilere katılıyorum böyle amatörlük görmedim . Hiçbir muhattap yok ne yaptığımız belli değil rehber yok ayrıca bı günlük gezinin 20 saati yolda geçti sadece 2saat Yedigöller de gezebildik oda kafamızda göre dağıldık.bu kadar yolu tek şöför kelle koltukta girdik. Şöför arabayı durdurup çok iyi biliyosanız siz kullanın dedi.yolcularla sizle Konya'da görüşürüz diye tehditler .bu arada kime ne söyleyeceğimiz belli değil. Sabah yedide kahvaltı yaptık akşama kadar açlıktan başımız döndü. Yolcuların kaydı yok telefonları yok bir saat geç gelen yolcu bekledik iletişim sıfır kepazelik . Sıfır veremediğim için bir verdim. Bu turu yakınlarda görürseniz kaçarak uzaklaşın
Alaaddin Kabakçı
KAYME TURİZM
Gerçekten çok keyifli ve eğlenceli bir gezi turumuz oldu. Turda bize eşlik eden kaptanlara ve Serdar Bey'e çok teşekkür ederiz.
zeynep sultan
KAYME TURİZM
2-5 Haziran Çanakkale - Bursa turuna katıldık grup olarak. Görevlilerin ilgi ve alakaları çok iyiydi. Özellikle Bahattin Bey'in her türlü ince detayı düşünmesi sayesinde çok keyifli ve konforlu bir yolculuk geçirdik.
Murat Golbasi
13.07.2023
KAYME TURİZM
Ilk defa bir tura katilmama ragmen inanilmaz keyif aldim kahvaltisindan yemegine kadar herseyi dusunulmus rafting turlari efsane :) kesinlikle tavsiye ediyorum ozellikle gizem hanima ilgilerinden dolayi cok tesekkur ederim